Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memuska schreef:Toen ik nog op een school stond ging ik ook met de fiets! 36 km enkel, ik vond dat wel fijn. Ik merkte dat ik veel minder gestresseerd thuiskwam... Was ook een slechte verbinding, met de auto reed ik 50 à 60 minuten en met de fiets 70-75 dus voor dat beetje extra...
Rijd je met een gewone fiets?
Ik mag morgen ook weer lopen. Jippie.
Venthe schreef:Pfoe SV heftig allemaal zeg... Jullie hebben flink wat voor de kiezen gehad. Fijn dat hij nu in ieder geval weee thuis is.
Ja mijn duurloop ging echt heerlijk!! 22,4 km over de dijkjes hier echt een prachtige route. Heb van iedere stap genoten.
En het was opvallend rustig! De fietsers/wandelaars die ik tegenkwam hielden ook goed afstand tijdens het passeren.
Venthe schreef:Katherina, ik loop met de polar m600 zit hartslag meting in pols. Geen idee hoe betrouwbaar en eerlijk gezegd maakt me dat ook niet zo uit. Hartslag zegt me niet zoveel aangezien hij altijd hoog is als ik op hartslag moet trainen want dan let ik er op en raak ik gefrustreerd. Als ik er niet op let en gewoon lekker loop is ie altijd lager.