Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:Pepperrr schreef:Mn tepelpiercings zitten! Zooooo blij mee![]()
Het zetten was een eitje trouwens. Viel zo mee, stond met een paar minuten weer buiten
Waoh vond je!? Bikkel
Bij mij jeuken ze ontzettend
anoukwendy schreef:lletam schreef:Wie heeft er wel eens 2 piercings tegelijkertijd laten zetten? Ik denk aan een conch en helix (zelfde oor)
Wil het liefst een daith maar piercer raadt dan af (ivm dagelijks gebruik van oortjes)
Vrijdag nog, en eerder wel 3 tegelijk ook
lletam schreef:anoukwendy schreef:
Vrijdag nog, en eerder wel 3 tegelijk ook
Zo dan! Viel dat mee of tegen qua genezing? Ene kant denk ik: 1tje per keer zodat die rustig kan genezen; andere kant denk ik 2 tegelijk aan dezelfde kant kun je tegelijkertijd verzorgen en rekening mee houden
Pepperrr schreef:Ja ik snap het jeuken nu wel![]()
Verder overigens totaal geen last van gehad! Eerste nacht was slapen wat ongemakkelijk, maar daarna geen pijn meer gehad. Behalve als ik ze echt hard stoot (bleef achter de douche deur hangen, auw)
meisje_ schreef:Pepperrr schreef:Ja ik snap het jeuken nu wel![]()
Verder overigens totaal geen last van gehad! Eerste nacht was slapen wat ongemakkelijk, maar daarna geen pijn meer gehad. Behalve als ik ze echt hard stoot (bleef achter de douche deur hangen, auw)
Achter de douche deur hangen met je boobs?![]()
Sorry ik ga helemaal stuk hier. Ik kijk dan even naar mezelf met mn mini boobs en stel het me voor
Maar het blijven hangen is wel ruk. 1x had ‘s nachts mn topje erom gedraaid en een keer met de handdoek. Dat deed ook echt zeer.