Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Hoi, ik kom hier even binnenvallen en heb het topic niet doorgelezen, dus het kan zijn dat de vraag al gesteld is.
Maar ik slik in overleg met de huisarts ongeveer vier/vijf maanden de pil door en daarna neem ik een stopweek. Dit doe ik omdat ik anders om de twee weken ongesteld ben en er erg ziek van wordt.
Maar nu krijg ik van heel veel mensen commentaar op de manier hoe ik het doe. Ze vinden dat ik gewoon elke maand een stopweek moet doen. Maar daar wordt ik zelf echt doodziek van. Ik kan dan ook echt totaal niet functioneren. Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen. Doorslikken of wel elke maand stoppen. Wat denken jullie?
SimoneeM schreef:renskep schreef:CalipsoLover: zoals de dames hierboven al zeggen 7 dagen stoppen, dus van vrijdag tot en met donderdag geen pil. Korter kan, langer niet.
En als je dus een langere stopweek hebt is je pil niet betrouwbaar. Dat telt als een gemiste pil in de eerste week.
Dus je hebt geluk gehad, want er was zeker een kans op zwangerschap.
Die van haar was korter dan 7 dagen toch? Dus geluk gehad niet.
Korte stopweek aanhouden kan dus best als je dat makkelijker vind, zoals hierboven gezegd
KoetJJs schreef:Colien schreef:
Jup, heeft bij mij bijna 3 weken geduurt
Bij mij 2 maanden..