Barbabientje schreef:Kleine correctie; 1500kcal zit ik nu..
Dus maar vanavond nog crackertje met kaas en dan zijn we er
Daar kan je niks van zeggen! Net aantal kcal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel leuk, waar ga je heen?
Laat meteen mooi zien wat mn probleem is op het moment. Geen fut om mn lunch te preppen, dus dan haal ik wat op het werk. Voornemen is vrijwel altijd om iets gezonds te nemen, lukt best vaak niet
Avondeten is wel een uitzondering, meeste dagen eten we gezond. Verder een hoop snaaitrek 's avonds, eens kijken of ik dat vanavond binnen de perken weet te houden. Laura82 schreef:Balen is dat als je plannen in duigen vallen zonder dat je daar veel invloed op hebt. Niet te veel nemen en er maar gewoon lekker van genieten danWel leuk, waar ga je heen?

Jeugdsentiment, mijn eerste zelfgekochte metalplaatje ooit was van hen.
black_kelpie schreef:Yonker schreef:Awh je moet het maar van de goede kant bekijken!! Tijdens zo'n concert verbrand je meer kcal dan als je thuis op de bank zou zitten
Valt tegen, vanmiddag net behandeld voor mijn nekproblemen, dus headbangen en de moshpit zit er niet in vanavond

)
*
Als je interesse hebt mag je me wel een pb doen.
linoleum schreef:BK, je eten ziet er wel heerlijk uit! Nog beetje kunnen genieten van de band waarvoor je kwam?
Ze waren erg goed, maar speelden ruim een uur en ik kon na 10 minuten aan niks anders dan de pijn in mijn rug denken. Was geen succes. Vandaag ging iets beter
Da's wel mijn favoriete eten denk ik... eet smakelijk!