Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Ik merkte vanmorgen dat mijn Karma douche foam geen schuim eruit krijgt terwijl het wel zo goed als vol is. Hebben jullie dit ook gehad en hebben jullie een oplossing?
Goldie schreef:Aaah MB en Banyu wat een super lief aanbod
Ik pik de komende week maar even de shampoo van vriendlief
Wat fijn Banyu, lang in de wacht gestaan?
Mij nog niet gelukt om contact te krijgen![]()
Ik was bij m'n bestelling m'n verjaardagscode in te vullen, vind dat ze me daarin nu wel even tegemoet mogen komen
Memories schreef:C_arola schreef:Ik merkte vanmorgen dat mijn Karma douche foam geen schuim eruit krijgt terwijl het wel zo goed als vol is. Hebben jullie dit ook gehad en hebben jullie een oplossing?
Is een vrij regelmatig voorkomend probleem geloof ik, soms is de druk er ineens af. Bus onder zo heet mogelijke schijnt wel eens te helpen en anders rituals contacteren, dan krijg je een nieuwe. Die hebben het wel giga druk nu ben ik bang
C_arola schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar, ik dacht dat Himalaya bij Sakura hoort maar heb geen van de parfums geroken.
Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst. Wat heb je besteld?
Goldie schreef:Ik kreeg net een reactie:
Jeetje, dat is inderdaad een totáal andere bestelling. Je hebt bij deze wel een groot geluk bij een ongeluk. Ik wil je namelijk niet het risico laten lopen om deze naar ons te retourneren dus ga hier lekker van genieten of verwen wellicht een ander met wat moois. Dan stuur ik in de tussentijd het juiste pakket nogmaals naar je toe. Houd er rekening mee dat het 5-7 werkdagen kan duren maar je hebt gelukkig wat om in de tussentijd van te genieten! Laat het weten als je nog vragen hebt. Heerlijk zonnige dag verder gewenst. Liefs,
[ [url=m/rVmsUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:C_arola schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar, ik dacht dat Himalaya bij Sakura hoort maar heb geen van de parfums geroken.
Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst. Wat heb je besteld?
Ik ben wel thuis in de parfums. Heb ze allemaal staan.
Himalaya is een basis collectie. Hoort niet echt bij een basis foam collectie.
Himalaya is wel lekker zomers, maar vind ik totaal niet op Sakura lijken.
Zertab schreef:Ik heb dat mijn mascara altijd van die korrels op mijn wimpers achter laat, maar heb dan ook gewoon simpel Etos spul.
Ik wist niet eens dat er verschillende waren bij Rituals... heb er altijd maar eentje zien liggen bij ons in de winkel.
Janine1990 schreef:Zertab schreef:Ik heb dat mijn mascara altijd van die korrels op mijn wimpers achter laat, maar heb dan ook gewoon simpel Etos spul.
Ik wist niet eens dat er verschillende waren bij Rituals... heb er altijd maar eentje zien liggen bij ons in de winkel.
Die korrels had ik ook bij duurdere merken hoor… Gaf altijd al makkelijk 15-20 euro uit aan een mascara. Maar Rituals maakt als enige verschil