[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:37

Ik vind Morphe juist wel fijn. Heb ook een palette van Too Faced, 2 zelfs, maar die vind ik veel minder fijn.. Dus tsja, persoonlijk allemaal :+

Niniane

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 18:03

Is het ook zeker. :j En smaken veranderen ook. Mijn Too Faced palettes vond ik een jaar of twee geleden echt beste kwaliteit, totdat je met meer merken begint te spelen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 20:55

Ik vind wat ik tot nu toe van Morphe heb geprobeerd qua kwaliteit wel prima eigenlijk. Vooral de shimmers, maar dat is met heel veel merken zo. Vond 'vroegah' Zoeva ook top, tot ik het laatst weer eens ging gebruiken _O- maar elk merk heeft zo zijn goede en minder goede producten/oogschaduws natuurlijk.

Vandaag weer UD Naked Heat gebruikt, en had al tijden zin om mijn MUFE Star Lit Powder in Copper te gebruiken, dus die zit op mijn bewegend ooglid. In het echt is 'ie echt heel metallic maar daar zie je nu natuurlijk niks van haha. En ik heb voor het eerst in jaren (heel bescheiden) een blush op gedaan, het is de Tarte Amazonian Clay 12-Hour Blush in Paaarty en stiekem vind ik het best wel tof. Dus wellicht een nieuwe verslaving in wording :')

Afbeelding

En nog een look van laatst met Huda Beauty Mauve Obsessions:

Afbeelding

Dat was weer mijn bijdrage met een variatie op de vele oranje en roze looks die ik al gemaakt heb :Y)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 23:09

Haha het blijft je goed staan. Never change a winning team. :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 23:18

Mooie warme ooglook weer Drunksheep, en die blush maakt je look echt nog net iets meer af! Leuk om dat verschil zo te zien :) ik vind kwa oogschaduw Urban Decay toch wel hemels haha, welke oogschaduw is vergelijkbaar kwa kwaliteit?

Ik vind donkere oogschaduw ook mooi staan bij een donker montuur, anders heb je weer snel dat alles weg valt :) toen mijn ogen gelaserd waren moest ik wennen om wat minder donker uit te pakken anders was het weer snel too much naar mijn zin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:00

Hier ook dik tevreden met Morphe. Ik heb ook geen geld om duurdere producten te kopen. Dus ik moet het hier mee doen, maar dat vind ik helemaal niet erg :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 08:39

Thanks allemaal :)

Prachtige look weer!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:52

Mijn Soft Glam is binnen en echt om te janken, zo mooi is die pigmenatie. <3

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:03

Hoi!

Ik kom ook weer eens binnen waaien met een vraag..

Hoe kan ik met Make up het verschil tussen mijn ogen optisch verkleinen? En voor donkere kringen, welke concelealer is dan echt fijn? Eentje die niet in mijn vele lijntjes gaat zitten..
Afbeelding

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:09

SuSem schreef:
Hoi!

Ik kom ook weer eens binnen waaien met een vraag..

Hoe kan ik met Make up het verschil tussen mijn ogen optisch verkleinen? En voor donkere kringen, welke concelealer is dan echt fijn? Eentje die niet in mijn vele lijntjes gaat zitten..
[ [url=m/gMTgFS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien kan een eyeliner in je bovenste waterlijn tekenen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:26

Je wenkbrauwen iets meer verduidelijken kan mss ook al iets doen?
En misschien ipv wit potlood in de onderste waterlijn om te vergroten een donkere kleur gebruiken?
Ik zeg maar iets :o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:58

Spoiler:
Afbeelding

Makeup voor vanavond oogschaduw is blauw.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 17:11

Eerste look met Soft Glam. Redelijk simpel. :)

Afbeelding

Blenden echt als een tierelier. Wel wat kickback wanneer je met je kwasten in de pan gaat, dus zou er sowieso niet al te enthousiast met je kwast erin gaan, maar werken echt heel fijn. Heel zacht en creamy.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 17:12

Mooi!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 10:43

Mooi!! Beetje een bronzy zomer look. Tof

Gister moesten we naar allerlei familiedingen. Dus ik had er een ouderwetste Ruby Woo opgeknald
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 19:06

Ziet er ook fijn geblend uit Merel, de kwaliteit is echt top volgens mij :j

En jaaaa Elke, Ruby Woo blijft zo tof! <3

Hier twijfel of ik het Violet Voss Holy Grail palette zal aanschaffen... het allerliefste heb ik Hashtag, maar Holy Grail en Taupe Notch zijn allebei 30% afgeprijsd en HG vind ik ook echt prachtig. Ik was ook echt fan na het swatchen in Amerika. En met studentenkorting zit ik op maar €33,50. Maar eigenlijk heb ik het geld er niet voor. Hmm hmm hmm.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 20:44

Ik heb van Violet Voss het Hashtag palette, ik ben er echt ontzettend blij mee! Hele mooie kleuren, goede pigmentatie en makkelijk te blenden. Het ligt eraan wat je al hebt en wat je zoekt. Ik zou ook graag het Holy Grail palette willen hebben, maar ik heb al een miljard paletten met die kleuren. En juist de kleuren die in het Hashtag palette zitten was ik al super lang naar op zoek. Vandaar dat de keuze snel gemaakt was.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 20:49

Ja, de reden waarom Hashtag er voor mij bovenuit springt is idd vanwege de kleurenselectie die echt wat extra's aan mijn collectie toe zou voegen. Alleen in dit geval gaat het me niet echt om een keuze tussen die twee _O- Hashtag komt er ooit sowieso wel. Ben alleen met mezelf in debat of het verstandig is om nu HG aan te schaffen haha. Daar was ik namelijk vooral na het swatchen van de shimmers erg fan van geworden. De rest van de kleuren zijn heel erg up my alley ook (zoals iedereen hier wel weet :))).

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:34

Ik wou zeggen: ''Doe het niet, je hebt waarschijnlijk al 100 van deze kleuren''. Maar het zijn wel echt ontzettend makkelijke kleuren om te hebben dus zou er gewoon voor gaan. }>

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 13:25

Wat vinden jullie van Lily Lolo?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 14:51

Goede dingen over gehoord. Zelf nog niet getest maar staat wel op het lijstje!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:49

OK! Het wordt hier in een winkel dichtbij verkocht. Ik heb heel snel acné, een super gevoelige huid maar ook erg snel vet.
Ze hebben weleens de foundation op mijn gezicht gedaan en dat bleef eigenlijk de hele dag goed zitten, maar ben toch wel bang of ik geen extra acné er door krijg.

Verder eigenlijk nog nooit een foundation gevonden die goed bleef zitten. Bij de meeste matte foundation leek het eerst erg cakey en na 2 uurtjes helemaal glimmend vet.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 07:58

Matheno, wat gebruik je voor het reinigen en verzorgen van je gezicht? Mijn gezicht was ook altijd heel erg vet, maar nu ik minder 'agressief' reinig en beter voed is de balans beter. Nog steeds vettig, maar met foundation en poeder goed mat te krijgen en hoef dan naar een keer per dag wat bij te poederen. Verder scheelt het ook heel erg welke foundation ik gebruik. Ik ben ook niet meer zo van het hele matte als vroeger omdat mijn rimpels dan toch wel tekenen. Estee Lauder double wear is de enige matte die ik nog gebruik, als je die dun aanbrengt over je dagcrème is hij mat maar niet cakey. Paar jaar terug ook veel last gehad van acne en toen lette ik er op dat alles wat ik kocht noncomedogenic was (hoop dat ik het goed schrijf zo uit mijn hoofd) :)

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 18:04

Hallo!
Ik heb een donker rode bril en een blanke huid. Ik wil graag meer lipstick gaan dragen omdat ik het toch wel mooi vind. Welke lipstick kleuren passen mooi bij mijn bril en huid?
Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 15:30

Eight schreef:
Matheno, wat gebruik je voor het reinigen en verzorgen van je gezicht? Mijn gezicht was ook altijd heel erg vet, maar nu ik minder 'agressief' reinig en beter voed is de balans beter. Nog steeds vettig, maar met foundation en poeder goed mat te krijgen en hoef dan naar een keer per dag wat bij te poederen. Verder scheelt het ook heel erg welke foundation ik gebruik. Ik ben ook niet meer zo van het hele matte als vroeger omdat mijn rimpels dan toch wel tekenen. Estee Lauder double wear is de enige matte die ik nog gebruik, als je die dun aanbrengt over je dagcrème is hij mat maar niet cakey. Paar jaar terug ook veel last gehad van acne en toen lette ik er op dat alles wat ik kocht noncomedogenic was (hoop dat ik het goed schrijf zo uit mijn hoofd) :)

Ik gebruik nu de hele reinigings lijn van Medik8. Sinds ik 2 keer per dag exfolieer is mijn huid wel ietsjes beter geworden. Op dit moment is de True Match van L'Oreal de enige foundation die enigzins netjes blijft zitten. Voor een halve dag :')