Dani schreef:Ohw, ik wil een tattoo laten zetten! Door de artiest die onderstaande ook heeft gemaakt. Misschien toch binnenkort eens langsgaan, kijken wat het kostenplaatje wordt. Wellicht valt het mee..
[ Afbeelding ]
Needle art

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dani schreef:Ohw, ik wil een tattoo laten zetten! Door de artiest die onderstaande ook heeft gemaakt. Misschien toch binnenkort eens langsgaan, kijken wat het kostenplaatje wordt. Wellicht valt het mee..
[ Afbeelding ]
Klaaswoeba schreef:Nou, vanmiddag dus bij de dermatoloog geweest met mijn vraag en ze kon er niks over zeggen, maar ging overleggen met nog iemand anders van die afdeling en eens bij de allergoloog vragen naar mogelijkheden om te testen hoe mijn huid zou reageren op bepaalde stoffen en of tattoo inkt daar ook bij kon horen.
En zij adviseerde ook even bij een goede tattooshop langs te gaan. Dus dat komt dan ook nog wel.
Maar toen vroeg ze wat voor tattoo ik in m'n hoofd had en durfde/wou ik het niet vertellen, dus de tijd om hem te laten zetten is het sowieso nog niet echt (als ik al niet eens durf te omschrijven, dan helemaal niet te laten zien waarschijnlijk, plus dat het heel persoonlijk is).
Klaaswoeba schreef:Ik ben bang dat ik misschien allergisch ga zijn voor de inkt en dan dus voor altijd sowieso daar jeuk heb, of de tattoo kapot krab en dat ie dan verpest is. Of dat ie heel droo wordt of blijft en er daardoor lelijk uit gaat zien. Om maar een aantal mogelijkheden te noemen :p.
Misschien als mijn onderneming in deze wat verder gevoderd is zal ik mijn idee hier wel vertellen, nu nog niet. Nog niet zeker genoeg voor.
Francis schreef:Wow, die Anabi Tattoo is echt belachelijk goed zeg! Wát een geweldige stukken maakt hij, echt stuk voor stuk zo enorm hoogstaand van kwaliteit!
Die Oostenrijker maakt ook echt bijzonder werk zeg, da's gewoon Moderne Kunst!
Anabi heeft wat foto's op z'n FB van z'n eigen originele custom ontwerpen en het 'betere' (nou ja...) jatwerk. Dit is er een van:
[ Afbeelding ]
Sall schreef:Francis schreef:Wow, die Anabi Tattoo is echt belachelijk goed zeg! Wát een geweldige stukken maakt hij, echt stuk voor stuk zo enorm hoogstaand van kwaliteit!
Die Oostenrijker maakt ook echt bijzonder werk zeg, da's gewoon Moderne Kunst!
Anabi heeft wat foto's op z'n FB van z'n eigen originele custom ontwerpen en het 'betere' (nou ja...) jatwerk. Dit is er een van:
[ Afbeelding ]
Wauwwww ik heb echt met verwondering en respect op zijn facebook zitten kijken, echt zoooo ongelooflijk goed!!!
_Mondy_ schreef:Dani wauw wat mooi ! Ben benieuwd hoe ze zoiets gaan maken dan in je cover.
Kipzel en hoe wil je ze hebben dan ? Bem het met lieveli eens hoor. Gewoon zetten als jij je daar goed bij voelt
Saskiaatje schreef:Kipzel schreef:Audacity
Gaaf!