geen idee of het een rubber borsteltje is overigens!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoezo ben je daar niet handig genoeg voor? Paar keer oefenen en het moet wel lukken toch
Voor de rest heb ik nu een mascara van Hean waar ik heel tevreden over ben, maar dat is slecht/niet verkrijgbaar in NL geloof ik. Ik vind de False Lash Effect van Maybelline (of Maxfactor?) ook heel prettig, zwarte matte huls heeft die. Heeft iig een borsteltje met haren ipv rubber! 
Had je graag een sample gestuurd maar helaas net weg gegeven aan mijn schoonmoeder.
Geen probleem Anthea, hopelijk is je schoonmoeder er blij mee
Rubberen borsteltjes zijn voor mij toch geen ideale combinatie heb ik de indruk.
Vind het echt een heerlijke mascara, maar moet zeggen dat ik ook vaak 2 gebruik.

kortom, ik draag hem nooit
Hij is net iets meer vampy dan Ruby Woo en brengt een stuk makkelijker aan
En blijft idd de hele dag echt zonder problemen zitten.
Ruby Woo kan ik zonder problemen aanbrengen als ik heb onthouden dat ik lipbalsem op moet doen als ik wakker word. Anders krijg ik het niet voor elkaar
Zitten hartjes in, how cute
Emmaa_ schreef:Ik heb een suikerscrub van Lush die ik dan wel weer heeeel prettig vindRuby Woo kan ik zonder problemen aanbrengen als ik heb onthouden dat ik lipbalsem op moet doen als ik wakker word. Anders krijg ik het niet voor elkaar
M'n eerste Lush product ooit, daarmee is een volgende verslaving begonnen
Denk dat ik die morgen ga halen! Leverage schreef:Heeft er hier iemand de Honey Bronzer van de Body Shop?Denk dat ik die morgen ga halen!
Vind die van Marc Jacobs super mooi, maar die is dan gelijk weer godsgruwelijk duur Deijs schreef:Oeeh Lushvond alleen 10 euro voor een lipscrub die je zelf kan maken wel een beetje duur
Vond het voor 1 keer niet zo erg om uit te geven, maar ik zie mezelf geen verslaving aan Lush ontwikkelen. Puur en alleen omdat ik de meeste dingen vind stinken en omdat ik het echt veel te duur vind. Ik heb Treacle Moon douchegel, ook wel bekend als de lekker ruikende douchegel die ze bij de Albert Heijn verkopen, en daar ben ik echt meer dan tevreden mee
Je hebt maar heel weinig nodig. Ik heb pas geleden ook een bath bomb gekocht maar daar breek ik iedere keer een klein stukje vanaf
Ik vond de bubbels wel leuk