Ik heb mijn Stash ook eens nagekeken en heb dus 4 Fakes, van dezelfde Ebay-verkoper. De serienummers kloppen niet en de gevarensymbolen staan verkeerd.
Ik heb gisteren die ene nagel opnieuw gedaan en zag dat ik een chip had op andere nagel... daar heb ik maar gewoon een extra laag topcoat overheen gebracht en hopelijk houdt het nu tot zaterdag
Ik ga expres mijn OPI's niet bekijken. Of ze nou wel of niet nep zijn, kan me heel eerlijk gezegd niet zo veel boeien. Als de kleur mooi is en ze fijn lakken, vind ik het best
Ik heb vandaag een OPI van de Gwen Stefani collectie op mijn blog: 4 in the morning
Mijn pakjesman is te laat! Zit al heel de ochtend met smart te wachten op mn nieuwe telefoon die tussen 11.00-13.00 bezorgd zou worden... Hoop dat ik m heb voor half 4, want dan moet ik op gesprek en naar voorlichting op stage..
Als jullie een french maken, (gewoon met lak oid, geen gel/acrylnagels) hoe lang laten jullie die dan ongeveer zitten? Qua uitgroei met je natuurlijke nagel. Ik heb m vorige week gemaakt en zie nu heel duidelijk dat mn ene nagel harder groeit dan mn andere. Weird. Zou het heel lelijk worden als ik eind van de week over deze laag gellak de witte rand weer bijwerk? (Ben bang dat ik dan zo'n nepnagel effect krijgt doordat je dubbele laag gellak maakt..)
Ik vind dat lakje niet echt mooi eigenlijk Anc Ik heb ook nooit french Jolienn sorry
Had ik gister mn nagels gedaan moest ik vanalles doen van mn ouders alles verpest natuurlijk Nu mag ik het nog een x doen ik had secret fanasie van CG en zilvere glitter van saffron
LadyMadonna
Geplaatst: 28-01-14 15:01
Dat kan je voorkomen door je roze met een cover te zetten, hoewel dat in lak misschien lastig te vinden is.
Zo, 5 tips gelakt, die staan nu te drogen, straks eens met de tips die ik van Konad heb gehad aan de gang
Hmmpf lak laat los bij sommige vingers.... ik denk niet dat het tot zaterdag gaat redden..... Snapper niks vannnnnnnn
Tazzey
Geplaatst: 28-01-14 15:06
Ik heb best vaak french, die zet ik met gellak. Ik maak de witte rand altijd iets langer zodat je de uitgroei niet heel erg ziet. Die blijft zo'n twee weken goed. Zo snel groeien mijn nagels niet. En tussendoor lak ik er gewoon overheen als ik dat wil.
Yonker heb je je nagel goed voorbereid voor je met de lak aan de slag ging (Gellak toch?)
Yonker
Geplaatst: 28-01-14 15:08
Jup nagellakremover, gebufft, nagellakremover, cleanser, primer.... Maar uhm... ik denk dat ik het bij die nagel al wel weet waarom... niet helemaal goed geseald denk ik. Het zijn altijd dezelfde nagels waarbij het eraf gaat... zelfde hand... ik heb gewoon pech denk ik