[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:02

Foam van kruidvat dekt prima :) Zelf verf ik met Guhl (gewone verf dus), by far de beste die ik tot nu toe heb gebruikt. Dekt goed, blijft lang zitten en de kleur is erg mooi (4.7).

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:22

Ik heb ook slechte ervaringen met foam verf. Pakte nooit goed.

Qua merken ben ik fan van L'Oréal en Garnier :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:36

Ik heb mijn haar in het verleden een aantal keer geverfd met de foam/mousse van John Frieda. Werkte prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:43

Ik heb besloten een stuk van mijn haar te laten knippen. Woensdag gaat het dan gebeuren, eerlijk gezegd vind ik het aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant denk ik dat het er wel op vooruit zal gaan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:52

Ben erg benieuwd hoe het gaat worden linda! :)

Het is ook wel goed om eens een stuk er af te halen :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:03

Denk ook dat je haar erop vooruit zal gaan!
Laat je ons een before and after zien? :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:05

Bedankt allemaal, heb nu de Garnier Olia gekocht, donderdag gaat vriendin van me het verven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:07

Inderdaad, denk dat het wel fijn is als ik even van die dunne droge puntjes af ben, en het zal ook wel wat minder zwaar aanvoelen. Ik hoop alleen niet dat ik reacties in mijn omgeving krijg van 'wat zonde' of iets wat daar op lijkt, ik wil niet dat ik er daardoor spijt door ga krijgen oid. Het is voor mij een best grote stap omdat ik het al die jaren gewoon lang heb laten groeien, en nu ineens een stuk eraf. Maar goed, het zal er hoogst waarschijnlijk mooier en gezonder uitzien. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:13

__Sannne schreef:
Bedankt allemaal, heb nu de Garnier Olia gekocht, donderdag gaat vriendin van me het verven :)

Ik heb uitvoerige ervaring met die verf en vind het echt super spul. M'n haar wordt er heerlijk zacht van ook :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:23

Jij hebt schouderlengte haar toch emma? Hoe veel pakjes heb jij nodig?
Ik heb voor de zekerheid drie pakjes gekocht met mijn +-70cm haar, vriendin van me gaat dan kijken of twee genoeg zijn of dat een derde wel nodig is. Maar dan heb ik iig genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:24

Ik heb net iets over mijn schouders nu en heb twee pakjes nodig. Nou vind ik het zelf ook wel prettiger om mijn haar als het ware te verdrinken in de verf, omdat ik anders bang ben dat ik per ongeluk stukjes oversla of ze niet zo goed pakken als ik wil.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:27

Olia is idd geweldig spul <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:28

Haha ja herkenbaar! ik gebruik liever ontzettend veel dan dat het maar net uitkomt.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 18:21

Olia heb ik één keer gebruikt en vond ik verschrikkelijk. Ik heb altijd erg gezond, glanzend en zacht haar gehad maar nadat ik hun lichtbruine verf had gebruikt werd mijn haar ontzettend droog en pluizig.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 20:58

Ik heb ook slechte ervaring met Olia. Pakte bij mij zo slecht. Was echt ontevreden. Aan het aanbrengen ligt het niet, ik verf al sinds mijn 15e zelf mijn haar dus aan ervaring van verven zal het niet liggen. Het rook wel lekker overigens :j

+70 cm lang haar?? Jaloers!!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:42

[***] schreef:
Ik heb besloten een stuk van mijn haar te laten knippen. Ik zou het heel graag tot mijn onderrug willen laten groeien, maar ik denk dat ik al bijna mijn maximale lengte heb gehaald, en het is aan de onderkant zoals hier gezegd inderdaad best dun. Dus nu wil ik het op een lengte van iets over mijn schouder, en dan een klein beetje laagjes aan de voorkant. Ik denk dat ik er dan veel meer volume in kan maken dan nu, en ik denk dat het ook veel voller lijkt omdat ik dan niet meer die dunne puntjes heb. Woensdag gaat het dan gebeuren, eerlijk gezegd vind ik het aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant denk ik dat het er wel op vooruit zal gaan.
Je haar zal er absoluut voller uitzien en ook voelen! Ik weet het uit eigen ervaring. :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:06

Hallooo allemaal,

Vraagje, heeft een van jullie ervaring in het bruin verven van (wit)blond haar. Mijn haar is van nature deze kleur, maar ben het spuugzat. Lowlight heb ik al eens gehad en dat vind ik toch niet zo mooi, dus ik dacht ik verf het helemaal donker... Hoe komen jullie er nou achter of het staat? Gewoon doen? Hoorde wel dat er ergens op internet een site is dat je een foto van jezelf te zien krijgt met een andere haarkleur, maar kan dit nergens vinden... Wie kan mij helpen?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 14:31

Ik ben vrijdag van blond naar bruin gegaan. Had dan wel geen witblond haar, maar had geen idee of het wel zou staan. Ik heb het eerder donkerbruin gehad, maar toen was ik wel flink gebruind door de zon (en weet ook niet meer of ik 't toen leuk vond staan :=), na de zomer heb ik 't weer laten blonderen. Het was de bedoeling dat het een mokka kleur zou worden, maar dat is flink gefaald vind ik. Heb het gewoon bij de kapper in de salon laten doen. Ik zei tegen d'r dat ik het saai vond en dat ze er maar wat leukers van moest maken. Toen stelde ze me met een staaltje haar die mokka kleur voor en wat meer laagjes en wat korter van voor.

Moet er nog wel aan wennen. Weet nog niet goed wat ik er van moet vinden. :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 18:33

Oh ik moet eerlijk zeggen dat ik dat donkere beter bij je vind passen dan dat blonde. Dat je zelf moet wennen is logisch maar zo met die foto's onder elkaar zeg ik zonder twijfel dat het donkere veel leuker is. :D

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 19:27

Aaah dankje! Je bent tot nu toe de 2e die het leuk vind. De anderen hier moeten er ook nog aan wennen denk ik. :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 00:28

Staat je erg mooi LoesVDB!

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen wat ik met mijn haren ga doen...
Wil zelf graag een felle onnatuurlijke kleur, maar ben bang dat dat me niet zo staat. (heb ooit turquoise haar gehad, dit viel best tegen)

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:03

Mooi hoor LoesVDB!

Ik heb toch rood gekocht voor mijn haar :D Maar dan wel levendig rood van Garnier Nutrisse :j

Afbeelding

Vanavond maar even lekker studie-ontwijkend gedrag vertonen en mijn haar verven :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:51

Aaaaaaaaaah die heb ik ook gehad haha! Mooiste kleur rood die ik heb gehad :j

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:52

Dank jullie wel :D

Mooie kleur xDonja! Ben benieuwd hoe hij uitpakt! :j

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:42

Toch maar niet vanavond... Twee weken geleden mijn ombre gedaan (tijd gaat snel haha, was het al vergeten) dus wacht nog maar even :)