luxx schreef:Macron spreekt:Frankrijk alle scholen dicht
Wat is je bron?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Nederland kan toch echt niet achter blijven nu. Land na land neemt drastische maatregelen. Ben echt heel benieuwd wat Rutte gaat antwoorden op de vele (en vaak dezelfde) gestelde vragen tijdens het debat.
Arabesk schreef:cursebreaker schreef:Nederland kan toch echt niet achter blijven nu. Land na land neemt drastische maatregelen nu.
Nederland moet gewoon overruled gaan worden door de EU. Deze halfbakken aanpak slaat nergens op.
Arabesk schreef:cursebreaker schreef:Nederland kan toch echt niet achter blijven nu. Land na land neemt drastische maatregelen nu.
Nederland moet gewoon overruled gaan worden door de EU. Deze halfbakken aanpak slaat nergens op.
Blussem schreef:pak er je voordeel mee zou ik zeggenNaast alle nadelen en negatieve tijd zou ook goed zijn om te kijken naar de positieve kanten.
1. Veel kortere wachttijden in pretparken
2. Sommige mensen hebben geluk dat genieten van extra vrije tijd, mogelijkheid om thuis te mogen werken of minder druk hebben op het werk.
3. Bepaalde groepen zitten te springen op werk waardoor verbouwing mogelijk goedkoper is.
4. Brandstof is stukken goedkoper.
5. Vakanties zijn mogelijk goedkoper op dit moment met gebrek aan vraag.
6. Aandelen zakken goede laag, mogelijk het juiste moment om in te stappen.
Heeft iemand nog meer tips?
PSvanLot schreef:Gini schreef:Zouden ze niet juist zo weinig mogelijk man aan het bed willen hebben? Ach ja, ik weet het ook niet, als ze vrijwilligers nodig hebben, zullen ze wel oproepen doen.
Er liggen niet alleen zieke mensen in bed, ook hulpbehoevende. Waar ik woon zijn er in de verzorgingstehuizen veel vrijwilligers die een handje uitsteken om het zorgpersoneel te verlichten.
Ladybird schreef:cursebreaker schreef:Nederland kan toch echt niet achter blijven nu. Land na land neemt drastische maatregelen. Ben echt heel benieuwd wat Rutte gaat antwoorden op de vele (en vaak dezelfde) gestelde vragen tijdens het debat.
Ja daar ben i ook benieuwd naar, ik ben aan het wachten tot rutte aan de beurt is, maar dat duurt nog wel ff denk
Overigens denk ik dat morgen nieuwe maatregelen komen. maar dat ze vandaag hebben uitgezongen voor nog 1 dag. Dat is wat mijn gevoel zegt.
moonsparkle schreef:Heb een het idee dat heel veel Kamerleden dezelfde mening hebben qua de scholen, maar ik vindt het vooral zorgelijk dat het overkomt of ook niemand weet of we het aan kunnen qua zorg (apparatuur, bedden, personeel)
PSvanLot schreef:Ik vind het waardeloos dat je in deze tijd durft te vragen om meer loon in het onderwijs terwijl de zorg zich tien slagen in de rondte werkt.
N0a schreef:Ik erger mij echt groen en geel aan alle kortpittige Gerda's op Facebook, Rutte krijgt een hoop bagger over zich heen. "Belachelijk dat de scholen niet sluiten. Ik hou mijn kinderen zelf wel thuis blabla".
Puntje bij paaltje zitten deze lui waarschijnlijk wel dit weekend bij mij in het hotel waar ze met 200 man aan het ontbijt zittenstelletje hypocrieten.