Arm kind wordt alleen telkens wakker van de trainer. Dus misschien toch maar verplaatsen naar de garage, zodat de kleine man gewoon kan blijven slapen. Dit is ook niks namelijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ben kwa profiel een power racer (dus goed en snel op korte afstanden) en na wat tips/aanpassingen een Eco racer. Ik dacht dat die goed was in alles.
. Eind van de week krijg ik de rapportage, ik kan je die wel toesturen via pb als je dat interessant vind! En over 3 maanden denk ik een her-test
.
. Zou het interessant vinden om dat eens te laten bepalen. Maar daarvoor moet je eerst een weer goed en fijn kunnen rennen
.
. Ondanks dat wel een scherpe tijd neer gezet! Sta nu gemiddeld 9e op Strava van die MTB route *trots*. Mijn goal is natuurlijk de QOM te pakken. Daarvoor moeten er nog 3.17 min af op een traject van 10km. Nog maar even door oefenen dus. Conditie, kracht, techniek
.
.
) bij het vaste stekje. Echt een aanrader als je een keer in de buurt van Schoonhoven bent, heel leuk wielercafe (al zitten er genoeg niet-fietsers). Zelfs lekker buiten kunnen zitten.
Wdj schreef:@Time2tri: ga je met Rompelberg? Mijn vriend is nu op Mallorca voor een week. Gisteren hadden ze hagel, regen en heel harde wind....
Kan me voorstellen dat je klikpedalen spannend vindt. Op de racert was ik na 2x bij het stoplicht omvallen wel gewend
, maar op een mtb is dat natuurlijk wel anders!
Heb je die andere nog? In Groningen zit ook een heel leuk wielercafé (waar idd ook niet-fietsers graag een bakkie doen). Sinds een jaar woon ik in Salland. Rondje kwelders/waddengebied vond ik prachtig, maar stiekem vind ik het hier wel mooier fietsen! Veel afwisselender landschap binnen bereik. Ik voel me nog steeds een toerist, alles is mooi
Lauraennala schreef:@T2T, ooooh je gaat weer naar Mallorca.. Zooo lekker. Ik kan dit jaar helaas niet
Voor de vijfde x dit jaar alweer
culaccino schreef:Superleuk, T2T! Grotendeels dezelfde groep weer? Met hoeveel gaan jullie?

Time2Tri schreef:Super MuSLi![]()
Hier was het ook genieten ... hello sunshine![]()
Je hebt mooi beide kanten gefotografeerd!!
Ik ben 2 uur onderweg geweest , heen over de dijk wel veel woei .
De Rijn behoorlijk buiten de oevers , en een eerste ooievaars stelletje gezien .
Mijn Foto’s![]()
[ [url=m/otPoLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/admaLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GK9lZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WtXFKV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UGqkkB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal de volgende keer ook aan beide kanten denken
. En mooie fiets zeg!
. Maar hoe kan dat ook nu? Ben je op een bepaald moment gewoon te laat om nog uit te kunnen klikken en lig je dan dus op de grond
? Je wilt toch in een reflex je voeten aan de grond zetten, maar dan klikken ze dus niet uit?
.
.
. Aagje_Nimbly schreef:culaccino, daar ben ik dus idd bang voor. Maar hoe kan dat ook nu? Ben je op een bepaald moment gewoon te laat om nog uit te kunnen klikken en lig je dan dus op de grond
? Je wilt toch in een reflex je voeten aan de grond zetten, maar dan klikken ze dus niet uit?
Ik heb tijdens mijn eerste ritje ook twee gracieuze Sakura-vallen uit stilstand gedaan, sindsdien gaat het goed. Het went echt snel! Je kunt ze ook losser zetten zodat het uitklikken gemakkelijker gaat; dat is in het begin misschien wel fijn.