Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dinopino schreef:Wat ik een beetje opvallend vind,is dat al het nieuws over coronabesmettingen en overledenen, van dezelfde media, opgeslokt wordt als de waarheid. Wanneer deze zelfde media plots zegt dat sommige vaccins niet helemaal safe zijn, dit ineens niet meer voor waar wordt aangenomen. Een aparte verschuiving.
Dit is geen mening, maar iets wat mij opvalt. Voor de rest, ik ben niet links en ik ben niet rechts. Ben slechts een nadenkend mens.
mick75 schreef:Deze tweederangsburger van 45 jaar oud wil anders best astra zeneca. Beter iets dan niets, dan maar tweederangsburger maar wel beschermd voor mijn omgeving.
Dinopino schreef:Nynke55 je kan in deze alleen voor jezelf spreken. Je kunt onmogelijk weten wat de andere denken. Persoonlijk zou ik, wanneer ik de media zou geloven, me toch echt niet laten inenten. Je bent nu gezond en je laat je inenten, met volgens de media een kans dat het mis gaat.
Dinopino schreef:Nynke55 je kan in deze alleen voor jezelf spreken. Je kunt onmogelijk weten wat de andere denken. Persoonlijk zou ik, wanneer ik de media zou geloven, me toch echt niet laten inenten. Je bent nu gezond en je laat je inenten, met volgens de media een kans dat het mis gaat.
nynke55 schreef:Nee, ik denk dat PinoDino denkt dat ik corona heb.
pien_2010 schreef:nynke55 schreef:Nee, ik denk dat PinoDino denkt dat ik corona heb.
Voor mij persoonlijk is het onduidelijk wat pinodino denkt eerlijk gezegd daar ik de posts niet altijd even helder vind.
Deze kwam ik tegen, nl dat onduidelijk is wie en hoeveel mensen zijn gevaccineerd dat te makenheeft dat het vakje "delen met RIVM " niet wordt aangevinkt. Lijkt me problematisch:
https://nos.nl/artikel/2378460-vaccinat ... zorgd.html
verootjoo schreef:Dinopino schreef:Oh sorry wist niet dat je corona had. Heb je koorts, ademproblemen. Ben je niet bang dan dat je andere aansteekt wanneer je je laat inenten.?
Hoe steek je anderen in vredesnaam aan door een vaccinatie?
Je wordt daar niet besmettelijk van ofzo hoor.
lenaa_tje schreef:Dit ligt ook wel bij de huisartsen en de toelichtingen daarvan waarom dit ingevuld moet worden.
Mijn vader, een enorme dyslect, heeft gewoon zijn prik gehaald zonder überhaupt de formulieren in te vullen. De medische vragen hebben ze hem wel gesteld maar verder hebben ze niks gevraagd. Niet ingevulde formulieren zitten gewoon nog in zijn envelop.
pien_2010 schreef:nynke55 schreef:Nee, ik denk dat PinoDino denkt dat ik corona heb.
Voor mij persoonlijk is het onduidelijk wat pinodino denkt eerlijk gezegd daar ik de posts niet altijd even helder vind.
Deze kwam ik tegen, nl dat onduidelijk is wie en hoeveel mensen zijn gevaccineerd dat te makenheeft dat het vakje "delen met RIVM " niet wordt aangevinkt. Lijkt me problematisch:
https://nos.nl/artikel/2378460-vaccinat ... zorgd.html
lovee schreef:Jester_ schreef:Ik krijg woensdag mijn Janssen vaccin, ik werk in de klinische ggz. Hoe zijn de ervaringen daar mee, erg ziek er van?
Ik heb gisteren gehad, vannacht koorts gehad en een beetje lamlendig
lovee schreef:Jester_ schreef:Ik krijg woensdag mijn Janssen vaccin, ik werk in de klinische ggz. Hoe zijn de ervaringen daar mee, erg ziek er van?
Ik heb gisteren gehad, vannacht koorts gehad en een beetje lamlendig