Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:55

Ik heb deze van HR rubinstein en die vind ik wel mooi en goed werken, niet plakkend :D geen idee of het een rubber borsteltje is overigens!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 30-07-14 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:55

Zigzaggend aanbrengen is juist het eerste wat in mij opkwam :P Hoezo ben je daar niet handig genoeg voor? Paar keer oefenen en het moet wel lukken toch :D Voor de rest heb ik nu een mascara van Hean waar ik heel tevreden over ben, maar dat is slecht/niet verkrijgbaar in NL geloof ik. Ik vind de False Lash Effect van Maybelline (of Maxfactor?) ook heel prettig, zwarte matte huls heeft die. Heeft iig een borsteltje met haren ipv rubber!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:57

Ik kijk soms alleen op Miss Lipgloss, vind d'r haar zo mooi! Kijk nooit geen filmpjes, geen geduld voor. Alleen soms random tutorials. :)

Ik vind de nieuwe Dior Addict It lash geweldig.. Maar dat is een rubber borsteltje. :D Had je graag een sample gestuurd maar helaas net weg gegeven aan mijn schoonmoeder. -O-

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:03

Ik gebruik tegenwoordig Laura Geller dramatic volumizing mascara & nog een laagje Covergirl lash blast.. word nu al zenuwachtig als ik er aan denk dat ze bijna op zijn..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:05

Haha ik heb dat al ontelbare keren geoefend maar ik krijg die beweging gewoon niet in m'n hand op de een of andere manier. Ik ben gewoon echt onhandig denk ik :o

Maar thanks, ga eens kijken voor die mascara's! Beide nog niet geprobeerd :) Geen probleem Anthea, hopelijk is je schoonmoeder er blij mee :D Rubberen borsteltjes zijn voor mij toch geen ideale combinatie heb ik de indruk.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:13

Die Sophie is inderdaad wel leuk Hvelreki! Mascara kan ik je niet mee helpen, ik ben juist fan van rubberen borsteltjes.

Navatu mijn covergirl lash blast is pas op de helft. En heb nog eentje nieuw, had er maar meteen 2 meegenomen O:) Vind het echt een heerlijke mascara, maar moet zeggen dat ik ook vaak 2 gebruik.

Anthea daarom kijk ik ook nooit filmpjes, heb er na 15 seconden altijd weer genoeg van.

Emma Maybelline en Max factor hebben er allebei 1 geloof ik... Die zwarte van max factor heeft in ieder geval een rubber borsteltje, en een vrij dikke ook. Maybeline heeft ook de max volume, die heeft een gewoon borsteltje. heeft het werken bij een drogist ook weer eens voordelen :P

Anthea de 2000 calories mascara van max factor is ook vrij populair, is ook een zwarte huls. Heeft een gewoon borsteltje en het is niet zo'n dikke, plakkerige mascara.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 19:58

*Jaloers* Ik vond het op dat moment een beetje onzin om er nog meer te gaan kopen gezien ik die had, die laura geller, en dan nog 2 van maybeline.. maar nu kan ik echt niet meer zonder de eerste twee _O-
Ik moet maar weer naar Amerika i guess :o

@Hvelreki; Gewoon een beetje heen en weer wiebelen met je hand, het is echt niet moeilijk haha :))

Oeh net een look gemaakt met coppering en de MUG versie van Amber lights.. ziet er nog niet eens zo slecht uit :))

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:06

Hi, mag ik even binnenvallen met een vraag? Ik zie dat het niet alleen over oogschaduw en mascara gaat, mag ik jullie als beauty experts inschakelen voor lippenstift?

Ik heb nu een mooie rode lipstick maar die blijft slechts zitten, geeft super af en droogt mn lippen uit :( kortom, ik draag hem nooit

Nu weet ik dat er merken zijn die echt 12 uur mooi blijven, mat en droog zijn (dus niet afgeven) en waar je gewoon m'n verslavende vaseline overheen kan doen zonder te veranderen in een clown. Aangezien deze nogal prijzig zijn wil ik even weten wat jullie ervaringen zijn met die duurdere merken en welke jullie adviseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:09

Ik denk dat je uit dit topic 1 voornamelijk antwoord gaat krijgen: MAC :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:20

Mac Russian Red!! Ik heb 'm toevallig net opgedaan. :D Ik kan er mee eten/drinken en ik hoef er niks aan te doen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:24

@Hvelreki: ik gebruik Guerlain Cils D'Enfer en die bevalt mij heel goed. Heb ook redelijk lange wimpers en vind het resultaat heel mooi.

http://instagram.com/p/pMPsM3CmFx/ > zo ziet het er bij mij uit, breng niks aan op mijn onderwimpers trouwens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:26

Net trouwens weer een half uur staan kloten met de They're Real! Push-Up liner. poedersuiker. :')
Het is droog en het brokkelt en ik heb 1 oog helemaal overnieuw moeten doen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:28

Ik vind Russian Red ook zo mooi <3 Hij is net iets meer vampy dan Ruby Woo en brengt een stuk makkelijker aan :+ En blijft idd de hele dag echt zonder problemen zitten.

Ruby Woo blijft ook suuuuper lang zitten, maar die is echt een crime om aan te brengen. Ik krijg het alleen voor elkaar als ik toevallig hele zachte lippen heb die dag :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:30

Ik vind Ruby Woo eigenlijk echt niet moeilijk aanbrengen :'D En ik heb alles behalve mooie zachte lippen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:31

Velletjes/kapotte lippen of wat dan ook zijn sowieso een crime met lipstick, daarom ga ik vaak voor mijn Dior Lip Glow & Dior Lip Plumper.. Vooral omdat mijn lip scrub naar zeep smaakt. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:32

Ik heb een suikerscrub van Lush die ik dan wel weer heeeel prettig vind <3 Ruby Woo kan ik zonder problemen aanbrengen als ik heb onthouden dat ik lipbalsem op moet doen als ik wakker word. Anders krijg ik het niet voor elkaar :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:33

Ik heb ook die lipscrub van Lush, de kersteditie <3 Zitten hartjes in, how cute :=

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:34

Emmaa_ schreef:
Ik heb een suikerscrub van Lush die ik dan wel weer heeeel prettig vind <3 Ruby Woo kan ik zonder problemen aanbrengen als ik heb onthouden dat ik lipbalsem op moet doen als ik wakker word. Anders krijg ik het niet voor elkaar :=

Die suiker scrub is geweldig! :D M'n eerste Lush product ooit, daarmee is een volgende verslaving begonnen :o

Heeft er hier iemand de Honey Bronzer van de Body Shop? :) Denk dat ik die morgen ga halen!

Anoniem

Haha ik heb die met pepermunt, die plumpt ook gelijk gigantisch. Erg fijn :)) Niet dat ik dunne lippen heb van mezelf, maar het is toch fijn als ze nog iets groter worden

NYC2B

Oeeh Lush <3 vond alleen 10 euro voor een lipscrub die je zelf kan maken wel een beetje duur :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:35

Leverage schreef:
Heeft er hier iemand de Honey Bronzer van de Body Shop? :) Denk dat ik die morgen ga halen!

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar iedereen die hem heeft is er super lovend over, dus denk dat je er geen spijt van gaat krijgen :))

Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede, assige poeder om mee te contouren. Wil niet eens meer bronzer zeggen want dat lijkt per definitie te oranje voor mijn gezicht -O- Vind die van Marc Jacobs super mooi, maar die is dan gelijk weer godsgruwelijk duur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:36

Deijs schreef:
Oeeh Lush <3 vond alleen 10 euro voor een lipscrub die je zelf kan maken wel een beetje duur :')

Dat is ook een beetje mijn probleem met Lush _O- Vond het voor 1 keer niet zo erg om uit te geven, maar ik zie mezelf geen verslaving aan Lush ontwikkelen. Puur en alleen omdat ik de meeste dingen vind stinken en omdat ik het echt veel te duur vind. Ik heb Treacle Moon douchegel, ook wel bekend als de lekker ruikende douchegel die ze bij de Albert Heijn verkopen, en daar ben ik echt meer dan tevreden mee :Y)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:37

Je doet er wel ontzettend lang mee :) Je hebt maar heel weinig nodig. Ik heb pas geleden ook een bath bomb gekocht maar daar breek ik iedere keer een klein stukje vanaf :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:38

Ja daar ben ik dus veel te lomp voor. Mn ouders hadden zo'n bruisding voor in het bad inderdaad, laat ik natuurlijk met m'n natte klauwen weer dat hele ding in het bad vallen.. Zusje helemaal over de zeik want zij wou ook nog, moeder boos omdat dat ding blijkbaar 30 euro had gekost ofzo :') Ik vond de bubbels wel leuk :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 20:39

Ik heb 'm op boxingday gekocht, toen was t wat goedkoper dacht ik XD

Oh die moet ik dan hebben emma :)) Ik heb namelijk wel hele dunne lippen :+

Coppering & Goud <3 (komt helaas niet helemaal goed over qua kleur maar je krijgt t idee);

Afbeelding
*foto met mobiel van camerascherm lol, ik ben lazy*