[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eloya

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:19

Weten jullie in de omgeving van Zwolle Deventer iemand die goed is in het zetten van tribals? De vriend van mijn moeder wil een tribal stier/taurus

Maar ik wil niet dat hij de eerste de beste shop in loopt...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:28

Jackytje schreef:
Haha, oké, mooi om te lezen dat ik niet de enige ben die een stuk ongeduld is hier. :D

Hier verder echt zin in zondag, al zit ik wel nog met enige twijfels over de plaatsing. Onderarm, bovenarm of toch ergens anders (maar wel een langwerpig lichaamsdeel ivm de design al af is)? Eerste idee was onderarm, maar ik ben zo bang voor de toekomst. Ik wil het juist kunnen zien en tonen, dus dat is 't ding niet. Maar gewoon met solliciteren etc. Het is wel gewoon een 'normaal' ontwerp - m'n paard en enkele anemonen. Het is door m'n vader dat ik begon te twijfelen, omdat hij eerst echt niet wou dat het op m'n onderarm kwam.

Daarbij dacht ik evt aan bovenarm, maar aangezien ik daar van die rode bultjes heb en dus geen egale huid, vraag ik me af of dat wel zo'n goed idee is. Argh, die stress en twijfel had ik echt niet nodig.. :roll:

Ik zou zeggen onderarm, omdat dat ook je eerste idee was :) Het is geen aanstootgevende tattoo en met sollicitaties kan je altijd nog blousejes met lange mouwen aandoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:34

En op je kuit?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:01

Kuit wilde ik ook opgooien als optie

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:19

Weet niet of ik kuit mooi vind? Heb een tattoo op mn rechteronderbeen en dat is niet mis. Maar het enige nadeel is dat ik mn benen dus niet mooi vind en dat je dan met het harige-tattoo-syndroom zit :') Ribben vind ik wel heel mooi ook maar een 4u durende tattoo op die plek op een conventie zie ik niet direct zitten :=

Misschien toch maar met eerste idee blijven? Ga het eens bespreken met mn artiest ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:46

Weet je.. met solliciteren kan het geen nadeel opleveren, of wel. Dat risico moet je willen nemen ja of nee. En je kan ook altijd iets met lange mouwen aan, dan zien ze het niet eens en is de eerste indruk puur wie jij bent en niet je tattoo. Dan merk je later wel of het gewaardeerd wordt of niet.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:09

Tja ik draag bij sollicitaties ook lange mouwen, en nu met werk ook, risico van het vak zullen we maar zeggen

Wat betreft bultjes, mijn man heeft chronische netelroos die soms ook inspeelt en zn huid is ook vrijwel altijd wel wat onrustig, maar heeft gewoon een sleeve en full back, nooit commentaar op gehad of problemen opgeleverd

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:43

Ja, dat klopt wel. Ik heb ook zoiets van 'Kijk, ze moeten mij maar nemen zoals ik ben!'. Het is niet dat ik helemaal vol sta ook ofzo. Ik denk dat ik het gewoon best spannend vind, mijn eerste echt bijna constant zichtbare tattoo. Mijn andere staan op mijn schouder en onderbeen. Die komen soms ook piepen, maar kan je toch makkelijker wegstoppen. Misschien moet ik het toch gewoon maar doen, wie weet krijg ik spijt als ik van idee verander. Nuja, jullie zien het zondag wel wat het geworden is, haha. :D

Hoe bescherm ik de tat trouwens best tegen de zon? Mijn vorige zijn in de winter gezet, dus niet zo veel last van. Nu zeggen ze dat het zondag 32°C wordt 8)7 Ik zie me al gaan met m'n arm dichtgeplakt met folie en zo'n hitte. Ik dacht aan een verbandje ofzo er rond te doen zodat ik toch niet verplicht ben met lange mouwen te lopen maar het wel bedekt is? Tips?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:48

Ik heb over mijn onderarm een sok gedragen. Teen eraf geknipt. Dat gaat ook niet plakken.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:51

Hah, dat is een geniaal idee MyChoice!! :D +:)+

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:52

Jackytje schreef:
Hah, dat is een geniaal idee MyChoice!! :D +:)+

Dan kun je zelfs in zwemkleding ;-)

Horsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 21:56

MyChoice schreef:
Ik heb over mijn onderarm een sok gedragen. Teen eraf geknipt. Dat gaat ook niet plakken.

Bij ons op het werk mogen we geen zichtbare tattoo`s. Collega`s met tattoo`s op de onderarmen moeten deze dan ook bedekken met een sok in de zomer }:0
Het is geen gezicht, maar voor een net gezette tattoo wel een hele goede oplossing

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:35

Er bestaan ook losse mouwen (deze kun je trouwens ook zelf maken van een oud shirt, een stuk stof of zoals al genoemd een sok). Ik weet niet of ze in NL ook te koop zijn, maar wel in China (houd er dan wel rekening mee dat de mouwen wat korter zijn dan in NL) :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:39

Als je nou echt de draak met iemand wil steken op het werk zou je zo'n mouw met tattoo's eromheen moeten doen. Je weet wel, voor van die mensen die willen doen alsof ze een sleeve hebben :+

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:40

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:55

goldenarrow schreef:
Als je nou echt de draak met iemand wil steken op het werk zou je zo'n mouw met tattoo's eromheen moeten doen. Je weet wel, voor van die mensen die willen doen alsof ze een sleeve hebben :+

Jahaha :')

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 04:06

Ik lees al een tijdje mee, maar sinds deze week (nadat ik een tattoo liet zetten in mijn droom ahaha) zit ik er toch echt serieus over na te denken om iets te laten zetten. Ik zit op dit moment voor een stage in de VS en dit heeft me zoveel gebracht dat ik graag iets wil wat me hieraan (en aan mijn andere reizen) herinnerd...

Het eerste wat ik dacht was een vliegtuigje zoals dit op mijn voet...

Afbeelding
Alleen deze zie je echt super vaak... aan de ene kant maakt dat natuurlijk niets uit maar ergens voelt dat toch stom ofzo...

Ik vind bergen ook gaaf, maar ik wil wel graag wat kleins en simpels...

Afbeelding

Afbeelding

Zoiets vind ik ook vet maar dan eerder op mijn enkel denk ik..

Afbeelding

Iemand tips? Ik moet er natuurlijk eerst nog beter over nadenken maar hoor graag wat handig is om te doen.. ook qua plaatsing.. ik heb gelezen dat op je voet snel vervaagd en uitsmeert dus dat het niet te klein moet zijn...

Het liefst laat ik het hier nog plaatsen, maar denk dat niet goed is qua herstel en zon/zee/strand? (ik ga nog een aantal maanden op reis)

Thanks!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 07:12

Die laatste lijkt me wel erg klein. Denk niet dat dat mooi wordt. Ik heb een koedoe op mijn kuit als herinnering aan mijn reizen naar Afrika. Maar die beslaat wel bijna mijn hele kuit :P

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:41

Weet iemand een artist die bloemen in dezelfde stijl zet als Hanne van Blackbear? Hanne dr agenda is dicht natuurlijk dus zoek een andere, even goede artist met dezelfde stijl

Womble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 08:58

Er kwam in september een andere artist bij black bear ook een vrouwtje, die doet die bloemen net zo mooi.
Btw ik voel je pijn ik wacht ook op haar agenda

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:02

BoydS schreef:
Nu heb ik voor volgend jaar april mijn afspraak staan bij mijn tatoeëerder. Ik ben vrij zeker dat ik mijn wolfshond wil hebben op mijn onderarm, sinds ik ze prachtig vind en er mee ben opgegroeid.
Ik ga alleen in september aan mijn studie fysiotherapie beginnen. Nu twijfel ik er dus aan of ik überhaupt wel deze tatoeage kan nemen. Of zou ik dan de plek moeten veranderen? (wat ik zelf erg jammer zou vinden). Ik wil namelijk niet echt hoe goed dit tegenwoordig getolereerd word of dat ik straks hiermee nooit een baan ga krijgen :')
Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Stille meelezer hier, ook in de gezondheidszorg werkzaam. Ik draag graag korte mouwen, hier zou het zeker niet door iedereen gewaardeerd worden (ligt ook wel aan je populatie).
Ik zou het lekker bespreken bij je opleiding en anders idd shirts met lange mouwen dragen mocht je merken dat het invloed heeft op je klandizie.

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:07

DonnnavZ schreef:
Er kwam in september een andere artist bij black bear ook een vrouwtje, die doet die bloemen net zo mooi.
Btw ik voel je pijn ik wacht ook op haar agenda

Dat is Melanie Mae :D

https://www.instagram.com/mellyymae/

Ik vind haar ook heel erg goed :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:29

cruesli schreef:
Weet iemand een artist die bloemen in dezelfde stijl zet als Hanne van Blackbear? Hanne dr agenda is dicht natuurlijk dus zoek een andere, even goede artist met dezelfde stijl

Leonie palanca? Tattoo left hand misschien wat voor je?
Komt aardig in de buurt dacht ik
@leoniepalanca op instagram

Zij tattoëerd mij altijd.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 11:02

Jackytje schreef:
That awkward moment when.. een artiest die je 3 maanden geleden een mail heeft gestuurd je nu pas beantwoord terwijl je het idee dat in de mail besproken werd, getatoeëerd wordt deze zondag door een andere artiest := :x

Waarom ben ik zo'n ongeduldig mens. Toch haar bedankt om m'n mailtje te beantwoorden en gewoon eerlijk de situatie uitgelegd. Voel me wel wat schuldig. :o

Ik heb in Januarie 3 tattooshops gemaild,van 2 daarvan heb ik nog steeds niks gehoord terwijl mijn tattoo er nu bijna 4 maanden op staat(1 maart).
Artcastle uit Zeist reageerde binnen een dag,daar is hij dus gezet en ik ben er super blij mee.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:36

Breekt even in.

Er zijn in de wielersport tal van arm en beenstukken te koop. Voor de winter vooral om kleding langer te maken of het niet koud te krijfen. Allerlei kleuren en soorten.

Hoef je geen sok te dragen :))