[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_love12_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:41

Zaterdag ga ik m'n eerste tattoo laten zetten! :D eigenlijk stond m'n andere schets als 1ste op m'n lijstje maar moet voor die nog even door sparen en daarvoor heb ik nog geen artist gevonden die me 100% aanspreekt..
Zaterdag komt er 'One love' onder m'n BH bandje te staan :D dit staat voor de liefde van mij, m'n vriend en ons dochtertje. Iemand die ervaring heeft met die plek? Lijkt me wel een gevoelige plek?

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 08:26

Ik zelf vind het helemaal niet gevoelig daar, maar een vriendin van mij had dan weer een bijna dood ervaring. Dus dat verschilt echt ler persoon :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 09:58

Ik vond ribben erg pijnlijk, maar de mijne was ook wel een stuk groter dan jouw twee woorden :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:23

Ik vond het begin van mijn ribben helemaal niet zo pijnlijk, totdat we even een tijdje bezig waren... Toen was het een hell! Denk dat dus een niet extreem grote tattoo (mijne is wel aan de maat) echt heel goed te doen js op de ribben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:44

Hoi! Ik praat ook weer gezellig mee als het mag. :D

In maart mijn 1e laten zetten. Voorlopig even geen geld voor een tweede (onlangs een paard gekocht) maar wel heel wat ideetjes. <<)

En vind het altijd leuk om tats van anderen te zien! <3

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:33

_love12_ schreef:
Zaterdag ga ik m'n eerste tattoo laten zetten! :D eigenlijk stond m'n andere schets als 1ste op m'n lijstje maar moet voor die nog even door sparen en daarvoor heb ik nog geen artist gevonden die me 100% aanspreekt..
Zaterdag komt er 'One love' onder m'n BH bandje te staan :D dit staat voor de liefde van mij, m'n vriend en ons dochtertje. Iemand die ervaring heeft met die plek? Lijkt me wel een gevoelige plek?

Ligt eraan hoe je er zelf in gaat. Als je denkt 'gaat geen pijn doen' gaat het vies tegen vallen. Ik heb mijn hele sternum getatoeëerd, toegegeven dat het wel even prikte af en toe, maar voor een tweede tattoo (andere zit op m'n bovenbeen) vond ik het opzich best te doen. Ik had echt in m'n hoofd dat ik er bijna aan onderdoor zou gaan, dat gebeurde enkel erna omdat m'n lichaam te weinig suiker had na 3 uur liggen :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:46

_love12_ schreef:

Het is geen fijne plek, maar het is natuurlijk ook niet zo'n enorme tattoo dus ik denk dat je er zo vanaf bent ;)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:53

Ik denk dat Courses wel gelijk heeft. Ongeacht de plek denk ik dat het goed is om er zo naartoe te gaan, het is niet alsof het fijn voelt :+

Ben met de instelling gegaan dat ik met mijn lage pijngrens het gevoel van doodgaan zou hebben. Heb het toch 5.5 uur kunnen uithouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:59

Pijn is ook relatief en het ligt echt helemaal aan je eigen grens. Als je echt geen pijn wil moet je geen tattoo nemen. Het is van te voren echt niet te zeggen of het pijnlijk is of niet.

Zelf heb ik in juli een tattoo laten zetten en de tatoeëerder zei zelf dat hij eerder die week iemand had die K.O. ging op exacte dezelfde plek met een kleinere tattoo. En ik heb geen pijn gehad, maar dan ook echt helemaal niets. Enige wat ik gevoeld heb was op twee puntjes dat ik dacht 'oh ja nu krast het iets'.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:00

Ik verwacht wel dat het flink gevoelig is, maar ben gelukkig wel gezegend met een hoge pijngrens. En heb de bevalling ook overleefd zonder pijnstilling dus komt vast goed :+ :+
Zal volgende week een foto posten als ie erop staat! :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:02

Ik had er meer last van dat ik mijn arm in een bepaalde houding moest houden dat het tattoeren zelf :')

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:20

Natuurlijk doet een tattoo 'pijn' maar het is natuurlijk van persoon tot persoon afhankelijk hoe ver je kan gaan en als je je gaat opspannen en fixeren op het feit dat het pijn doet ... ja dan gaat het ook erg worden :+
Gewoon liggen en alles op je af laten komen en als je het resultaat ziet... ben je dat weer vergeten :D

Die van mij langst de madame haarzelf: (dag4)
Geen pijn, jeuk,... heb van niks last :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:21

So de knetter, wat is die gaaaf! <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:45

sterreke98 schreef:
Ik had er meer last van dat ik mijn arm in een bepaalde houding moest houden dat het tattoeren zelf :')

Haha ik kreeg ook kramp :+

Pijn is inderdaad lastig te voorspellen hoe erg het is. Heb twee tattoo's op m'n enkels. Ene enkel deed bijna geen pijn. Bij de andere zat ik te vloeken.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:02

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:15

Hij is zo tof Mellanca!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 16:53

Wit hoeft niet per se, maar het litteken moet wel volledig genezen zijn. Ik zou het hoe dan ook ruim van tevoren aangeven bij de artist waar je het wilt laten zetten, het vergt wat extra aandacht en volgens mij is het wat moeilijker om overheen te tattoeren.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:53

Afbeelding
Mijne ziet er nu zo uit.
Ik vind de kat echt geweldig ook de gezichtsuitdrukking!! Super gelijk

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:58

Oei, ik vind die niet zo netjes gezet om eerlijk te zijn.. :n

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:01

Ik zit in de shop!! :):)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:08

lifeofmarit schreef:
Ik zit in de shop!! :):)

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:09

spannend! Succes!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:20

Mellanca schreef:
Natuurlijk doet een tattoo 'pijn' maar het is natuurlijk van persoon tot persoon afhankelijk hoe ver je kan gaan en als je je gaat opspannen en fixeren op het feit dat het pijn doet ... ja dan gaat het ook erg worden :+
Gewoon liggen en alles op je af laten komen en als je het resultaat ziet... ben je dat weer vergeten :D

Die van mij langst de madame haarzelf: (dag4)
Geen pijn, jeuk,... heb van niks last :D

[ [url=m/3KydeX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is echt superknap gedaan!! ontzettend mooi

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:30

Wauw Mellanca! Die is echt heel gaaf! Echt prachtig gezet!

Succes lifeofmarit!

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:43

__Sannne schreef:
briitje schreef:

Jaloers op jou haha. Hoop stiekem dat hij eens naar NL komt

Ik zou er niet te veel op hopen dat hij die kant op komt om eerlijk te zijn :o Ik volg hem nu al een tijdje en heb hem alleen nog maar naar de USA en Australie zien gaan.

Coen Mitchell heeft vandaag op zijn Instagram gepost dat hij naar Duitsland en England wil komen, dus dat is al wat meer in de buurt :)
https://www.instagram.com/p/BM52fWyghRU ... hell&hl=en