[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 10:48

Jolien wat enorm klote van die vlekken.. :(:)

Elke weer een knapperd <3 <3

DS, tot dusver het inhouden. _O- Ik vond Flexitarian en Might Be er prachtig uitzien. :j Flitter komt ook mijn kant op. <3

Ben benieuwd wat de Urban Decay throwbacks zullen zijn! :j

DnT, die lipstick staat je prachtig!

Drunksheep schreef:
Oeh nieuws over de herfstcollectie van Urban Decay :)
http://www.beautyscene.nl/makeupnieuws/ ... collection

*\o/* *\o/*
Zo fijn ook dat ze .25 en .75 er tussendoor hebben gegooid bij de foundations

Suus, vind het werkelijk prachtig met die bb! Heel luchtig en naturel, love it.

Donnar, mooi gedaan!

Jolien je eyeliner _O- _O-

Kaygee heerlijk je dochter!

Linda, de Ultra Mattes van Colourpop vind ik ook gruwelijk irritant... lippen voelen aan als een woestijn en als je praat deed 't bij mij echt pijn. := Satins blijven favoriet, die drogen bijna matte op.

Ik zit zelf te denken om een wimperlift te laten doen... ik word zo gek van mijn wimpers plus stoor me dat ik ze onder mijn nepwimpers door kan zien, plus hoorde dat het dan niet is zoals met wimperextensions dat je er niet over mag wrijven/veel producten aanbrengen. Iemand ooit laten doen?

linoleum

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 11:08

Shizzel, volgens mij heeft Loose dat toen laten doen. Maar zij is niet zo heel fanatiek meer hier in het topic.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 11:45

Ik heb het ook laten doen Shiz! Wat wil je weten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 11:48

Ik kan haar eventueel even PBen, thanks!!

Voornamelijk een beetje het verschil tussen de YUMI behandeling en een normale, of je daadwerkelijk een verschil zag, hoe lang het ongeveer bleef, of het een probleem was als je oogschaduw/eyeliner op had en deze 's avonds met facewipes of cotton pads eraf haalde (wat bij extensions niet schijnt te mogen of zorgt dat het uitvalt), beetje de basisdingen! :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 12:05

Dat kan je allemaal gewoon doen hoor bij een wimperlift :-)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 13:18

Wimperlift staat hier ook nog op de wish list :j heb de spullen ervoor hier thuis maar moet ff krullers bestellen:') extensions gehad regelmatig zelfs vroeger, eerste 2 weken mooi daarna drama.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 13:42

Sorry suus. Ik zie wel dat je foundation op heb☺️☺️. Maar vind het niet lelijk of storend hoor zo bedoel ik het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 13:48

Ik heb ook van die pigmentvlekken.. bij mij rond mn ogen.. gewoon echt een viezige bruingele kleur, moet eigenlijk altijd wel wat smeren.. of mn bril opzetten :+

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:08

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor
Maar ineens zoveel reacties op mn foundation weet niet zo goed wat ik ermee moet :=

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:09

Suus___ schreef:
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor
Maar ineens zoveel reacties op mn foundation weet niet zo goed wat ik ermee moet :=

Gewoon opdoen wat je zelf wil natuurlijk :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:18

Dat sowieso maar vraag me af waar t vandaan komt..

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:26

@Suus,

Ik vind het er zo bij jou goed uit zien hoor! :) Je huid ziet er ook echt uit als huid zeg maar! :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:27

Zat je posts van afgelopen tijd even terug te kijken Suus, maar zie ook niet echt verschil. Ja wij kunnen zien dat je foundation op hebt. Maar dat kan iedereen hier ook bij mij zien.

Wat boeit het als iemand kan zien dat ik het op heb. Zolang verder de kleur maar klopt. Ik zie bij iedereen of diegene foundation/make-up draagt. Dat komt ook omdat mijn interesse er ligt en ik weet hoe foundation op een huid eruit ziet. Dus iets zeggen in een make-up topic dat je kan zien dat iemand foundation op heeft, vind ik toch beetje raar. Want dat is toch waar hele topic om gaat?

De eerste persoon die foundation draagt en waar ik dat niet van kan zien, wil ik dan ook wel eens van weten wat voor huid diegene zonder make-up heeft en welke foundation+applicator ze gebruiken. En weten waarom diegene het gebruikt, als je het verschil namelijk niet kan zien, heeft het ook weinig nut :+

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:30

De reacties zijn toch normaal, het is toch de bedoeling van dit topic om elkaar tips te geven.

Ik vind persoonlijk dat je foundation niet mag zien bij natuurlijke make up.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:34

Maar dat moet ook maar net kunnen. Als je van jezelf al een gladde, egale huid hebt wat betreft structuur is dat niet moeilijk. Maar ik heb grove porieën en veel oneffenheden. Hoe egaal mijn foundation ook dekt en hoe goed mijn foundation ook blend, je blijft echt zien dat ik make-up draag. Zeker voor mensen die zelf ook make-up gebruiken, omdat je weet hoe je het kan herkennen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:35

die laatste klopt echt helemaal :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:37

Hahaha die laatste :=

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 14:57

Die middelste ook _O- Ben ook blij met de tips en vind de toon ook vriendelijk in dit topic.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 15:54

Suus___ schreef:
Dat sowieso maar vraag me af waar t vandaan komt..

In mijn geval was het iets wat me al vaker opviel maar nu dacht ik ik zeg het toch maar. Topic is toch ook om elkaar tips te geven? Ik vind je nieuwe combi overigens wel verschil geven, vind dit natuurlijker ogen :)

Ben het er trouwens niet mee eens dat foundation altijd (goed) zichtbaar is. Dat hoef je helemaal niet te zien, of iig nauwelijks.

velvetblack schreef:
Je bent zowel full face als bare face prachtig suus! Niet zo praten jij :oo

Dat met die eyeliner is lastig inderdaad. Kan aan je wimpers liggen, kan aan de eyeliner liggen en bij sommige is dat ook geen geschikte eyeliner. Dan is een eyeliner op gelbasis beter voor je (in een potje, breng je aan met penseeltje). Of een pennetje. En vooral gewoon blijven oefenen. Eyeliner blijft altijd wel een struggle!!

Vandaag mijn look. Vrij simpel gehouden, kreeg het niet meer goed op de foto helaas. Ogen hebben meer kleur als lijkt op foto.
[ [url=m/EU2S9H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uBmgZI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SLwjMD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die kat :') en die kleur op je lippen staat je mooi!

DnT schreef:
Die pigmentvlekken heb ik ook op mijn voorhoofd, daarom smeer ik altijd ontzettend goed met factor 50.
Vandaag geen foundation op, dus je kunt ze hier zien.

[ [url=m/MJiec6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niks aan te doen, behalve zo veel mogelijk uit de zon blijven en smeren, smeren, smeren!

Tof, jij kan die felle kleurtjes zo goed hebben :D

donnar schreef:
[ Afbeelding ]

Vandaag een look gemaakt met mn nieuwe palette van Zoeva, potverdorie wat ben ik er blij mee! Volgende keer doe ik er wel eyeliner bij, vind t toch leuker denk ik. Maar ben best tevreden!

Ik vind het zo zonder eyeliner ook wel mooi juist, wat zachter :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 15:55

Ik heb al vaker gezegd dat ik je foundation af en toe wat cakey vind Suus, dus wat mij betreft komt het niet helemaal uit het niets.
Maar dat is absoluut niet vervelend bedoeld, ik hou gewoon van make up, maar niet van dik aangebrachte make up.
Ieder zijn ding toch?

En Lino, mijn foundation zie je toch echt niet heel duidelijk zitten, hij moet mooi samensmelten met mijn huid.
Daar zoek ik hem op uit.

Natuurlijk heb ik ook full cover foundation die ik draag als ik 's avonds uit ga en die zie je absoluut zitten, maar dat betekend alleen dat ik dan een andere look wil en dus andere eisen aan mijn foundation stel.
Maar als hij mijn poriën en fijne lijntjes accentueert gaat hij absoluut de deur uit!

Ik draag make up om mijn sterke kanten te accentueren en mijn minder mooie kanten wat te verbloemen, maar ik wil er wel altijd als mezelf uit zien.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 16:05

Voor mij is foundation iets waarmee je je huid wat kan egaliseren qua structuur of kleur, op een manier die er zo natuurlijk mogelijk uitziet (dus eigenlijk dat je de foundation bijna niet ziet).

Mijn opmerking erover was ook zeker niet vervelend bedoelt, het kan ook zijn dat het gewoon wat mat oogt op de foto's, bij sommige mensen (als ze een wat drogere huid hebben bijv.) vind ik iets meer "glow" natuurlijker ogen en op een foto kan dat heel anders uitpakken dan in het echt. Ik heb van mezelf eerder een wat vettigere huid op bepaalde plekken dus ik draag liever iets wat juist een wat matter effect geeft. Hier heb ik ook gewoon foundation op en dat zie je imo ook niet duidelijk maar ik zoek die van mij er op uit om zo weinig mogelijk dekking te geven en draag het eigenlijk alleen omdat ik snel een rooie kop krijg (en draag het ook niet dagelijks, vaak poeder ik m'n gezicht alleen wat af)

Het is natuurlijk ook maar net wat voor resultaat je wilt! Dat verschilt ook weer per persoon :j Wat ik wil bereiken of mooi vind hoeft een ander natuurlijk niet te willen :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 16:44

Ik zie daar ook dat je foundation op hebt imo vergelijkbaar met mijn laatste foto vind t erg mooi :j
En sowieso int echt heel anders dan op de foto..

Voel me ook niet aangevallen ofzo maar wordt er wel onzeker van

Zien jullie t hier? Bewust even geen concealer:

Afbeelding

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 18:05

linoleum schreef:
Shizzel, volgens mij heeft Loose dat toen laten doen. Maar zij is niet zo heel fanatiek meer hier in het topic.

Ben nog wel fanatiek meelezer. :D Altijd te lui om te reageren, lees nl meestal mee op m'n telefoon. :z

Ik heb 2x een wimperlift laten doen. Resultaat was heel mooi, het bleef lang zitten, alleen mijn wimpers werden er ontzettend rommelig van als het eenmaal wegging. Vooral na de 2e keer werden ze rommelig, heb nu weer gewoon normale rechte maar niet rommelige wimpers. :)) Maar ik zou het niet afraden, had het eigenlijk voor de vakantie ook weer willen doen maar ben het vergeten. :+

Suus, op je laatste foto zie ik geen foundation zitten hoor. Volgensmij heb jij gewoon lachrimpeltjes/kraaiepootjes als je lacht en foundation accentueert dat. En dan maak je je foto's ook in zonlicht vaak, dus dan zie je het al helemaal en lijkt je foundation meer cakey dan het eigenlijk is (denk ik). Ik snap dat je er een beetje onzeker van wordt, niet doen. :(:) Je werkt toch ook in de horeca? Dan ga je lijkt mij ook voor wat meer dekking dan wanneer je naar kantoor gaat bijvoorbeeld, omdat je meer bezig bent en je foundation anders zo is weggesmolten. Ik vind een meer dewy finish ook altijd mooi, maar zou me echt niet onzeker laten maken hier hoor. :) En vriendjes zijn idd een goede parameter voor de natuurlijkheid van je make-up (die van mij heeft altijd meteen z'n mening klaar als iets te donker is, je iets erg ziet zitten enz :+ ).
En idd, ik kan bij iedereen zien of ze foundation ophebben gewoon omdat ik daarop let. :)
Ik snap dat dit topic is om elkaar tips te geven enzo, maar vind sommige reacties ergens ook een beetje vervelend overkomen...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 18:19

Vind ik van niet, de meeste hier vinden mijn wenkbrauwen veel en veel te dun, is ook 80x gezegd, dan is het aan jou om te kiezen wat je ermee doet, ik vind dit het mooist bij mezelf dus ik hou het zo, dus als Suus het mooi vindt zo moet ze gewoon lekker doen wat zij mooi vindt :j

Een mening is niet altijd naar wens, maar daarom is het een mening. Je kan er dan voor kiezen of je er wel iets aan doet of gewoon zo laat omdat dit jouw voorkeur heeft :D

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-16 18:27

Op je laatste foto vind ik het mooi hoor suus! Dit is iets subtieler, maar als je je beter voelt met concealer moet je dat gewoon doen. Kan imo allebei.
Laatst bijgewerkt door Mavelle op 20-08-16 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt