Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:39

Emmaa_ schreef:
Ja daar ben ik dus veel te lomp voor. Mn ouders hadden zo'n bruisding voor in het bad inderdaad, laat ik natuurlijk met m'n natte klauwen weer dat hele ding in het bad vallen.. Zusje helemaal over de zeik want zij wou ook nog, moeder boos omdat dat ding blijkbaar 30 euro had gekost ofzo :') Ik vond de bubbels wel leuk :=

Zo ben ik dus ook _O-

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:41

xNavatu schreef:
Ik heb 'm op boxingday gekocht, toen was t wat goedkoper dacht ik XD

Oh die moet ik dan hebben emma :)) Ik heb namelijk wel hele dunne lippen :+

Coppering & Goud <3 (komt helaas niet helemaal goed over qua kleur maar je krijgt t idee);

[ Afbeelding ]
*foto met mobiel van camerascherm lol, ik ben lazy*

Mooi verloop zit erin! Ziet er mooi uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:41

Heb laatst ook per ongeluk terwijl ik door haar laatjes aan het snuffelen was het glazen flesje foundation dat ze heeft en een Givenchy parfum op de grond laten flikkeren. Gelukkig was ze op vakantie en heb ik het vervangen voordat ze terug was. Uiteindelijk wel achter gekomen natuurlijk, flesje foundation was bijna leeg en ineens stond er een volle :=

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:43

Lipscrub? Uhm what the... Hahaha

Oke Mac Russin red moet het worden dus! Is die mat of glans van kleur?

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:43

Mat volgensmij :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:44

Romyv schreef:

swatches

Mat inderdaad! Hier heb je Ruby Woo en Russian Red naast elkaar geswatched.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:45

Emmaa_ schreef:
Heb laatst ook per ongeluk terwijl ik door haar laatjes aan het snuffelen was het glazen flesje foundation dat ze heeft en een Givenchy parfum op de grond laten flikkeren. Gelukkig was ze op vakantie en heb ik het vervangen voordat ze terug was. Uiteindelijk wel achter gekomen natuurlijk, flesje foundation was bijna leeg en ineens stond er een volle :=

_O-
Dat doe ik dan gelukkig weer niet.

Mijn mams word alleen helemaal gek van de makeupsporen die op haar witte kaptafel achterlaat :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:45

xNavatu schreef:
Emmaa_ schreef:

_O-

Mijn mams word alleen helemaal gek van de makeupsporen die op haar witte kaptafel achterlaat :o

Hahahaha. Dat dus. Die van mij heb ik vandaag echt met pijn en moeite eraf staan schrobben :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:46

Ik vind Russian Red bij mij mooier staan dan Ruby Woo :) Komt denk ik ook omdat Russian Red echt net ietsjes warmer is dan Ruby Woo.

NienkeV1994

Mooie ooglook!

Een lipscrub van Lush wil ik ook nog graag, maar de prijs houdt me inderdaad een beetje tegen.. Heb sinds kort wel Lemony Flutter van Lush en dat smaakt toch wel naar meer (a)

xNavatu

Emmaa_ schreef:
xNavatu schreef:

_O-

Hahahaha. Dat dus. Die van mij heb ik vandaag echt met pijn en moeite eraf staan schrobben :')

Haha ja dat doe ik ook elke week ofzo _O- best nog lastig eraf krijgen he :))
Over een paar weken is mam dr kaptafel mineee. Mam krijgt een nieuwe en ik mag haar oude moehaha.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:47

*schrijft Russian Red op wishlist*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:48

xNavatu schreef:
Emmaa_ schreef:

Over een paar weken is mam dr kaptafel mineee. Mam krijgt een nieuwe en ik mag haar oude moehaha.

Ik wil ook een nieuwe kaptafel.. Heb nu een kast met drie laden van Ikea, die in principe super chill is. Hij is alleen te hoog om aan te zitten, en te laag om op te leunen als ik bijvoorbeeld mn eyeliner aan het doen ben. Vind het fijner om te tutten aan een tafel, lekker zittend.. Dus ga denk ik een spiegel kopen die ik op m'n bureau kan neerzetten zodat ik met m'n Macbook voor mn porem mn make-up kan doen _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:51

xNavatu schreef:
*schrijft Russian Red op wishlist*

*doet dat ook*

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:52

Anthea schreef:
Romyv schreef:

swatches

Mat inderdaad! Hier heb je Ruby Woo en Russian Red naast elkaar geswatched.

Top, thnx :D ik ga eens kijken welke mij het mooiste staat.. Heb nu best een tintje van het buite sporten terwijl mn haar blond is, dus misschien lastige combi.

Post een foto van het resultaat! Er hoort vast ook een liplijner bij toch? (ooit gehoord dat het dan strakker blijft zitten) hebben jullie nog tips voor deze leek!?

Wil het trouwens op doen met alleen mascara en misschien een eyeliner

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:53

Bij een rode lipstick kan ik je eigenlijk altijd wel aanraden (weet niet of je daar last van hebt hoor) om verkleuringen in je gezicht wat te verbergen met concealer. Als ik voor rode lippenstift ga draag ik altijd een goed dekkende foundation, maar als je dat niet wilt zou ik wel wat concealer onder m'n ogen smeren. De meeste mensen hebben daar wat verkleuring en het rood komt wat beter tot zn recht dan.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:55

Uhm, ik heb wel foundation denk, wat is dat andere?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:55

Ik heb voor mijn Ruby Woo lippenstift de lipliner ''Kiss Me Quick''. Ruby Woo en Russian Red zijn ongeveer dezelfde tinten dus past vast ook bij Russian Red! :)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:56

Die namen, super grappig! Thnx!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:57

Emmaa_ schreef:
xNavatu schreef:

Ik wil ook een nieuwe kaptafel.. Heb nu een kast met drie laden van Ikea, die in principe super chill is. Hij is alleen te hoog om aan te zitten, en te laag om op te leunen als ik bijvoorbeeld mn eyeliner aan het doen ben. Vind het fijner om te tutten aan een tafel, lekker zittend.. Dus ga denk ik een spiegel kopen die ik op m'n bureau kan neerzetten zodat ik met m'n Macbook voor mn porem mn make-up kan doen _O-

Ik heb op mn kamer een ikea malmkast staan met 3 grote laden waar al mn makeup en alles inzit en waar een mega spiegel opstaat, en daarnaast nog zo'n hogere malmkast met 6 laden waar ook allemaal troep in zit.. Dus opzich zou ik dat kunnen gebruiken als kaptafel maar daar kan ik mn benen niet onder kwijt omdat het geen tafel is.. en bij mama wel :o die heeft echt zo'n tafeltje met twee kasten erin verwerkt en spiegels er aan vast zitten, ideaal :D Kan niet wachten totdat ik mn zooi daar in kan gaan zetten, gnehe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:57

Romyv schreef:
Uhm, ik heb wel foundation denk, wat is dat andere?

Concealer is een soort foundation, maar dan vaak wat dikker en met wat meer dekking, zodat je wat makkelijker bijvoorbeeld puistjes en wallen kan verbergen :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:59

Ik heb ook alles in 1 Malm lade kast zitten, maar die begint aan de kleine kant te worden. Heb daar wel al m'n beauty zooi inzitten, haar spul, m'n Body Shop verzameling, nagellak, make up tasjes, make up en nog wat andere rotzooi :) Opmaken doe ik gewoon aan m'n bureau met een spiegeltje, ook van de ikea :')
Laatst bijgewerkt door Leverage op 30-07-14 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:00

Hoeveel make up heb je dan niet? Ik heb serieus mascara, 1 oogschaduw ding met 4 kleuren, poeder en foundation en thats it

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:00

Ik heb te veel :')
Staat ergens in het topic.. en inmiddels is er nog meer bijgekomen :o

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:01

En spul wat je nauwelijks tot niet gebruikt? Bewaar je dat ook? :) Ik hou 1x in de zoveel tijd een grote schoonmaak en alle dingen die ik niet meer gebruik of niet meer wel geef of doe ik weg, zo blijft het allemaal een beetje in toom en vervang ik langzaam alles voor kwalitatief beter spul.