[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 01:12

Erg lekker en ook mager; Gerookte kip,zo'n filet niet het broodbeleg. Vandaag gebruikt in een zelfgemaakte maaltijdsalade met een beetje pasta,romaatjes,komkommer, sla, balsamicodressing en een beetje basilicum. :P

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 08:48

Dais, met dat eerste boek van Sonja had ik ook altijd honger, gek genoeg met dit nieuwere boek niet dus voor mij werkt het goed, past goed in mijn eet- en levensstijl :D
Hannahaapje, misschien hebben je ouders wel gelijk en zijn ze bang dat je doorslaat, neemt niet weg dat het natuurlijk je eigen keuze is maar ze zullen wel een beetje bezorgt zijn. Ik vinde 60 een heel mooi gewicht en als ik jouw foto's zie zie je er ook heel goed uit :j

Verder heb ik wel alles gelezen maar is er niks blijven hangen :+

Hier wel weer reden voor een feestje, de eerste 1,5 kilo is een feit! *\o/*
Na 1,5 week Sonja, dus ik ga vol goede moed weer verder en ook vol goede moed pasen in :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:02

Oh julli kletsen echt veel te veel voor mij. Ik kan jullie niet bijhouden.
Dus vergeef me dat ik niet steeds alles bij kan lezen. 30 pagina's is soms echt te veel.

Ik weeg nog steeds 72 kilo :Y) Maar vanaf zondag ga ik echt volop aan de bak. Heb weer een hardloop app en muziek geinstalleerd en ik moet gewoon weer gezonder eten.

Doel is 63 kilo voor 1 oktober. 17 en 18 oktober organiseer ik twee hele grote feesten voor het werk en dan wil ik gewoon slank in een jurkje :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:16

Haha, bij de zwarte peper brand ik mijn tong hanna xd
Ik ben gestart met 68 kg en na 2 weken weeg ik 66.5 :)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:35

Tarzan, wat goed dat er al anderhalve kilo af is! En welk boek heb jij nu van Sonja? Ik had toen zomerslank oid, ik heb het nog wel ergens liggen denk ik :)

Liespower, dat gaat ook al goed zeg :j

Sakkia, waarom vanaf zondag pas? Van uitstel komt.... :P Welke hardloop app heb je? Ik kan endomondo ook aanraden, voor als je gaat wandelen of fietsen of paardrijden of skeeleren of whatever.. Superleuke app :j En 9kg moet goed te doen zijn in zo'n tijd :j Zet hem op! :)

Ik heb overal spierpijn.. En het lastige is, is het nu van het hardlopen, het fietsen, het paardrijden of het shredden? Misschien wel van alles :')

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:39

Dais, dankje.. Ik heb bereik en behoud je gewicht deel 2 zo'n groene voorkant.
Deel 1 heb ik ook maar daar heb ik honger bij haha!
Liespower, goed bezig dus! :D
Saskia, inderdaad wat dais zegt waarom zondag pas (dan is het ook nog eens Pasen) zet hem op!

Hier wil ik de 8 kilo voor juni eraf! En het gaat me lukken ook ( :'))

Haha dais kan me voorstellen dat je spierpijn hebt als je dat allemaal gedaan hebt :P
Ik wil ook weer gaan hardlopen maar moet even een goede app vinden

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:44

Omdat ik zondag pas tijd heb om te gaan hardlopen. Ik zaterdag een studiedag van de muziek heb en ik daar tussen de middag lekker vet ga eten (er is niet anders namelijk) En over het algemeen eet ik al heel gezond, maar ik moet weer gaan sporten en me zelf meten en wegen.
Dus vandaag eet ik nog een lekker broodje hier in de kantine :j

ik ben lid van de atletiek unie en ren dus met dutchrunners. Heb DJ Tiesto podcast er op gezet. Duurt een uur en als ik die zat ben download ik gewoon weer een nieuwe.

*edit* mijn streven is om wel zoveel mogelijk voor de zomer er af te hebben hoor, maar het moet bij mij geen moeten worden anders haak ik bijvoorbaat al af ;)
Laatst bijgewerkt door SAKKIA op 28-03-13 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:45

Goedzo Tarzan_ alweer 1,5 kg

Succes met het doel bereiken SAKKIA

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:51

:)
Ik ga zo lkker fitnessen :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 09:59

SAKKIA schreef:
Oh julli kletsen echt veel te veel voor mij. Ik kan jullie niet bijhouden.
Dus vergeef me dat ik niet steeds alles bij kan lezen. 30 pagina's is soms echt te veel.

Ik weeg nog steeds 72 kilo :Y) Maar vanaf zondag ga ik echt volop aan de bak. Heb weer een hardloop app en muziek geinstalleerd en ik moet gewoon weer gezonder eten.

Doel is 63 kilo voor 1 oktober. 17 en 18 oktober organiseer ik twee hele grote feesten voor het werk en dan wil ik gewoon slank in een jurkje :j

Haha ik lees wel maar reageer niet op alles, soms moet er gewoon echt wat uit en dan heeft zelf iets vertellen de prioriteit. :')

Succes!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:09

Mooi doel hoor Sakkia! Moet lukken toch?

Negerzoen proficiat met je verjaardag!

Pilletjes voor af te slanken houd ik niet zo van. In je dagelijkse voeding moet gewoon goede voedingsstoffen zitten waar je lichaam iets mee kan. De verhouding die Maartje aangaf, zit ik denk ik ook wel op. Ik slik wel vitamine D bij als supplement.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:20

Lijkt me ook dat dit moet lukken.

Ik slik eigenlijk helemaal niks bij. Ben namelijk ook van mening dat je alles uit je voeding moet kunnen halen (vegatariërs even uitgesloten ;) )
Het mag bij mij alleen nog wel wat gevarieerder en de koolhydraten kunnen wel een beetje minder :j

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:37

Ik slik ook niks bij aan vitamines. Ik voel me ook gewoon goed en fit. Nu voel ik me alleen wat ellendig aangezien ik spierpijn heb icm vlaggetjesweek (hahaha eerste keer ooit dat ik dit woord gebruik), maar dat gaat wel weer over :D

Vandaag ga ik gewoon wat rustiger aan doen. 45 minuten fietsen en +- 1 uur paardrijden lijkt me meer dan genoeg voor vandaag :)

Dat paardrijden stelt trouwens niks voor, gewoon proberen blijven zitten, verder niks vermoeiends. Dus eigenlijk mag ik dat niet eens meetellen :+

Liespower, zet hem op! :)

Negerzoen, gefeliciteerd met je verjaardag! :)

Sakkia, zou je dan niet starten ná pasen? Of gaan jullie niks bijzonders doen? (wij niet iig). Ik had met mezelf ook een start-datum afgesproken en overal door het huis gele briefjes geplakt. Gisteren moest ik mijn kalender van vorig jaar terughalen om iets terug te zoeken en toen moest ik toch wel lachen toen ik dit tegenkwam:..

Afbeelding

Hoeveel (onzin)redenen kun je verzinnen om af te vallen? Genoeg! :P

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:38

Ja variatie is bij mij ook af en toe lastig, heb momenteel een verslaving qua kampioenbroodjes van de lidl met rosbief hmmmm! <3 moet mezelf echt dwingen om af en toe ook gewoon botemham met runderrookvlees oid te pakken, hihi := naja beter zo'n verslaving dan een hele zak chips leeg kanen....

haha goede briefjes dais! Minder CO2 uitstoot? :+

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:45

Hahaha minder afval erin = minder afval eruit... Ofzoiets :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:55

Leuke briefjes :j :D

Nee wij gaan niks bijzonders doen hoor. Heb wel een paasbrood liggen en daar geef ik denk ik de helft van weg en de rest eet ik zelf wel op samen met vriendje. Maar verder geen etentjes en gebak e.d.
Paaseitjes heb ikook niet in huis gehaald (vond ze te duur :+ )
Maar mijn probleem schuilt ook vooral in het hartige hoor. Taart maak je mij helemaal niet blij mee maar een toastje met brie kun je me voor wakker maken.
Nu lust vriendlief dat weer allemaal niet, dus sleep ik het ook niet in huis. Af en toe een keer filet american. Dan mag ik op vrijdag avond, 3 toastjes en een glas wijn :j
Ik val ook beter af als ik in de avond nog wel wat eet trouwens. Verder snij ik dan vaak een halve paprika of wat komkommer en dan kom ik de avond wel door, dan kan ik dat onbewust in mijn mond doen ipv chips.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:07

Dais die briefjes zijn geweldig :')
Sakkia, hier ook een hartige, zoet kan ik laten liggen (niet als de snoeppot naast me staat) maar hartige dingen niet! Zondag ook 2 verjaardagen en daar hebben ze altijd heerlijke blauwader kaas enzo maar ik ga het weerstaan! (Hoop ik!) van te voren maar gewoon eten zodat ik vol zit!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:09

ik had gisteren kascontrole van de kring en ik heb de cake kunnen weerstaan! :D
de eerste 5 min er nog wat naar zitten gluren, maar daarna was ik zn hele bestaan vergeten! haha!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:25

Hier vrees ik voor het paasweekend..

Zaterdag komt mijn opa eten en dan gaan we gourmetten.
zondag 1e paasdag zitten we bij mijn oma, want die is dan ook jarig en pasen daar vieren
En maandag miss weer verjaardag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:27

Haha! Marco meer plek in bed :') Maar je hebt wel gelijk met die briefjes, je staat meer bij dingen stil.. 'Wil ik dit nu echt heel graag eten, of is het verveling/gewoonte/etc?'

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:59

Die briefjes zijn echt zo goed! Zou ik ook moeten doen :+ hahaha.

Hoe gaan jullie paasweekend door komen?? :D :D

Goedzo wollie!!!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:02

Wij hebben concours bij ons op stal, zaterdag opbouwen, zondag hele dag op secretariaat.
Lunch neem ik zelf mee beide dagen en op de zondag zal ik 's avonds na het opruimen wel collectief mee de vette hap eten....

Maar ach, als ik alle zoete zooi kan weerstaan vind ik dat niet zo heel erg :o

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:36

De briefjes werken echt :j Ik had ze de eerste week/weken ook op mijn koelkast en keukenkastjes geplakt! Snoepen was bij mij gewoon een hele slechte gewoonte, net als altijd frisdrank/sap pakken.. De water-briefjes hebben echt hun vruchten afgeworpen!

Maar na een tijdje heb je ze niet meer nodig, dan zit het in je systeem. Daarom dat ik het wel grappig vond dat ik ze gisteren ineens weer zag. Dat ze ooit nodig waren snap je nu niet meer :n

Dame, ik ga paasweekend doorkomen als een normaal weekend. Ik doe niks bijzonders aan pasen :) Gewoon lekker wandelen, paardrijden, hardlopen en dat soort dingen :)

Wollie, wat goed dat je het kon weerstaan!!

Nueve, helaas voor Marco neem ik, nu 16kg lichter, nog altijd het hele bed in beslag :')

Karin, veel beweging inlassen! Dan zal de schade hopelijk beperkt blijven :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:39

Eh ik heb nu al zn spierpijn van de fitness haha,
Mijn instructeur had er zin in!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:41

hahah die briefjes :')
geweldig!

jullie gaan idd erg hard hoor :=

hier ook weer 300 gram afgevallen, tis niet veel maar toch weer eraf!
nu 11,1 kilo kwijt :j