Zaterdag komt er 'One love' onder m'n BH bandje te staan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_love12_ schreef:Zaterdag ga ik m'n eerste tattoo laten zetten!eigenlijk stond m'n andere schets als 1ste op m'n lijstje maar moet voor die nog even door sparen en daarvoor heb ik nog geen artist gevonden die me 100% aanspreekt..
Zaterdag komt er 'One love' onder m'n BH bandje te staandit staat voor de liefde van mij, m'n vriend en ons dochtertje. Iemand die ervaring heeft met die plek? Lijkt me wel een gevoelige plek?
_love12_ schreef:Zaterdag ga ik m'n eerste tattoo laten zetten!eigenlijk stond m'n andere schets als 1ste op m'n lijstje maar moet voor die nog even door sparen en daarvoor heb ik nog geen artist gevonden die me 100% aanspreekt..
Zaterdag komt er 'One love' onder m'n BH bandje te staandit staat voor de liefde van mij, m'n vriend en ons dochtertje. Iemand die ervaring heeft met die plek? Lijkt me wel een gevoelige plek?
Mellanca schreef:Natuurlijk doet een tattoo 'pijn' maar het is natuurlijk van persoon tot persoon afhankelijk hoe ver je kan gaan en als je je gaat opspannen en fixeren op het feit dat het pijn doet ... ja dan gaat het ook erg worden![]()
Gewoon liggen en alles op je af laten komen en als je het resultaat ziet... ben je dat weer vergeten![]()
Die van mij langst de madame haarzelf: (dag4)
Geen pijn, jeuk,... heb van niks last
[ [url=m/3KydeX.jpg]Afbeelding[/url] ]
__Sannne schreef:briitje schreef:
Jaloers op jou haha. Hoop stiekem dat hij eens naar NL komt
Ik zou er niet te veel op hopen dat hij die kant op komt om eerlijk te zijnIk volg hem nu al een tijdje en heb hem alleen nog maar naar de USA en Australie zien gaan.