Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Vind je op 2 heel mooi Elke! Op allemaal hoor, daar niet van.![]()
Ik wil het ABH Soft Glam palette gaan bestellen op Beautybay maar wil die op PostNL locatie laten aankomen. Moet je dan alleen het adres van de locatie invullen en dan klaar?
Niniane schreef:Niniane schreef:Vind je op 2 heel mooi Elke! Op allemaal hoor, daar niet van.![]()
Ik wil het ABH Soft Glam palette gaan bestellen op Beautybay maar wil die op PostNL locatie laten aankomen. Moet je dan alleen het adres van de locatie invullen en dan klaar?
Heb het al. Het Soft Glam palette komt mijn kant uit.

Subculture is over het algemeen gezien erg slecht, terwijl de andere palettes enorm goed schijnen te zijn.
subculture spreekt me het meest aan kwa kleuren, maar als er zo veel gebruikers ontevreden zijn durf ik die gok niet te wagen Janinevv schreef:Spoiler:
[ [url=m/V7cnmL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit ben ik dus maar zoals je kunt zien een bril drager, iemand tips? Ik las juist lichte oogschaduw bij dik montuur.
Ook heb ik geen volle lippen, mij is verteld dat nude kleuren en zachte kleuren beter staat.
Maar als ik dat doe word ik zo saai met een bril op?
Eight schreef:Zonde vind ik dat Drunksheepsubculture spreekt me het meest aan kwa kleuren, maar als er zo veel gebruikers ontevreden zijn durf ik die gok niet te wagen
en sommige kleuren zijn echt prima hoor. Maar juist alle bijzondere kleuren waren echt ruk helaas. Niniane schreef:Oké, was ik de enige die niet wist dat er palettes van ABH op Bol.com staan?
https://www.bol.com/nl/p/anastasia-mode ... oductTitle
https://www.bol.com/nl/p/anastasia-pris ... _role%3Din
Of all places..
maar GBB zit zelfs in Hudson's Bay. Niet met de producten dan, maar online hebben ze best wel een goed aanbod vind ik.
Eigenlijk wil ik 'm voor mijn verjaardag vragen maar ik ben bang dat het bestellen te ingewikkeld voor mijn ouders wordt 
Frummels schreef:Janinevv schreef:Spoiler:
[ [url=m/V7cnmL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit ben ik dus maar zoals je kunt zien een bril drager, iemand tips? Ik las juist lichte oogschaduw bij dik montuur.
Ook heb ik geen volle lippen, mij is verteld dat nude kleuren en zachte kleuren beter staat.
Maar als ik dat doe word ik zo saai met een bril op?
Wat ben jij knap!![]()
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het met lichte kleuren wat saai wordt hoor. Ik zou gewoon proberen wat je zelf mooi vindt! Mijn moeder draagt ook vaak een dik montuur en draagt gewoon donkere kleuren op haar ogen. Ik vind dat erg mooi staan![]()
Voor je lippen. Van Too Faced geloof ik is er een gloss die je lippen voller doet lijken! Schijnt goed te werken. Misschien is dat iets voor je?