[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 07:10

Dat ligt er super erg aan wat voor huid je hebt en wat je graag uit een dagcreme wilt halen. Ik gebruik La Roche Posay Effaclar Mat omdat ik een hele vettige huid heb en dus een hele lichte creme wil voor overdag. Als ik droge plekjes heb gebruik ik 's avonds Nivea Soft.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:43

Ik heb niet een hele droge huid maar vet ook niet, heb soms snel last van puistjes maar dat ligt erg aan mijn hormonen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:26

Vind je op 2 heel mooi Elke! Op allemaal hoor, daar niet van. :P

Ik wil het ABH Soft Glam palette gaan bestellen op Beautybay maar wil die op PostNL locatie laten aankomen. Moet je dan alleen het adres van de locatie invullen en dan klaar?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 11:29

Spoiler:
Afbeelding

Dit ben ik dus maar zoals je kunt zien een bril drager, iemand tips? Ik las juist lichte oogschaduw bij dik montuur.

Ook heb ik geen volle lippen, mij is verteld dat nude kleuren en zachte kleuren beter staat.

Maar als ik dat doe word ik zo saai met een bril op?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:07

Niniane schreef:

Ik wil het ABH Soft Glam palette gaan bestellen op Beautybay maar wil die op PostNL locatie laten aankomen. Moet je dan alleen het adres van de locatie invullen en dan klaar?

Heb het al. Het Soft Glam palette komt mijn kant uit. *\o/*

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 17:15

Ben benieuwd Merel! Vind hem ook prachtig <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:03

Staat hier ook nog hoog op de wishlist!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 20:05

Oh ziet er mooi uit!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 23:54

Niniane schreef:
Niniane schreef:

Heb het al. Het Soft Glam palette komt mijn kant uit. *\o/*

Prachtig palette. Ben benieuwd naar looks van je daarmee. Ik hoop altijd nog op een lekkere donkere look bij je :j

De meningen over anastasia palettes waren wisselend toch? De een vind ze perfect en de ander vind ze slecht?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 00:21

De ervaringen zijn per palette vooral erg verschillend :j Subculture is over het algemeen gezien erg slecht, terwijl de andere palettes enorm goed schijnen te zijn.

Soft Glam vind ik qua kwaliteit wel interessant trouwens, maar verder vind ik 'm niet zo boeiend. Wil wel nog steeds heel graag Modern Renaissance <3

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 06:47

Zonde vind ik dat Drunksheep :j subculture spreekt me het meest aan kwa kleuren, maar als er zo veel gebruikers ontevreden zijn durf ik die gok niet te wagen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:05

Janinevv schreef:
Spoiler:
[ [url=m/V7cnmL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit ben ik dus maar zoals je kunt zien een bril drager, iemand tips? Ik las juist lichte oogschaduw bij dik montuur.

Ook heb ik geen volle lippen, mij is verteld dat nude kleuren en zachte kleuren beter staat.

Wat ben jij knap! <3
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het met lichte kleuren wat saai wordt hoor. Ik zou gewoon proberen wat je zelf mooi vindt! Mijn moeder draagt ook vaak een dik montuur en draagt gewoon donkere kleuren op haar ogen. Ik vind dat erg mooi staan :)
Voor je lippen. Van Too Faced geloof ik is er een gloss die je lippen voller doet lijken! Schijnt goed te werken. Misschien is dat iets voor je?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:31

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:35

Nouja, ze worden via Bol.com verkocht vanaf GreatBeautyBar, is niet zo heel gek toch? :)

Eight schreef:
Zonde vind ik dat Drunksheep :j subculture spreekt me het meest aan kwa kleuren, maar als er zo veel gebruikers ontevreden zijn durf ik die gok niet te wagen

Ik heb hem toen ook alleen maar gekocht omdat 'ie me iets van €25,- kostte :)) en sommige kleuren zijn echt prima hoor. Maar juist alle bijzondere kleuren waren echt ruk helaas.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:39

Ik wist uberhaupt niet dat we in Nederland een verkooppunt hadden. :') Of nouja, de Douglas maar die hebben maar één palette en dat is het Subculture.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:40

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:41

Ja het aanbod van Douglas valt zwaar tegen :') maar GBB zit zelfs in Hudson's Bay. Niet met de producten dan, maar online hebben ze best wel een goed aanbod vind ik.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:45

Je moet met Subculture idd geluk hebben. Ik heb een goeie en het is echt een van m’n favoriete (zo niet mijn favoriete) palettes om mee te werken, geweldig pigment en werkt enorm fijn.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:02

Blijven mooie pallettes die van ABH, zijn ze beter dan Morphe? Ik wil graag een Morphe palette met wat meerdere kleuren en stuit op het Jaclyn palette. Nu heb ik nog nooit zoiets besteld, kan dit zonder gevolgen (douane kosten etc.) via bijvoorbeeld beautybay? (Of een andere site?) Daar is die trouwens 45, vanaf 46 heb je een gratis track & trace -O- Eigenlijk wil ik 'm voor mijn verjaardag vragen maar ik ben bang dat het bestellen te ingewikkeld voor mijn ouders wordt :=

Welke primer van smashbox vinden jullie fijner, de Photo Finish of die voor verkleinende poriën?

*Is druk bezig met een verlanglijstje maken, dus andere must haves zijn welkom*

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:52

Ik vind Morphe echt ruk, imo totaal niet te vergelijken :n

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 14:41

Meen je! Ik dacht hier veel te lezen dat het fijn was. Welk merk vinden jullie nog meer fijn? Palletes rond 30/40/50 euro? ABH is zegmaar wel mijn allermax

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 15:35

Morphe kan je ook via Boozyshop.nl bestellen maar kwaliteit zal zeker niet vergelijkbaar met ABH. Daar is de prijs ook niet naar.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:16

Frummels schreef:
Janinevv schreef:
Spoiler:
[ [url=m/V7cnmL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat ben jij knap! <3
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het met lichte kleuren wat saai wordt hoor. Ik zou gewoon proberen wat je zelf mooi vindt! Mijn moeder draagt ook vaak een dik montuur en draagt gewoon donkere kleuren op haar ogen. Ik vind dat erg mooi staan :)
Voor je lippen. Van Too Faced geloof ik is er een gloss die je lippen voller doet lijken! Schijnt goed te werken. Misschien is dat iets voor je?

Ah dankjewel! :o
Jaa ik vind persoonlijk mijzelf ook donkere oogschaduw mooier staan, gister had ik beetje bruin met zacht roze.

Ik zal eens kijken naar die gloss! Is die te gebruiken over verschillende lipsticks of is dat gewoon een vaste kleur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 16:34

Ik heb wat gespeeld met Morphe en vind het geen slechte palettes als je naar de prijs kijkt. Maar totaal niet te vergelijken met high end producten, echt een hele andere categorie.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 17:20

Ik kan geen palettes van Morphe vinden op dit moment in boozyshop.

Okay, is dat mij duidelijk!