Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banjer schreef:Ik heb met mn huisarts en de assistente overlegd en de HA is bereid een zalfje met lidocaïne mee te geven (mag 4 uur zitten, binnenkant bovenarm... Au!)... Moet alleen nog met Marsha overleggen of het invloed heeft op het eindresultaat... Als de zalf het resultaat beïnvloedt, dan doe ik het niet... Heeft het geen invloed... Dan overweeg ik het serieus
Macchiato schreef:Ik heb bepanthen gebruikt. Werkte echt goed! Wel wat stroef met uitsmeren soms, maar deed goed zijn werk
Nessa schreef:Pijn vergeet je ook.
Je weet wel dat iets pijn heeft gedaan, en ook wel of het heftig was of niet. Maar het echt herinneren. Doe ik van geen enkele pijn wat ik gehad heb.
Weet bijvoorbeeld dat ik door een hel ging toen mijn pols verbrijzeld was, maar kan die pijn niet naar boven halen.
Nessa schreef:Pijn vergeet je ook.
Je weet wel dat iets pijn heeft gedaan, en ook wel of het heftig was of niet. Maar het echt herinneren. Doe ik van geen enkele pijn wat ik gehad heb.
Weet bijvoorbeeld dat ik door een hel ging toen mijn pols verbrijzeld was, maar kan die pijn niet naar boven halen.