[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 18:28

Meningen zal iedereen altijd hebben. Ik waardeer ook altijd input en meningen en vind het jammer als mensen iets wat ik heel mooi vind staan niet net zo mooi vinden, maar ga alsnog lekker mijn gang met bepaalde kleurcombinaties omdat ik die zelf mooier vind dan wat een ander denkt en dat is prima anders zagen we er allemaal hetzelfde uit. :D

Suus, op die laatste foto is het prachtig, snap wat de rest bedoelde van de andere foto mbt de concealer in de rimpeltjes maar vind het zelf niet storend en als jij je fijner voelt met concealer: DOEN. Jij loopt iedere dag rond met jouw koppie en moet het leuk vinden als je in de spiegel kijkt! :)

Loose, bedankt voor het uitgebreide antwoord! Ik denk dat ik het dan toch maar ga proberen, heb eentje gevonden hier in de buurt die niet alleen cosmetisch maar ook medisch opgeleid is in permanente make up en liften en dan ook naar enorm veel cursussen en congressen gaat dus denk dat die wel te vertrouwen is. Heb je foto's van hoe ze "rommelig" waren?

Uiteraard is mijn Summer Lovin' tie dye degene die is gebroken :') Inmiddels wel gerepressed en in een set die ik heb besteld zit 'ie nog een keer.

Afbeelding

Yltje

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 19:01

Suus! Lekker doen wat goed voelt voor jou, ik begrijp het wel qua onzeker worden heb ik zelf ook heel snel. De meeste complimenten die ik hier heb gehad zijn over mn ogen niet eens de make up haha (plus mn make up kunsten zijn nog lang niet zo goed als sommigen!)
Maar het streelt toch mn ego haha, liefde voor iedereen hier <3

Vandaag, niets bijzonders en toch mn zware eyeliner :+ nog geen tijd gehad voor een bruine te kijken haha

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 19:10

Vandaag rustig aan gedaan met de make-up. Wat blush, highlighter op gedaan voor een verjaardag :)
Afbeelding

En Captive, vind hem zo mooi!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:10

Mooie make-up Yltje :D Nee zonder gekheid; vaak mis je de toon die de muziek maakt bij geschreven woord. Nadeel van internet :+ Iedereen lekker doen wat ie zelf wil! Vind je eyeliner wel mooi strak, Yltje! Ben ik jaloers op.

Mooie kleur die Captive! Zo lijkt Faux bij mij ook, hou ervan! Is dat een liquid, en van merk?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:16

Captive is ook van MAC :)

Faux is bij mij een stukje lichter, haha.
Dit is Faux bij mij.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 20-08-16 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:17

Volgens mij is Captive ook echt zo'n kleur die bij iedereen anders uitvalt. Staat je heel fris Cchanny! Mooi.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:19

Niniane schreef:
Volgens mij is Captive ook echt zo'n kleur die bij iedereen anders uitvalt. Staat je heel fris Cchanny! Mooi.

Bedankt!

Toevallig het zelfde shirt aan. Foto's zijn op verschillende momenten gemaakt.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:19

Thanks meiden :)
De laatste is met enkel een beetje face and body van mac dus zo goed als dekkingloos maar dan heb ik dus een rode kop als ik werk.. Werk idd in de horeca dus een hoop rennen en snel erg warm.. Lastig

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:20

Oh dat Faux bij jou?? Wow, dat is zo anders :D Maar ook mooi hoor!

Edit; dan wil ik Captive ook wel, want zoek nog wat donkerder.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:39

Ik vind je hier super opgemaakt Suus! Wellicht is het de concealer die wat droog oogt. Welke gebruik je? :)

Cchanny prachtige vorm wenkbrauwen heb jij!

Yltje jij hebt zulke mooie grote popachtige ogen <3

Aah Shiz ik dacht voor een seconde dat het een blikje kattenvoer was :') terwijl ik colourpop echt geweldig vind hahahah!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 20:58

Captive was echt mijn all time favorite van lipsticks :j

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 21:06

Wel grappig want had vanavond een Essence op en dacht nog, deze kleur wil
ik nog van een langer houdbaar merk.. Welke kleur dat was? Zo'n zelfde kleur dus :+ Ment to be <3

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 21:21

Ik plaats eerlijk gezegt ook geen foto's meer omdat ik van sommige reacties ook onzeker werd.
Veelal omdat mijn wenkbrauwen niet zichtbaar waren/zijn op de foto en ik ze niet donkerder wil aanzetten.
In het echt ziet het er altijd heel anders uit op de foto dus ik lees altijd alleen maar mee en plaats geen foto's meer, gewoon omdat ik alleen commentaar kreeg op mijn wenkies.
Waren wel is waar gewoon opmerkingen wie bedoelt waren als tip dus verder niks mis mee hoor. Werd er alleen onzeker van.

Ik krijg sowieso nooit alles zo op de foto als jullie dat krijgen mijn telefoon maakt alles heel blurry of ik heb ineens een tomaten hoofd :')

Even wat anders,
Halen jullie wel eens die dons haartjes van je gezicht? Gewoon bij de wangen/kin/mond ect.
Ik heb ooit al eens z'n peel off masker gedaan maar dat deed zoveel zeer door die kleine haartjes dat ik dat niet nog eens wil doen.
Maar daarna was mijn huid zo ontzettend zacht en zat mijn foundation ook veel mooier voor mijn gevoel.
Nu had ik dus weer dons haartjes en heb ze weg gehaald met een scheermesje, weet alleen niet of dit nu verstandig was om te doen.
Straks komen ze weer heel dik terug ofzo. :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 22:19

Eight schreef:
Ik vind je hier super opgemaakt Suus! Wellicht is het de concealer die wat droog oogt. Welke gebruik je? :)

Cchanny prachtige vorm wenkbrauwen heb jij!

Yltje jij hebt zulke mooie grote popachtige ogen <3

Aah Shiz ik dacht voor een seconde dat het een blikje kattenvoer was :') terwijl ik colourpop echt geweldig vind hahahah!

Ud concealer, mac longwear, kat von d tatoo allemaal t zelfde resultaat

Mooie looks meiden!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 08:52

Ik kom ook weer even binnen vallen.

Suus vind jouw make up altijd prachtig! Heb me nog nooit gestoord aan je foundation.. Maar iedereen heeft natuurlijk een eigen mening. Gewoon doen waar je je lekker bij voelt en de tips toepassen die je kunt gebruiken :)

Captive is gaaf! Die gaat op de wishlist. Hij staat je prachtig

Mijn look van gisteravond voor een bbq. Een keer geen eyeliner wat ik wel even wennen vind. Verder alleen wat bb cream, concealer, wenkbrauwen en een ooglook met nude tinten maar dat zie je niet op de foto..
En relentlessley red op mijn lippen
Afbeelding

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:13

_Friemel schreef:
Ik ben nu al jaren hormoon vrij, ik kreeg m'n zoontje door de implanon, ik haalde hem eruit en bleek toen dus zwanger (wist ik niet) met terug rekenen kwamen we erachter. Mijn litteken van de implanon is ook echt walgelijk en enorm. Pil gaf me migraine en nuvaring ook. Ik kan daarnaast echt niet tegen hormonen.

Ik heb een kalender (womanlog) en kan de klok op mijn ei en menstruatie zetten dus voor mij is hormoon vrij ideaal!

-O- Ik heb het recept voor de implanon net een paar weken thuis liggen

Suus___ schreef:
Das idd ideaal zeg! Wel heavy dat je er doorheen zwanger bent geworden, dat is mijn nachtmerrie n beetje..

Thanks meiden, jullie laten me blozen.. Als ik een zonnetje gezien heb zoals nu en sproetjes heb vind ik foundation ook niet zo nodig idd.. Morgen wel wat doen want wordt druk en met die warmte wordt ik dan een tomaat zal is kijken naar mn andere foundations voor iets anders dan estee :)

suus ik vind jou een héle mooie vrouw om te zien! Ik zie inderdaad wel dat je hem op hebt.. Maar dat zie ik bij mezelf ook m.n. Rond mijn kin en mond i.v.m. Donshaartjes maar ook kruipt het af en toe onder mijn ogen in de lijntjes en langs mijn mond richting mijn neus toe

linoleum schreef:
[ [url=m/fFWXj4.png]Afbeelding[/url] ]

Meiden help mee, wat is nieuw en wat is throwback?!

Sowieso lipsticks, Ultimate Basics nieuw. Maar voor de rest herken ik niks ouds, dus zal wel echt oud zijn dan :')

Edit: moondust rechts onderin is nieuw. Vice lipstick is ook voor kerst:

[ [url=m/qsh5V2.png]Afbeelding[/url] ]

Mooi palette,ik zoek alleen wat andere kleurtjes

Marrit13 schreef:
Valt te overzien, met die wimpers.. Nou wie weet ga ik dat ook eens proberen :j

Ik hou stiekem wel beetje van leedvermaak/ramptoersime dus kan er ook wel om gniffelen :=

Het is erg ideaal zo'n wimpers! Mocht je ooit iets willen weten, ik ben zelf ook wimperstyliste ;)

donnar schreef:
[ Afbeelding ]

Vandaag een look gemaakt met mn nieuwe palette van Zoeva, potverdorie wat ben ik er blij mee! Volgende keer doe ik er wel eyeliner bij, vind t toch leuker denk ik. Maar ben best tevreden!

Donnar, Serieus.. Stop met zo knap zijn :+

Joolien schreef:
[ [url=m/1gcow5.jpg]Afbeelding[/url] ]
oliebol, m'n wing is mislukt. Ik dacht dat ik ze mooi had tot ik in de auto keek. Superongelijk. Dus geprobeerd er wat van te maken, maar dat ging helemaal mis. Dus nu heb ik twee zwarte vlekken naast m'n oog...

FAIL!!!!

Hihi Jolien := ik herken het, ik voel met je mee :(:)

Yltje schreef:
Suus! Lekker doen wat goed voelt voor jou, ik begrijp het wel qua onzeker worden heb ik zelf ook heel snel. De meeste complimenten die ik hier heb gehad zijn over mn ogen niet eens de make up haha (plus mn make up kunsten zijn nog lang niet zo goed als sommigen!)
Maar het streelt toch mn ego haha, liefde voor iedereen hier <3

Vandaag, niets bijzonders en toch mn zware eyeliner :+ nog geen tijd gehad voor een bruine te kijken haha

[ [url=m/5GWjWC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat heb je toch mooie ogen Yltje!

Cchanny schreef:
Vandaag rustig aan gedaan met de make-up. Wat blush, highlighter op gedaan voor een verjaardag :)
[ [url=m/DgbncP.jpg]Afbeelding[/url] ]

En Captive, vind hem zo mooi!

Eyeliner on fleek 8-) bij jou trouwens ook Yltje!

relentlessly red staat je goed Venthe!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:20

Prachtig venthe!

Het is geen aanval op de meiden met feedback he maar als je ineens zovaak hoort dat je foundation cacky is wordt ik wel onzeker das waar ik op dat moment uit reageer sorry

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 10:28

Niet onzeker worden Suus, nergens voor nodig! :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:13

Suus___ schreef:
Prachtig venthe!

Het is geen aanval op de meiden met feedback he maar als je ineens zovaak hoort dat je foundation cacky is wordt ik wel onzeker das waar ik op dat moment uit reageer sorry

Misschien werkt het om het anders aan te brengen? Als ik een beautyblender gebruik krijg ik echt een smerig korrelig effect maar als ik de foundation eerst op mijn gezicht aanstip en dan een kwast gebruik wordt het ineens wel mooi.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:14

Mn foundation is absoluut niet cacky er wordt gereageerd op mn under eye concealer :)

Mn foundation krijg ik er t mooist op met mn real techniq spons momenteel, ik verander nog wel ns gebruik ook bufferkwasten ed

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 11:17

Als ik zo die laatste foto zie denk ik dat het vooral je concealer is (onder de ogen) en niet zozeer de foundation. Maar als jij je prettiger voelt met concealer op moet je dat natuurlijk gewoon doen (vind het zonder ook mooi trouwens ) :D Het is niet dat het gigantisch stoort of heel lelijk is oid...
Ik vind het zelf ook lastig spul die concealer daarom draag ik die van mij nooit, maar ik heb makkelijk praten want ik krijg pas wallen als ik twee jaar niet slaap bij wijze van :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 12:36

Suus, niet onzeker worden hoor! Ik vind jouw make-up altijd mooi en
Verzorgd.

Heb gisteren jouw ooglook geprobeerd na te doen. Ben alleen vergeten een foto van dichtbij te maken, maar ik was erg blij met mijn look gisteren.
Afbeelding

La girl op m'n lippen en heb sleek sunset en i heart chocolate roze gebruikt op mijn ogen.
Gelukkig dekt deze foundation aardig voor m'n hormoonvlekken. Ik heb gisteren een pigment serum gekocht van biodermal, kijken of dat werkt.

Iemand had het over donshaartjes, ik heb ze een keer weg laten halen met touwtjes, dat was naar maar daarna wel superfijn. Ga ik binnenkort ook weer doen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 13:00

Dat heb ik ook hoor fif maar vind foundation zonder concealer onder mn ogen een heel vreemd gezicht.. En heb n beetje donkere kringen door t weinige slapen

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 13:38

Mooie looks dames. Allemaal knappe meiden, stuk voor stuk. En strakke eyeliners komen er voorbij.

Ik vind concealer 9 van de 10 keer niet nodig bij meiden. Suus, jij hebt het ook niet nodig. Ik vind die natuurlijke schaduwen juist het gezicht maken. Een beetje foundation eroverheen is vaak al meer dan genoeg. Maar ik snap dat ze het weg willen stoppen onder concealer.
Je moet in de spiegel kijken en tevreden zijn, dan maakt het niet uit wat andere vinden. Als jij maar straalt.
Mijn foundation zie je ook zitten, en vooral op het werk met al die verlichting en spiegels. Maar ik vind dat niks negatiefs. Ik kan echt gelukkig worden van een goede foundation. Je ziet het, maar het is niet storend. Net zoals je een oogschaduw ziet. Het maakt mooier!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 14:12

Suus moet gewoon niet meer lachen op de foto's, dan zien we ook de rimpels in de concealer niet meer zitten ;)
Nee hoor Suus! Maar denk dat het inderdaad daardoor meer opvalt.

Jolien, mooi hoor! Rustige look en toch kleur :)