Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Monnie_ schreef:nou dit is niet op spieropbouw gebaseerd maar meer op tonen, voor echte spieropbouw moet je toch echt andere krachttraining gaan doen met andere gewichten en andere herhalingen
dit is meer gewoon strakker in je vel komen te zittenen dat je gewicht niet altijd daalt heeft idd met een kleeeein beetje spier te maken maar wss eet je nog te veel ( klinkt banketstaaf ) aangezien je ook cardio doet en dus best af mag vallen.
phormicola schreef:Ik vind meel, melk en eieren nou niet bepaald goede voeding nee
Mri schreef:Dit topic gaat hoofdzakelijk om het sporten, en wel gericht op de JM workouts.
Voeding is niet het hoofd onderwerp van het topic. Ik denk dat je de vraag/discussie over of pannekoeken nou wel of niet gezond zijn beter in een voeding topic kan stellen.
Mri schreef:Dit topic gaat hoofdzakelijk om het sporten, en wel gericht op de JM workouts.
Voeding is niet het hoofd onderwerp van het topic. Ik denk dat je de vraag/discussie over of pannekoeken nou wel of niet gezond zijn beter in een voeding topic kan stellen.