Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En smaken veranderen ook. Mijn Too Faced palettes vond ik een jaar of twee geleden echt beste kwaliteit, totdat je met meer merken begint te spelen.
maar elk merk heeft zo zijn goede en minder goede producten/oogschaduws natuurlijk.

ik vind kwa oogschaduw Urban Decay toch wel hemels haha, welke oogschaduw is vergelijkbaar kwa kwaliteit?
toen mijn ogen gelaserd waren moest ik wennen om wat minder donker uit te pakken anders was het weer snel too much naar mijn zin
SuSem schreef:Hoi!
Ik kom ook weer eens binnen waaien met een vraag..
Hoe kan ik met Make up het verschil tussen mijn ogen optisch verkleinen? En voor donkere kringen, welke concelealer is dan echt fijn? Eentje die niet in mijn vele lijntjes gaat zitten..
[ [url=m/gMTgFS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hashtag komt er ooit sowieso wel. Ben alleen met mezelf in debat of het verstandig is om nu HG aan te schaffen haha. Daar was ik namelijk vooral na het swatchen van de shimmers erg fan van geworden. De rest van de kleuren zijn heel erg up my alley ook (zoals iedereen hier wel weet
).
Eight schreef:Matheno, wat gebruik je voor het reinigen en verzorgen van je gezicht? Mijn gezicht was ook altijd heel erg vet, maar nu ik minder 'agressief' reinig en beter voed is de balans beter. Nog steeds vettig, maar met foundation en poeder goed mat te krijgen en hoef dan naar een keer per dag wat bij te poederen. Verder scheelt het ook heel erg welke foundation ik gebruik. Ik ben ook niet meer zo van het hele matte als vroeger omdat mijn rimpels dan toch wel tekenen. Estee Lauder double wear is de enige matte die ik nog gebruik, als je die dun aanbrengt over je dagcrème is hij mat maar niet cakey. Paar jaar terug ook veel last gehad van acne en toen lette ik er op dat alles wat ik kocht noncomedogenic was (hoop dat ik het goed schrijf zo uit mijn hoofd)