Haar eerste opmerking las ik verkeerd, alsof tattoo's allemaal betekenis MOETEN hebben in plaats van dat het voor haar moet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BoydS schreef:Nu heb ik voor volgend jaar april mijn afspraak staan bij mijn tatoeëerder. Ik ben vrij zeker dat ik mijn wolfshond wil hebben op mijn onderarm, sinds ik ze prachtig vind en er mee ben opgegroeid.
Ik ga alleen in september aan mijn studie fysiotherapie beginnen. Nu twijfel ik er dus aan of ik überhaupt wel deze tatoeage kan nemen. Of zou ik dan de plek moeten veranderen? (wat ik zelf erg jammer zou vinden). Ik wil namelijk niet echt hoe goed dit tegenwoordig getolereerd word of dat ik straks hiermee nooit een baan ga krijgen
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
MyChoice schreef:Yv_ schreef:Ik heb over 8 maanden ranonkels. Geen speciale betekenis, vind het gewoon onwijs gsve bloemen. Ding op mn rug heeft wel weer een betekenis idd.
Daar ben ik heel benieuwd naar! Waren de favoriete bloemen van mijn mams. Ze verwerken in een tattoo staat nog wel op mijn lijst.
Jackytje schreef:That awkward moment when.. een artiest die je 3 maanden geleden een mail heeft gestuurd je nu pas beantwoord terwijl je het idee dat in de mail besproken werd, getatoeëerd wordt deze zondag door een andere artiest![]()
![]()
Waarom ben ik zo'n ongeduldig mens. Toch haar bedankt om m'n mailtje te beantwoorden en gewoon eerlijk de situatie uitgelegd. Voel me wel wat schuldig.
Anoniem schreef:Ja, ik heeft toch ook mijn mening?
Haar eerste opmerking las ik verkeerd, alsof tattoo's allemaal betekenis MOETEN hebben in plaats van dat het voor haar moet