Even een vraag, je hoort veel mensen over afvalpillen, middeltjes, etc.
Is iemand die ze gebruikt en ervaringen ermee?
Niet dat ik ze gebruik oid maar ik was wel nieuwsgierig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dais_ schreef:Ik vind dit al hele creatieve combinaties hoorik eet zelf altijd kaas/ham & komkommer op 2 boterhammen. Ik zou meer moeten afwisselen wbt voeding, maar ik kan slecht tegen veranderingen
Ontbijt dus altijd hetzelfde en mijn middageten is ook altijd hetzelfde, tenzij er iets op is ofzo
Negerzoen schreef:Ik heb een vraagje aan jullie, als je relatief veel vet binnen krijgt (volgens caloriechecker wel nog net binnen de lijntjes. Verzadigd vet heeft ook een nette waarde), veel eiwitten en weinig koolhydraten is dat dan erg? Ik loop hier vrijwel elke dag tegenaan met CalorieChecker. Het vet zit meestal aan het einde van groen of zelfs begin geel, eiwitten eind groen soms zelfs rood (en dus te veel) en koolhydraten net aan goed of gewoon te weinig. Ik heb ook geen idee wat ik kan veranderen om het een beetje om te gooien..
liespower94 schreef:ah heerlijk
Even een vraag, je hoort veel mensen over afvalpillen, middeltjes, etc.
Is iemand die ze gebruikt en ervaringen ermee?
Niet dat ik ze gebruik oid maar ik was wel nieuwsgierig
Tessaaaah schreef:Nou... Ik bevind me ook weer tussen de levendenBen in 1,5 week al 1 kilo kwijtgeraakt, toen naar de Efteling en daar is op miraculeuze wijze (:D) diezelfde kilo weer bijgekomen...
KarinW86 schreef:_Daniella schreef:snack a jack rijstwafels
Ja zijn die beetje gezond als tussendoortje?