Mijn tattoos had ik zelf al helemaal uitgedacht. Ook de eerste. Bij alle vier had ik nul twijfel en ook nog geen seconde spijt van gehad. Ik heb wel een paar ideeën maar daar heb ik een artist voor nodig, en dan is de drempel voor mij ook hoger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naborah schreef:Zijn er hier ervaringsdeskundigen wat betreft koudwatervrees voor een eerste tattoo?Hoe ging je daar mee om in de aanloop naar en tijdens de afspraak?
Ik heb de wens/het idee al lang, de afspraak staat inmiddels al een tijdje en nu dé datum nadert merk ik toch zenuwen. Goede zenuwen, maar ook zenuwen van twijfel, heel veel "wat als...?". Freehand, dus op de dag zelf pas een ontwerp en ik denk dat die 'onzekerheid' ook bijdraagt aan mijn twijfels.
Jodi93 schreef:Ik ging vorige week donderdag heen om een afspraak te maken met de verwachting begin volgend jaar terecht te kunnen
Kon de volgende dag meteen al terecht dus op vrijdag deze laten zetten![]()
Het is de exacte pootafdruk van mijn helaas veel te vroeg en onverwachts overleden hond![]()
Maar nu voor altijd bij me.
Gezet bij Eastside tattoo Enschede bij Alexandra
[ [url=m/IBwjy5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jodi93 schreef:Ik ging vorige week donderdag heen om een afspraak te maken met de verwachting begin volgend jaar terecht te kunnen
Kon de volgende dag meteen al terecht dus op vrijdag deze laten zetten![]()
Het is de exacte pootafdruk van mijn helaas veel te vroeg en onverwachts overleden hond![]()
Maar nu voor altijd bij me.
Gezet bij Eastside tattoo Enschede bij Alexandra
[ [url=m/IBwjy5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kinke schreef:ik heb in dit topic maar 1 ervaring met dnq tattoo uit Emmen gevonden. Zijn er hier toevallig nog meer mensen die een tattoo hebben die door haar is gezet? ik vind werkelijk alles in haar portfolio schitterend. Helaas kwam ik pas achter dit adres na 1 oktober (die dag had ze haar agenda open). Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om een afspraak te krijgen?Ik heb nog geen ervaring hiermee, dus 't is voor mij nog redelijk abracadabra
Kinke schreef:ik heb in dit topic maar 1 ervaring met dnq tattoo uit Emmen gevonden. Zijn er hier toevallig nog meer mensen die een tattoo hebben die door haar is gezet? ik vind werkelijk alles in haar portfolio schitterend. Helaas kwam ik pas achter dit adres na 1 oktober (die dag had ze haar agenda open). Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar om een afspraak te krijgen?Ik heb nog geen ervaring hiermee, dus 't is voor mij nog redelijk abracadabra