Wat een mooie foto's bootsiebob en lizard. Heerlijk ijsje ook bootsie. Doe je goed!
Mooi gevonden lizard die steenfabriek.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-06-25 15:53
Bijzonder lizard.
Bootsiebob Lunteren is ook dichtbij mij, gek genoeg wandel ik eigenlijk alleen aan de kant van Ede en weinig bij Lunteren in de buurt. Wekeromse zand lijkt me leuk maar daar mag de hond niet mee.
Ik doe dalijk alleen een klein rondje met de honden en dan vind ik het best voor vandaag. Mij te warm (en de honden ook).
Joep weer een beetje bijgeslapen Gaucho?
boedjang
Geplaatst: 30-06-25 16:31
Prachtig bootsiebob weer ijs verdiend. Snap wel dat je jouw heuvels mist hoor. Faringo goeie actie hoor. Lizard zou ook niet weten waarom de vliegtuigen een jas aan hebben verder mooie route. SusanH jij woont ook echt mooi he. Ik was vanmorgen vroeg naar het bos, Lil was blij
Daarna naar werk en door naar mn eigen leuke camargue pony
Coonart,dat maakte mijn auto aanvulling van jou naam.
CoonArt
Geplaatst: 30-06-25 18:14
lizard schreef:
Coonart,dat maakte mijn auto aanvulling van jou naam.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 01-07-25 07:40
Boedjang jij ook woont ook niet verkeerd hoor. Beetje geland weer na de vakantie?
Ja ik zit hier niet verkeerd precies aan de voet van de Heuvelrug met de Veluwe aan de andere kant. Maar gek genoeg kies ik toch vaak de zelfde plekjes om te lopen. Probeer wel 1 keer per week ergens op te zoeken wat minder bekend is. Maar door de wolven die hier lopen durf ik niet zo goed meer ergens heen te gaan waar ik helemaal onbekend ben.
Ik heb mn ochtendrondje ook weer achter de rug. In ieder geval 10.000 stappen gezet. Verder wordt het werken en de warmte uitzitten. Zal bij blij zijn als het morgenavond weer wat koeler wordt.
Ik had maar een meter speling om langs de familie zwaan te lopen dus heb m'n route maar aangepast. Durfde niet zo goed haha.
Faringo snap ik ganzen krijgen van mij ook voorrang. Goof mee eens lil heeft vanmorgen rondje overkant gedaan daarna ff bij vriendin want vond het te heet om mee te nemen naar stal. Nu in de tuin in schaduw. SusanH ja snap je vaste routine met rondjes en jammer van de wolf hoor Ik hou van duinen dus ja ik ben ook gezegend mens dan qua wonen. En nou ff bijkomen hoor. Gister vergadering en ik heb t wat aangehoord allemaal . Morgen weer aan de slag. Dinsdag altijd vrije dag
Wij hadden vanmorgen om half negen de smid op stal. Mijn man krijgt onze grote schimmel nooit makkelijk uit de wei dus ik was even mee voor extra hulp. Daarna de hond in de auto gegooid en weer naar het parkje met losloopgebied gegaan zodat Coco kon plonzen.
Lekker plekje daar Susan, lekker als de hond even kan zwemmen. Mooie haas!
Ik heb net de lab even laten plassen, het is in de tuin in de schaduw 38 graden. Ik zweette me de pleuris na een rondje van 10 minuten, bah bah.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 01-07-25 18:04
Nee smid is pittig met dit weer. Maar scheelt dat onze schimmel super makkelijk is bij de smid. Die kun je los neerzetten en blijft braaf staan. De andere is minder makkelijk maar die wordt wel steeds makkelijker. We hebben hem vanaf oktober de eerste 2 keer moest er een praam op. Dat is nu niet meer nodig. Ook zijn been weg trekken doet hij gelukkig niet meer.