[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:26

Dani schreef:
Ohw, ik wil een tattoo laten zetten! Door de artiest die onderstaande ook heeft gemaakt. Misschien toch binnenkort eens langsgaan, kijken wat het kostenplaatje wordt. Wellicht valt het mee..

[ Afbeelding ]

Needle art <3

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:30

Ja, Eugen Mahu <3 Weet alleen niet of hij (of één van de andere artiesten daar met vergelijkbare stijl) wil coveren dus daar heb ik even over gemaild want 't is wel anderhalf uur rijden en ik wil niet daar aankomen en dan 'sorry, doen we niet' horen. Al kan ik dan waarschijnlijk toch de verleiding niet weerstaan en laat ik een nieuwe ontwerpen en komt dat coveren daarna wel een keer, want mén wat vind ik hem goed. Alleen dat geld, hè..'t zou niet zo duur moeten zijn :D

Poess91

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:32

Alex doet sowieso wel coveren, maar hem weet ik niet nee...
Ga na m'n vakantie ook weer naar hun voor een cover up.
Hij zit zeker wel in Gorinchem?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:38

Dacht het wel ja. Ik hoop wel dat Eugen dat wil, vind zijn werk toch het mooist met die heldere kleuren.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:43

Dani schreef:
Dacht het wel ja. Ik hoop wel dat Eugen dat wil, vind zijn werk toch het mooist met die heldere kleuren.

Heb je vandaag naar Needle-art een mail gestuurd?
Want meestal kreeg ik 's avonds laat altijd reacties haha.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:49

Ja, net. Zal waarschijnlijk wel zo'n antwoord worden dat ze het echt moeten zien en er niks over kunnen zeggen zo, haha. Maar praktisch gezien lijkt het me wel haalbaar, het zijn nu veel redelijk lichte kleuren en kleine stukjes zwart, en ik wil toch zo'n hele achtergrond dus dat moet daar wel in te verwerken zijn. En hij mag ook best nog wat groter worden dan-ie nu is. Het geld wordt echt het grootste issue, ik schrok me rot van de opmerking van iemand hier laatst die voor een redelijk kleine cover een prijs van duizenden euro's te horen kreeg. Maar ja, tegelijk is dit wel een tattoo met veel betekenis voor mij maar ook degene waar ik het minst blij mee ben nu, en dat is ook niet tof.

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 17:26

lieveli schreef:
Wat wil je op je knokkeltjes laten zetten sunshine?

Audacity :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:31

Dani wauw wat mooi ! Ben benieuwd hoe ze zoiets gaan maken dan in je cover.

Kipzel en hoe wil je ze hebben dan ? Bem het met lieveli eens hoor. Gewoon zetten als jij je daar goed bij voelt :j

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:03

Nou, vanmiddag dus bij de dermatoloog geweest met mijn vraag en ze kon er niks over zeggen, maar ging overleggen met nog iemand anders van die afdeling en eens bij de allergoloog vragen naar mogelijkheden om te testen hoe mijn huid zou reageren op bepaalde stoffen en of tattoo inkt daar ook bij kon horen.
En zij adviseerde ook even bij een goede tattooshop langs te gaan. Dus dat komt dan ook nog wel.
Maar toen vroeg ze wat voor tattoo ik in m'n hoofd had en durfde/wou ik het niet vertellen, dus de tijd om hem te laten zetten is het sowieso nog niet echt (als ik al niet eens durf te omschrijven, dan helemaal niet te laten zien waarschijnlijk, plus dat het heel persoonlijk is).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:03

Mag ik weten wat voor tattoo je in je hoofd hebt?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:24

Klaaswoeba schreef:
Nou, vanmiddag dus bij de dermatoloog geweest met mijn vraag en ze kon er niks over zeggen, maar ging overleggen met nog iemand anders van die afdeling en eens bij de allergoloog vragen naar mogelijkheden om te testen hoe mijn huid zou reageren op bepaalde stoffen en of tattoo inkt daar ook bij kon horen.
En zij adviseerde ook even bij een goede tattooshop langs te gaan. Dus dat komt dan ook nog wel.
Maar toen vroeg ze wat voor tattoo ik in m'n hoofd had en durfde/wou ik het niet vertellen, dus de tijd om hem te laten zetten is het sowieso nog niet echt (als ik al niet eens durf te omschrijven, dan helemaal niet te laten zien waarschijnlijk, plus dat het heel persoonlijk is).

Stomme vraag mss, mss heb ik eroverheen gelezen. Maar ben je nu bang dat je heftiger reageer op de tattoo vanwege je eczeem?

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:32

Ik ben bang dat ik misschien allergisch ga zijn voor de inkt en dan dus voor altijd sowieso daar jeuk heb, of de tattoo kapot krab en dat ie dan verpest is. Of dat ie heel droo wordt of blijft en er daardoor lelijk uit gaat zien. Om maar een aantal mogelijkheden te noemen :p.

Misschien als mijn onderneming in deze wat verder gevoderd is zal ik mijn idee hier wel vertellen, nu nog niet. Nog niet zeker genoeg voor :).

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:36

Klaaswoeba schreef:
Ik ben bang dat ik misschien allergisch ga zijn voor de inkt en dan dus voor altijd sowieso daar jeuk heb, of de tattoo kapot krab en dat ie dan verpest is. Of dat ie heel droo wordt of blijft en er daardoor lelijk uit gaat zien. Om maar een aantal mogelijkheden te noemen :p.

Misschien als mijn onderneming in deze wat verder gevoderd is zal ik mijn idee hier wel vertellen, nu nog niet. Nog niet zeker genoeg voor :).

Ik heb namelijk ook soort van eczeem. Niet zo heel erg, maar hier en daar plekken en de soms zijn ze helemaal weg ineens... + ik ben zo'n persoon die echt voor allerlei dingen allergisch is (geweest).
Misschien een geruststelling? haha
Ik heb er verder eigenlijk nooit heel erg bij stil gestaan. Heb ook een vreselijk droge huid, maar vooral veel en lang blijven smeren met dingetjes.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:40

Francis schreef:
Wow, die Anabi Tattoo is echt belachelijk goed zeg! Wát een geweldige stukken maakt hij, echt stuk voor stuk zo enorm hoogstaand van kwaliteit!

Die Oostenrijker maakt ook echt bijzonder werk zeg, da's gewoon Moderne Kunst!

Anabi heeft wat foto's op z'n FB van z'n eigen originele custom ontwerpen en het 'betere' (nou ja...) jatwerk. Dit is er een van:
[ Afbeelding ]

Wauwwww ik heb echt met verwondering en respect op zijn facebook zitten kijken, echt zoooo ongelooflijk goed!!!

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:41

Sall schreef:
Francis schreef:
Wow, die Anabi Tattoo is echt belachelijk goed zeg! Wát een geweldige stukken maakt hij, echt stuk voor stuk zo enorm hoogstaand van kwaliteit!

Die Oostenrijker maakt ook echt bijzonder werk zeg, da's gewoon Moderne Kunst!

Anabi heeft wat foto's op z'n FB van z'n eigen originele custom ontwerpen en het 'betere' (nou ja...) jatwerk. Dit is er een van:
[ Afbeelding ]

Wauwwww ik heb echt met verwondering en respect op zijn facebook zitten kijken, echt zoooo ongelooflijk goed!!!

Gaan jullie mee naar Anabi? *\o/*

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:52

Hem misschien wel een beetje een geruststelling. Het probleem is dat het bij mij altijd overal wel een beetje stuk of geïrriteerd is, en dan op sommige plaatsen grote(re) plekken. Dus dat kan dan bij het zetten een probleem zijn misschien. Ik hoop eigenlijk stiekem dat het juist goed zal zijn, dan als oplossing op kosten van de zorgverzekering een full body tattoo en nooit meer jeuk:p maar dat is een illusie denk ik...:p

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 21:56

Kipzel schreef:
lieveli schreef:
Wat wil je op je knokkeltjes laten zetten sunshine?

Gaaf! <3

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:12

Poess91 schreef:

Polen toch? :+

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:13

Sall schreef:
Poess91 schreef:

Polen toch? :+

Haha ja

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:25

_Mondy_ schreef:
Dani wauw wat mooi ! Ben benieuwd hoe ze zoiets gaan maken dan in je cover.

Kipzel en hoe wil je ze hebben dan ? Bem het met lieveli eens hoor. Gewoon zetten als jij je daar goed bij voelt :j

Ehh.. de eerste vier letters op m'n rechterknokkels en de laatste vier op m'n linker? :Y)
Ik wil wel sierlijke letters denk ik, niet van die dikke gotische.. alhoewel dat ook wel supermooi is, maar zo massief :+

Saskiaatje schreef:
Kipzel schreef:

Gaaf! <3

Dank! :D

Enige puntje is dat ik een functie heb waarin in veel spreek op conferenties in binnen- en buitenland..
En ik weet niet of een universiteit zit te wachten op een hoogleraar met knuckle tattoos :')

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:26

Ik denk dat ze nog niet weten dat ze daar inderdaad op zitten te wachten :D

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:38

_/-\o_

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:01

Poess91 schreef:

Nee sorry, vind hem echt steengoed maar ben verliefd geworden op Adam's stijl dus ik ga echt naar Praag als ik de centen ooit bij elkaar krijg.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:19

Euhm ik wordt door bokt mee uit gevraagd. ..... :') (de reclame)

Kipzel bedoelde idd qua stijl :j

Ben benieuwd of we ooit een bokker een foto kunnen zien showen van een adam op t lijf <3

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 02:00

Als ik weer werk heb ga ik er zeker voor sparen Mondy, dus ik hoop dan toch over een jaar of misschien 2 idd een 'echte Adam' te kunnen showen.