_Friemel schreef:Ik ben nu al jaren hormoon vrij, ik kreeg m'n zoontje door de implanon, ik haalde hem eruit en bleek toen dus zwanger (wist ik niet) met terug rekenen kwamen we erachter. Mijn litteken van de implanon is ook echt walgelijk en enorm. Pil gaf me migraine en nuvaring ook. Ik kan daarnaast echt niet tegen hormonen.
Ik heb een kalender (womanlog) en kan de klok op mijn ei en menstruatie zetten dus voor mij is hormoon vrij ideaal!
Ik heb het recept voor de implanon net een paar weken thuis liggen
Suus___ schreef:Das idd ideaal zeg! Wel heavy dat je er doorheen zwanger bent geworden, dat is mijn nachtmerrie n beetje..
Thanks meiden, jullie laten me blozen.. Als ik een zonnetje gezien heb zoals nu en sproetjes heb vind ik foundation ook niet zo nodig idd.. Morgen wel wat doen want wordt druk en met die warmte wordt ik dan een tomaat zal is kijken naar mn andere foundations voor iets anders dan estee

suus ik vind jou een héle mooie vrouw om te zien! Ik zie inderdaad wel dat je hem op hebt.. Maar dat zie ik bij mezelf ook m.n. Rond mijn kin en mond i.v.m. Donshaartjes maar ook kruipt het af en toe onder mijn ogen in de lijntjes en langs mijn mond richting mijn neus toe
linoleum schreef:[ [url=m/fFWXj4.png]Afbeelding[/url] ]
Meiden help mee, wat is nieuw en wat is throwback?!
Sowieso lipsticks, Ultimate Basics nieuw. Maar voor de rest herken ik niks ouds, dus zal wel echt oud zijn dan

Edit: moondust rechts onderin is nieuw. Vice lipstick is ook voor kerst:
[ [url=m/qsh5V2.png]Afbeelding[/url] ]
Mooi palette,ik zoek alleen wat andere kleurtjes
Marrit13 schreef:Valt te overzien, met die wimpers.. Nou wie weet ga ik dat ook eens proberen
Ik hou stiekem wel beetje van leedvermaak/ramptoersime dus kan er ook wel om gniffelen

Het is erg ideaal zo'n wimpers! Mocht je ooit iets willen weten, ik ben zelf ook wimperstyliste 
donnar schreef:[
Afbeelding ]
Vandaag een look gemaakt met mn nieuwe palette van Zoeva, potverdorie wat ben ik er blij mee! Volgende keer doe ik er wel eyeliner bij, vind t toch leuker denk ik. Maar ben best tevreden!
Donnar, Serieus.. Stop met zo knap zijn 
Joolien schreef:[ [url=m/1gcow5.jpg]Afbeelding[/url] ]
oliebol, m'n wing is mislukt. Ik dacht dat ik ze mooi had tot ik in de auto keek. Superongelijk. Dus geprobeerd er wat van te maken, maar dat ging helemaal mis. Dus nu heb ik twee zwarte vlekken naast m'n oog...
FAIL!!!!
Hihi Jolien
ik herken het, ik voel met je mee
Yltje schreef:Suus! Lekker doen wat goed voelt voor jou, ik begrijp het wel qua onzeker worden heb ik zelf ook heel snel. De meeste complimenten die ik hier heb gehad zijn over mn ogen niet eens de make up haha (plus mn make up kunsten zijn nog lang niet zo goed als sommigen!)
Maar het streelt toch mn ego haha, liefde voor iedereen hier

Vandaag, niets bijzonders en toch mn zware eyeliner

nog geen tijd gehad voor een bruine te kijken haha
[ [url=m/5GWjWC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat heb je toch mooie ogen Yltje!
Cchanny schreef:Vandaag rustig aan gedaan met de make-up. Wat blush, highlighter op gedaan voor een verjaardag
[ [url=m/DgbncP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Captive, vind hem zo mooi!
Eyeliner on fleek
bij jou trouwens ook Yltje!
relentlessly red staat je goed Venthe!