[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:15

Ben het ermee eens hoor. M’n bovenbeen was m’n eerste tattoo en dat was 4 uur, ging prima alleen het witte gedeelte was echt heel naar. Echter vind ik sternum toch wel een plekje dat ik denk .. ai :+ Ik ga er even naar kijken, bedankt voor de tips tot dusver! Liefst natuurlijk gewoon helemaal niks maar ik weet echt niet of ik dat ga trekken :+

eclair98

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:19

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 15:59

Javi Wolf was mij ook al positief opgevallen idd! :)

Edit; ik heb gelogen net, het waren 4 maanden wachten! (21 jan - 20 mei) :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:12

Courses schreef:
Om nog heel even in te haken; Als ik een mail zou sturen naar iemand en 5 maanden moet wachten om uberhaubt een reactie te krijgen dat het gelezen is o.i.d zou ik zelf allang verder zijn gaan zoeken. Het kan best zo zijn dat ze heel druk is maar in deze tijd (anno 2015) is het wel zo netjes even een mailtje terug te krijgen dat het in goede orde ontvangen is o.i.d ... Maar het zal wel niet ‘nodig’ zijn daar in, ik ben verder niet bekend met haar als persoon dus daar ga ik niet over oordelen maar als je in ieder geval weet dat het ontvangen is hoef je je daar niet meer druk over te maken zeg maar :j

Heeft er hier iemand ervaring met pijnstillers nemen voordat je getattooerd word? Welke nemen jullie dan? Voor m’n sternum zit ik er heeeel stilletjes een beetje over te twijfelen gezien het toch best een gevoelige plek is en ik liever niet 4x terug moet omdat ik ’t niet trek zeg maar -O- Ik wil alleen absoluut geen bloedverdunners ofzo maar ik slik zo weinig medicatie dat ik er amper bekend mee ben :+ (Uiteraard mocht ik besluiten het te doen overleg ik dit eerst met m’n artiest).

Mijn artiest heeft toen een spray gebruikt, geen zalf maar spray, ik geloofde er nooit in maar ik kreeg bijna geen adem meer van de pijn, na 10 minuten kon hij verder. Het deed nog steeds pijn maar ik kon weer ademen en stilzitten, haalde echt de scherpe kantjes ervan af :j Ik weet niet hoe het heet maar je kan het zelf niet krijgen.. begon met de B geloof ik.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:19

Ik had een keelontsteking toen ik ging en had daarvoor al flink wat ibuprofen en paracetamol op. Mijn tattoo zit op mijn schouderblad en ik merkte geen verschil met mijn andere schouderblad waar ik er ook een op heb.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:22

Ik heb met mn huisarts en de assistente overlegd en de HA is bereid een zalfje met lidocaïne mee te geven (mag 4 uur zitten, binnenkant bovenarm... Au!)... Moet alleen nog met Marsha overleggen of het invloed heeft op het eindresultaat... Als de zalf het resultaat beïnvloedt, dan doe ik het niet... Heeft het geen invloed... Dan overweeg ik het serieus :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 16:26

Ik vind de pijn er ook gewoon bij horen. Ik kies voor een tattoo en dus ook voor het ongemak van pijn, part of the experience zeg maar :D Maar dat is aan ieder voor zich natuurlijk.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:11

Emmaa_ schreef:
Als ik kijk naar mijn huisgenoot... Die heeft twee weken geleden iets op haar ribben laten zetten, wordt vrijdag bijgewerkt, en zij heeft echt liggen huilen. Ze kon niet eens meer ademhalen zo veel pijn deed het. Nou heeft zij echt geen lage pijngrens.. Dus ik denk dat je ribben gewoon een uitzonderlijk pijnlijke plek is om iets te laten zetten _O- Ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik niet meer stil kon liggen. Op mijn rug waren de ruggengraat en schouderbladen even vervelend, maar ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik moest bewegen of niet meer door kon gaan. Afleiding vind ik zelf echt heel goed werken. Babbelen met de artist kan een leuk afleiding zijn, ik kies meestal voor mijn telefoon _O-

Ach germ, je huisgenoot :(:)
Ik vond het ook wel focking pijn doen (weinig vetjes daar), was gelukkig maar een half uur!
Wat voor iets heb je op je rug?
Goed om te weten dat het daar mee valt, durf ik een beetje hoop te hebben :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:15

... Guys, ik moet nog 2,5 uur op bot he :+ Not helping!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:16

Buik is ook geen pretje vind ik. := Zelfs niet met mijn laagje vet. _O-
Zal wel 2 uur moeten liggen vrijdag maar ik zit er niet mee...heb er zin in! :D

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:26

Ik heb geen vet en vond het zelfs op mijn ribben echt goed te doen... Relax, t zit denk ik vaak ook maar wat tussen je oren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 18:59

Darah3 schreef:
Emmaa_ schreef:
Als ik kijk naar mijn huisgenoot... Die heeft twee weken geleden iets op haar ribben laten zetten, wordt vrijdag bijgewerkt, en zij heeft echt liggen huilen. Ze kon niet eens meer ademhalen zo veel pijn deed het. Nou heeft zij echt geen lage pijngrens.. Dus ik denk dat je ribben gewoon een uitzonderlijk pijnlijke plek is om iets te laten zetten _O- Ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik niet meer stil kon liggen. Op mijn rug waren de ruggengraat en schouderbladen even vervelend, maar ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik moest bewegen of niet meer door kon gaan. Afleiding vind ik zelf echt heel goed werken. Babbelen met de artist kan een leuk afleiding zijn, ik kies meestal voor mijn telefoon _O-

Ach germ, je huisgenoot :(:)
Ik vond het ook wel focking pijn doen (weinig vetjes daar), was gelukkig maar een half uur!
Wat voor iets heb je op je rug?
Goed om te weten dat het daar mee valt, durf ik een beetje hoop te hebben :')

Ik heb een wereldkaart + kompas op m'n rug haha. Mijn huisgenoot heeft echt 2.5 liggen creperen en moet vrijdag nog een uur := Heb echt medelijden met haar _O-

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:02

Oeh Emma, heb je die hier ooit gepost? Klinkt heel tof.

Ik las trouwens ergens dat de pijn niet ligt aan hoe dicht het op bot is, maar aan de dikte van je huid. Heeft iemand daarvan gehoord?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:03

Ik mag over 9 dagen weer *\o/* *\o/* heb er zin in! Heb die artiest al zo lang op het oog en nu eindelijk!

Pijn is sowieso persoonlijk, m'n rug vond ik niet lekker maar wel te doen, m'n linkeronderarm ben ik fluitend doorheen gegaan... Volgende week rechts, ben benieuwd of daar nog verschil in zit.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:05

Loolotte schreef:
Oeh Emma, heb je die hier ooit gepost? Klinkt heel tof.

Ik las trouwens ergens dat de pijn niet ligt aan hoe dicht het op bot is, maar aan de dikte van je huid. Heeft iemand daarvan gehoord?

Ja dit stond in een boek van Kat von D geloof ik

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:05

Warboel: mijn ervaring is dat er wel verschil zit tussen links en rechts... :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:06

Ik dacht altijd dat het te maken had met of er bot onder zat...mijn nek deed geen zeer, was zelfs een heerlijk gevoel...onderrug deed goed zeer. :') Enkel ook maar schouderblad weer totaal niet...

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:12

Emmaa_ schreef:
Ik heb een wereldkaart + kompas op m'n rug haha. Mijn huisgenoot heeft echt 2.5 liggen creperen en moet vrijdag nog een uur := Heb echt medelijden met haar _O-

Oh gaaf! Heb je een foto?
Ik wilde ook iets van een kompas of mandala op mijn rug. Maar nog geen concreet idee.
2,5u is dan wel lang zeg, hopelijk komt ze vrijdag het laatste uurtje door :(:)

Ik weet wel dat ik een hele dunne huid heb, je ziet overal mijn aders lopen.
Altijd handig met bloed prikken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:34

Ik heb deze op mijn rug :)
Afbeelding

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:38

wauw die is gaaf :oo

ik heb morgen om 9 uur een afspraak voor mijn eerste tattoo. ik heb wat betreft zulk soort dingen (naalden enz.) een hoge pijngrens, maar wil het toch een beetje comfi maken.. hij komt op mijn enkel :)

en ik heb veel gezocht qua nabehandeling, maar veel sites zeggen iets anders.. ik lees wel vaak bepanthen zalf?
ik vraag het sowieso morgenochtend nog even aan degene die de tattoo zet, wat zij adviseert enz.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:41

Emmaa_ schreef:
Ik heb deze op mijn rug :)
[ [url=m/4VXiem.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het kompas blijf ik heel gaaf vinden! :) Het idee van de wereldkaart vind ik ook tof, maar voor mijn gevoel is hij erg uit verhouding. Hij lijkt uitgerekt te zijn.. Ik weet niet precies, maar voor mijn beeld klopt het gewoon net niet.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:43

Heel erg gaaf Emma! Dat olifantje van jou is ook zo leuk <3

Heel veel plezier (en succes natuurlijk) morgen, xZiva_! Spannend. Wat ga je laten zetten? Las even terug dat je ouders het niet zo leuk vinden. Mijn ouders vonden het ook niks, na mijn 1e tattoo zijn ze helemaal bijgedraaid en heel enthousiast zelfs :) beide vinden m'n tattoo's supermooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:44

xZiva_ schreef:
wauw die is gaaf :oo

ik heb morgen om 9 uur een afspraak voor mijn eerste tattoo. ik heb wat betreft zulk soort dingen (naalden enz.) een hoge pijngrens, maar wil het toch een beetje comfi maken.. hij komt op mijn enkel :)

en ik heb veel gezocht qua nabehandeling, maar veel sites zeggen iets anders.. ik lees wel vaak bepanthen zalf?
ik vraag het sowieso morgenochtend nog even aan degene die de tattoo zet, wat zij adviseert enz.

Ik zou qua naverzorging gewoon aanhouden wat jouw artist je vertelt, en niet wat je op het internet leest. Zo lees ik overal dat je het moet wassen met unicura maar raadt mijn eigen artist dat juist weer af

En dankjulliewel meiden! :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:46

dankjewel! mijn ouders waren er inderdaad eerst heel erg op tegen, maar ze zijn nu redelijk bijgedraaid gelukkig.
ik ga even een foto zoeken van hoe het ongeveer gaat worden, geen exacte kopie van iemand anders natuurlijk :+

en bedankt voor het advies! ik vraag het morgen even, en ga dan meteen langs de drogist om te halen wat nodig is :))

edit:
foto :D

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:15

Ik smeerde alleen wat vaseline als het heel droog was...maar zo min mogelijk...verder deed ik er niets op smeren...

Ik was 15 bij mijn eerste (en lelijkste) tattoo. :=