Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lies_sparkle schreef:Suliko & SV bedankt voor jullie tips, ik zit nu heerlijk te zoeken tussen alle gave trails, keuzestress!
Ik heb net mijn eerste loopje gedaan uit mijn nieuwe huis. Er moet zoveel gebeuren, alleen de buitenmuren en een half dak blijft en we doen nagenoeg alles zelf dus het was er de afgelopen 3 weken even bij ingeschoten. Maar wat een omgeving! En de paardjes aan huis!
Ik las net iets over dat het noorden niet mooi is, dit is in Drenthe, net naast de hoofdstad
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb nu maar 5 km gelopen en ik kijk er naar uit om deze omgeving nog veel meer te mogen verkennen op de hardloopschoenen.
Ik zal vanaf nu ook proberen om weer iets meer op iedereen te reageren maar deze egopost wilde ik met jullie delen
Goof schreef:Woehoe, Sherivey in korte kleding!
Mooi gelopen joh. Viaducten zijn ook mijn enige mogelijkheid tot heuveltraining, dus ik herken het.
Ik heb vanmorgen mijn herstelloop gedaan. Ik moest lopen op 8.15, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Ik kwam uit op 7.40, maar door zovrel langzamer te lopen dan ik gewend ben vind ik de belasting ook echt veel hoger en het voelde dan ook echt wel zwaar.
Anyway, ik heb er lekker 5km op zitten voordat het te warm wordt.
Winged schreef:lies_sparkle schreef:Suliko & SV bedankt voor jullie tips, ik zit nu heerlijk te zoeken tussen alle gave trails, keuzestress!
Ik heb net mijn eerste loopje gedaan uit mijn nieuwe huis. Er moet zoveel gebeuren, alleen de buitenmuren en een half dak blijft en we doen nagenoeg alles zelf dus het was er de afgelopen 3 weken even bij ingeschoten. Maar wat een omgeving! En de paardjes aan huis!
Ik las net iets over dat het noorden niet mooi is, dit is in Drenthe, net naast de hoofdstad
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb nu maar 5 km gelopen en ik kijk er naar uit om deze omgeving nog veel meer te mogen verkennen op de hardloopschoenen.
Ik zal vanaf nu ook proberen om weer iets meer op iedereen te reageren maar deze egopost wilde ik met jullie delen
Stuk tussen Assen - Deurze - Loon? Is mijn hardlooproute ook