Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar vanaf zondag ga ik echt volop aan de bak. Heb weer een hardloop app en muziek geinstalleerd en ik moet gewoon weer gezonder eten.

Welke hardloop app heb je? Ik kan endomondo ook aanraden, voor als je gaat wandelen of fietsen of paardrijden of skeeleren of whatever.. Superleuke app
En 9kg moet goed te doen zijn in zo'n tijd
Zet hem op! 

)

SAKKIA schreef:Oh julli kletsen echt veel te veel voor mij. Ik kan jullie niet bijhouden.
Dus vergeef me dat ik niet steeds alles bij kan lezen. 30 pagina's is soms echt te veel.
Ik weeg nog steeds 72 kiloMaar vanaf zondag ga ik echt volop aan de bak. Heb weer een hardloop app en muziek geinstalleerd en ik moet gewoon weer gezonder eten.
Doel is 63 kilo voor 1 oktober. 17 en 18 oktober organiseer ik twee hele grote feesten voor het werk en dan wil ik gewoon slank in een jurkje

)

moet mezelf echt dwingen om af en toe ook gewoon botemham met runderrookvlees oid te pakken, hihi
naja beter zo'n verslaving dan een hele zak chips leeg kanen....

) 

Maar je hebt wel gelijk met die briefjes, je staat meer bij dingen stil.. 'Wil ik dit nu echt heel graag eten, of is het verveling/gewoonte/etc?'
hahaha.
Ik had ze de eerste week/weken ook op mijn koelkast en keukenkastjes geplakt! Snoepen was bij mij gewoon een hele slechte gewoonte, net als altijd frisdrank/sap pakken.. De water-briefjes hebben echt hun vruchten afgeworpen! 
Gewoon lekker wandelen, paardrijden, hardlopen en dat soort dingen