En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 22:00

Lieve Roby,

Ik heb jou een belofte gedaan om wat moois te maken voor de meiden. Het lukte niet en ik kon het niet.. want dit opsturen betekend voor mij nog meer afscheid van je nemen. Ik heb gemaakt wat ik je heb beloofd en morgen gaat het op de post.

Ik hoop dat je meiden er blij mee zijn <3

Kanjer, je wordt gemist.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:16

Misschien omdat ik sinds kort zelf moeder ben. Misschien omdat ik mij al een tijdje verdiep in draagdoeken en ik wist dat Roby ook droeg...
Misschien...ik weet het niet. Maar ik denk nog regelmatig aan haar en haar bizarre verhaal...
Zijn er nog mensen die (persoonlijk) contact met de nabestaanden van haar hebben? Hoe gaat het daar nu mee? En met haar kindjes?

Urbanus

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 22:29

Ik app af en toe met haar moeder, heb haar op fb. Maar zal morgen weer even berichtje sturen, voor corona ging het wel oké, de meiden zijn lichtjes in het donker.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 01:26

Fijn te horen MB dat de meisjes het goed doen.
Ze spookt geregeld door mijn hoofd maar wilde je niet pb’en met de vraag hoe het ging met haar familie en kinderen.
Bokt is zo groot, en het doet toch onverwachts pijn om die vraag te krijgen.

Ik hoop enorm dat het KWF in augustus mag gaan collecteren langs de deuren!
Dan ga ik met een goed ffp2 mondkapje op aan de wandel.
En desinfectiespray mee voor wie dat fijn vindt om na het doneren te desinfecteren.
Ik wil respect tonen voor de donateurs in elk geval op de hoop dat ze zich veilig voelen om te doneren! :j
En anders vind ik het reclame voor het KWF om zorgvuldig te handelen.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 01:49

Een paar weken geleden kwam iemand van de cliniclowns collecteren. Zij had een mat/rode loper bij zich van 1,5 meter.(en een rode neus op). Dat legde ze voor de deur. Een verrassend effect wat prima werkt.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 20:01

MarcoBorsato schreef:
Ik app af en toe met haar moeder, heb haar op fb. Maar zal morgen weer even berichtje sturen, voor corona ging het wel oké, de meiden zijn lichtjes in het donker.

Die hebben vast de positieve energie van Roby :j
Fijn om te horen!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 22:43

senna21 schreef:
Een paar weken geleden kwam iemand van de cliniclowns collecteren. Zij had een mat/rode loper bij zich van 1,5 meter.(en een rode neus op). Dat legde ze voor de deur. Een verrassend effect wat prima werkt.

Zó dát is vermoeiend collecteren!
Petje af en elke euro is dan dík verdient.
Ik heb helaas gehoord dat het KWF dit jaar niet langs de deuren mag met de collectebus. -O-
Ik moet kaartjes in de bus gaan gooien en baal daar ontiegelijk van, ik vind het écht heel erg.
Dan maar extra wijken dit jaar en heel heel heel veel kaartjes rondbrengen.
Mijn vader is net weer gecontroleerd en schoon na vorig jaar nierkanker, en deze collecte was voor MB haar verjaardag, Roby, mijn paps...
Maar dat nu net het eerste jaar niet doorgaat na een ook voor ons heftig jaar.
Ik keek echt uit naar een vet bedrag binnenhalen met de collecte.
Eerlijk gezegd moet ik ook wel even slikken.
Écht waardeloos, het KWF heeft financieel zeggen ze ook een heel zwaar jaar.
Veel evenementen afgelast en de collecte moeten ze nu ook aanpassen.
Dus mocht iemand denken ik ga ook kaartjes rondbrengen, of ik doneer wat..
Je hoeft dus nu slechts kaartjes in de bus te doen en niet aan te bellen.
September gaat het zijn waarschijnlijk zei het KWF tegen mij per mail.
Ze zijn supervriendelijk en je krijgt een wijkcoördinator, mijne is echt súper en nodigde me voor corona al uit voor een kopje koffie.
Dat vond ze netjes en ook gelijk gezellig, zo leuk en persoonlijk gewoon.

Sorry, beetje emo ben ik. :o
Maargoed ik neem het mezelf maar even niet kwalijk, er ligt er hier nog een bij te komen van de controleoperatie afgelopen maandag.
Nu maar tig kaartjes rondbrengen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:08

Overvalt me zo ineens, dat hele grote missen dat zo schrijnt. Alsof ik weer even besef hoe definitief ze weg is.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:11

MarcoBorsato schreef:
Overvalt me zo ineens, dat hele grote missen dat zo schrijnt. Alsof ik weer even besef hoe definitief ze weg is.

Knuffel voor jou

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:19

:(:) voor MB

Hier kwam Roby ook weer hard terug in mijn gedachten. De vrouw van een vriend heeft ook de diagnose gekregen ;( jonge vrouw, kindje van 2.5 en een kindje van een paar maanden.
Hartbrekend!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:20

Wat vreselijk! Je reinste nachtmerrie. Sterkte!!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 17:13

Knuffel voor jou MB. Ik kende Roby niet persoonlijk, maar ook ik denk nog zeer regelmatig aan haar terug. Aan haar prachtige gezin en haar verbluffende kracht. Natuurlijk, iedereen doet na zo’n diagnose zijn uiterste best om er zo lang mogelijk voor zijn/haar gezin te zijn. Maar de wijze waarop Roby dit deed was echt onvergetelijk. Waarmee ik niet wil zeggen dat anderen ook maar iets verkeerd doen, iedereen hanteert zoiets op zijn/haar eigen manier.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 20:52

Ook hier nog steeds denkend aan Roby.
Mijn moeder heeft helaas een aantal maanden terug ook de diagnose kanker gekregen..
Wel vind ik het zooooo vreemd.
Ik speel coin master.. Roby speelde dat ook.. maar er speelt nog iemand op haar account. Want deze is nog steeds actief.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 21:19

gabyfedde schreef:
Knuffel voor jou MB. Ik kende Roby niet persoonlijk, maar ook ik denk nog zeer regelmatig aan haar terug. Aan haar prachtige gezin en haar verbluffende kracht. Natuurlijk, iedereen doet na zo’n diagnose zijn uiterste best om er zo lang mogelijk voor zijn/haar gezin te zijn. Maar de wijze waarop Roby dit deed was echt onvergetelijk. Waarmee ik niet wil zeggen dat anderen ook maar iets verkeerd doen, iedereen hanteert zoiets op zijn/haar eigen manier.
Dit inderdaad :)

Ook ik denk nog vaak aan Roby, heftige periode maar damn, wat was die vrouw sterk.

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 21:58

Froukje_J schreef:
Ook hier nog steeds denkend aan Roby.
Mijn moeder heeft helaas een aantal maanden terug ook de diagnose kanker gekregen..
Wel vind ik het zooooo vreemd.
Ik speel coin master.. Roby speelde dat ook.. maar er speelt nog iemand op haar account. Want deze is nog steeds actief.

Sterkte voor jou en je moeder.... Mijn vader kreeg vorig jaar 5 weken na de geboorte van ons zoontje de diagnose uitgezaaide longkanker..... ook ik heb zulk diep respect voor Roby. Hoe ze er mee om ging. Die ongelofelijke kracht die zij had..... je kunt het pas een beetje bevatten hoe ongelofelijk sterk zij was, op het moment dat het zo dichtbij komt in je eigen familie....

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:54

Spreek net haar vader. Voor hen een fijne gedachte dat ze nog niet vergeten is

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:58

Ze zal nooit vergeten worden. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:09

Oscar schreef:
Ze zal nooit vergeten worden. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk.

Hier ook :)

Spreek haar zusje ook nog wel eens, de meiden worden al groot!

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 22:52

Lieve Roby, mijn jongste dochter is één jaar geworden en ik moest aan jouw gezinnetje denken |( . Hoe verdrietig is het dat je alleen de eerste verjaardag van je jongste dochtertje hebt mogen meemaken, hopelijk heeft jouw gezin toch een weg gevonden om het verlies draaglijk te maken en kijk jij vanuit jouw wolk trots op ze neer Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 10:16

Tiahastrona schreef:
Spreek net haar vader. Voor hen een fijne gedachte dat ze nog niet vergeten is

Roby heeft op zoveel mensen zoveel positieve invloed gehad, zij zal nooit vergeten worden.
Haar manier van omgaan met haar kloteziekte, haar nuchterheid en alleen al een stukje extra bewustwording bij mensen.... Haar invloed is zoveel groter dan haar familie kan beseffen. :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 20:29

Roby's zusje is preventief geopereerd, ze heeft dezelfde genmutatie. Omdat ze nu zoveel thuis zit is ze armbandjes gaan maken. Op insta: @pinkribbonarmbandjes als je meer wil lezen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 23:51

MarcoBorsato schreef:
Roby's zusje is preventief geopereerd, ze heeft dezelfde genmutatie. Omdat ze nu zoveel thuis zit is ze armbandjes gaan maken. Op insta: @pinkribbonarmbandjes als je meer wil lezen.

Pooh dit lijkt me heftig zeg!
Ga haar wel volgen!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 20:59

Wat denk ik toch intens vaak aan je... lees onze appgesprekken, denk aan onze laatste ontmoeting...
Ik mis je.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:00

:knuffel: :knuffel:

Lieffiefi schreef:
Wat denk ik toch intens vaak aan je... lees onze appgesprekken, denk aan onze laatste ontmoeting...
Ik mis je.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 21:55

Lieffiefi schreef:
Ik mis je.

:knuffel: