[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 12:34

Ja, ik heeft toch ook mijn mening? :')
Haar eerste opmerking las ik verkeerd, alsof tattoo's allemaal betekenis MOETEN hebben in plaats van dat het voor haar moet :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 12:59

Maar als jij een roos gewoon mooi vindt, betekent het toch ook ergebs gewoon wat voor je? Niemand zal iets op zn lijf zetten waar diegene 0,0 connectie mee heeft lijkt me? *gekko’s uitgezonderd uiteraard.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:00

Voor mij hoeft een tattoo ook geen betekenis te hebben. Voor iedereen weer anders.

Ik heb een veertje. Heb niks bijzonders met veertjes. Vond hem gewoon mooi.

Heb ook een draak. Maar die heeft wel weer een betekenis :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 13:12

Ik heb over 8 maanden ranonkels :D. Geen speciale betekenis, vind het gewoon onwijs gsve bloemen. Ding op mn rug heeft wel weer een betekenis idd.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 14:33

Gewoon mooi is ook een betekenis toch

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 14:38

Gillbo schreef:
Gewoon mooi is ook een betekenis toch

Lijkt mij wel.
De betekenis van mijn tattoo is dat ok gewoon van muziek hou en daarom een G-sleutel op mijn bovenarm heb.

BoydS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 15:55

Nu heb ik voor volgend jaar april mijn afspraak staan bij mijn tatoeëerder. Ik ben vrij zeker dat ik mijn wolfshond wil hebben op mijn onderarm, sinds ik ze prachtig vind en er mee ben opgegroeid.
Ik ga alleen in september aan mijn studie fysiotherapie beginnen. Nu twijfel ik er dus aan of ik überhaupt wel deze tatoeage kan nemen. Of zou ik dan de plek moeten veranderen? (wat ik zelf erg jammer zou vinden). Ik wil namelijk niet echt hoe goed dit tegenwoordig getolereerd word of dat ik straks hiermee nooit een baan ga krijgen :')
Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:01

Volgens mij is "sport" juist één van de werkbranches dat het wel prima getolereerd wordt :)

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:03

Yv_ schreef:
Ik heb over 8 maanden ranonkels :D. Geen speciale betekenis, vind het gewoon onwijs gsve bloemen. Ding op mn rug heeft wel weer een betekenis idd.

Daar ben ik heel benieuwd naar! Waren de favoriete bloemen van mijn mams. Ze verwerken in een tattoo staat nog wel op mijn lijst.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 17:32

BoydS schreef:
Nu heb ik voor volgend jaar april mijn afspraak staan bij mijn tatoeëerder. Ik ben vrij zeker dat ik mijn wolfshond wil hebben op mijn onderarm, sinds ik ze prachtig vind en er mee ben opgegroeid.
Ik ga alleen in september aan mijn studie fysiotherapie beginnen. Nu twijfel ik er dus aan of ik überhaupt wel deze tatoeage kan nemen. Of zou ik dan de plek moeten veranderen? (wat ik zelf erg jammer zou vinden). Ik wil namelijk niet echt hoe goed dit tegenwoordig getolereerd word of dat ik straks hiermee nooit een baan ga krijgen :')
Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Mocht het niet worden getolereerd, dan kun je toch lange mouwen dragen? Shirt, vest, trui of zo'n dun sportshirt? Of een losse mouw (het bestaat!) :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 18:29

Aah jeukfase is hier ook begonnen %) al mijn tatoeages behalve mijn sleeve hebben een betekenis, dus ik heb het soms wel en soms niet. Ik mag 24 augustus op mijn verjaardag weer naar eva samen met mijn vriendin voor een tattoo <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 18:49

MyChoice schreef:
Yv_ schreef:

Daar ben ik heel benieuwd naar! Waren de favoriete bloemen van mijn mams. Ze verwerken in een tattoo staat nog wel op mijn lijst.

Nog “eventjes” geduld haha. Zal tzt wel melden dat ie staat, maar geloof niet dat ik een foto op openbaar bokt ga plaatsen, gezien die in mn lies komt :).

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 19:05

Tof Yv!! :D Wel lekkere plek om te zetten _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 21:44

Haha ja, er zijn niet heel veel plekjes die over blijven als je het liefst aangekleed naakt wil zijn en je benen geen mooie plek vindt :D. Aan de ene kant baal ik echt dat het pas in feb is, maar aan de andere kant vind ik het fijn. Ik kan me de pijn van laseren daar nog fris voor de geest halen en volgens mij is een tat daar net zo erg _O-.

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:21

Zag weer mooie tattoo's voorbij komen
Vind zelf zo'n underboob ook zo gaaf
Helaas is dat denk ik met een a cup lang niet zo mooi als bijvoorbeeld een b/c. Dus dat is eigenlijk nog wel iets wat mij er van weerhoud..
Legt een nadruk op je boobs Mja die heb ik haast niet -O-

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:29

Ooh die egel is echt heel leuk :wow:

Ik ben een beetje denkende... Iemand die kan helpen?
Ik wil binnenkort een artiest mailen voor een portret. Het liefst heb ik deze in kleur, maar het onderwerp zelf (mijn overleden hond) is wit met grijs en een klein beetje bruin. Is dit dan wel aan te raden? Ik lees overal dat wit snel vervaagd en ben bang dat het uiteindelijk een vlek zal worden? Iemand ervaring mee? Anders word het gewoon black and grey, maar dat zou wel afbreuk aan de foto doen helaas.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:44

Ik wil misschien wel een underboob als ze over paar weken gelift zijn, twijfel alleen dan of dat mooi is met mn ribben pijl

Wit kan snel afbreken inderdaad, maar bij sommigen houdt het wel, maar heel zichtbaar, vooral van afstand, is het niet...

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:55

That awkward moment when.. een artiest die je 3 maanden geleden een mail heeft gestuurd je nu pas beantwoord terwijl je het idee dat in de mail besproken werd, getatoeëerd wordt deze zondag door een andere artiest := :x

Waarom ben ik zo'n ongeduldig mens. Toch haar bedankt om m'n mailtje te beantwoorden en gewoon eerlijk de situatie uitgelegd. Voel me wel wat schuldig. :o

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 14:19

Jackytje schreef:
That awkward moment when.. een artiest die je 3 maanden geleden een mail heeft gestuurd je nu pas beantwoord terwijl je het idee dat in de mail besproken werd, getatoeëerd wordt deze zondag door een andere artiest := :x

Waarom ben ik zo'n ongeduldig mens. Toch haar bedankt om m'n mailtje te beantwoorden en gewoon eerlijk de situatie uitgelegd. Voel me wel wat schuldig. :o

Ik vind 3 maanden eerlijk gezegd wel wat lang, ondanks dat tattoo artiesten het vaak druk hebben :+ Niet schuldig voelen joh! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 15:12

Nou, ik was na 2 weken al zeker verder gaan kijken... Dus voel je niet schuldig nee :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 15:35

Anoniem schreef:
Ja, ik heeft toch ook mijn mening? :')
Haar eerste opmerking las ik verkeerd, alsof tattoo's allemaal betekenis MOETEN hebben in plaats van dat het voor haar moet :)

Ik heb een koe op mijn voet, gewoon, omdat ik koeien zo leuk vind. Mensen vinden het vaak maar daar dat er geen diepere betekenis achter zit. :+

En die Pokémons hebben ook geen betekenis, die worden gezet omdst het een leuke actie is. :')

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:11

Hoe lang houden jullie aan om niet in de zon te gaan en niet te zwemmen

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:12

Mijn tattoo betekend dat ik hem super mooi vond toen ik hem zag en dus maar heb laten vereeuwigen :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 16:53

Haha, oké, mooi om te lezen dat ik niet de enige ben die een stuk ongeduld is hier. :D

Hier verder echt zin in zondag, al zit ik wel nog met enige twijfels over de plaatsing. Onderarm, bovenarm of toch ergens anders (maar wel een langwerpig lichaamsdeel ivm de design al af is)? Eerste idee was onderarm, maar ik ben zo bang voor de toekomst. Ik wil het juist kunnen zien en tonen, dus dat is 't ding niet. Maar gewoon met solliciteren etc. Het is wel gewoon een 'normaal' ontwerp - m'n paard en enkele anemonen. Het is door m'n vader dat ik begon te twijfelen, omdat hij eerst echt niet wou dat het op m'n onderarm kwam.

Daarbij dacht ik evt aan bovenarm, maar aangezien ik daar van die rode bultjes heb en dus geen egale huid, vraag ik me af of dat wel zo'n goed idee is. Argh, die stress en twijfel had ik echt niet nodig.. :roll:

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 18:49

WinSel schreef:
Hoe lang houden jullie aan om niet in de zon te gaan en niet te zwemmen

Mijn laatste is na een week al in de zon geweest met factor 50.. is prima en netjes genezen. Wel een tattoo zonder kleur en hele dunne lijnen. Dus ook heel snel genezen.