besita schreef:Wat is schrikbarend aan Lansingerland
Dat ze 63000 inwoners hebben en dat de britse variant er is opgedoken ?
Wisten ze niet dat er daar 63000 wonen dan
Het is satire

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
besita schreef:Wat is schrikbarend aan Lansingerland
Dat ze 63000 inwoners hebben en dat de britse variant er is opgedoken ?
Wisten ze niet dat er daar 63000 wonen dan
rien10 schreef:De speld:
Schrikbarende conclusie na massatest: bijna 63.000 mensen wonen in Lansingerland
Ik krijg de link niet hier geplaatst. Edit: gelukt
https://speld.nl/2021/01/13/schrikbaren ... ingerland/
Jessix schreef:Ik denk ook echt dat het om de visites gaat. Veel besmettingen in huiselijke kring. Zo beperk je hopelijk dat mensen een paar keer per week verschillende koffievisite krijgen.
Cer schreef:Jessix schreef:Ik denk ook echt dat het om de visites gaat. Veel besmettingen in huiselijke kring. Zo beperk je hopelijk dat mensen een paar keer per week verschillende koffievisite krijgen.
Nou, als ik s avonds op koffievisite zou gaan is de avondklok ook niet nodig want dan zit ik makkelijk tot 06.00 wakkerworden de mensen waar ik op visite ben echt niet blij van "neeee ik ga nog niet naar huis
"
Cer schreef:Jessix schreef:Ik denk ook echt dat het om de visites gaat. Veel besmettingen in huiselijke kring. Zo beperk je hopelijk dat mensen een paar keer per week verschillende koffievisite krijgen.
Nou, als ik s avonds op koffievisite zou gaan is de avondklok ook niet nodig want dan zit ik makkelijk tot 06.00 wakkerworden de mensen waar ik op visite ben echt niet blij van "neeee ik ga nog niet naar huis
"
besita schreef:veerledec schreef:België kon ook alle grensovergangen controleren vorig jaar, dus die hebben kennelijk ook overcapaciteit. En de avondklok daar was alleen in de steden/bepaalde gebieden volgens mij?
Antwerpen is daar eerst mee begonnen
Later Brussel en nu heel het land waarbij Vlaanderen op 24 uur de avondklok heeft en Brussel en Wallonie om 22 uur