Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:Om nog heel even in te haken; Als ik een mail zou sturen naar iemand en 5 maanden moet wachten om uberhaubt een reactie te krijgen dat het gelezen is o.i.d zou ik zelf allang verder zijn gaan zoeken. Het kan best zo zijn dat ze heel druk is maar in deze tijd (anno 2015) is het wel zo netjes even een mailtje terug te krijgen dat het in goede orde ontvangen is o.i.d ... Maar het zal wel niet ‘nodig’ zijn daar in, ik ben verder niet bekend met haar als persoon dus daar ga ik niet over oordelen maar als je in ieder geval weet dat het ontvangen is hoef je je daar niet meer druk over te maken zeg maar![]()
Heeft er hier iemand ervaring met pijnstillers nemen voordat je getattooerd word? Welke nemen jullie dan? Voor m’n sternum zit ik er heeeel stilletjes een beetje over te twijfelen gezien het toch best een gevoelige plek is en ik liever niet 4x terug moet omdat ik ’t niet trek zeg maarIk wil alleen absoluut geen bloedverdunners ofzo maar ik slik zo weinig medicatie dat ik er amper bekend mee ben
(Uiteraard mocht ik besluiten het te doen overleg ik dit eerst met m’n artiest).
Emmaa_ schreef:Als ik kijk naar mijn huisgenoot... Die heeft twee weken geleden iets op haar ribben laten zetten, wordt vrijdag bijgewerkt, en zij heeft echt liggen huilen. Ze kon niet eens meer ademhalen zo veel pijn deed het. Nou heeft zij echt geen lage pijngrens.. Dus ik denk dat je ribben gewoon een uitzonderlijk pijnlijke plek is om iets te laten zettenIk heb nooit zo veel pijn gehad dat ik niet meer stil kon liggen. Op mijn rug waren de ruggengraat en schouderbladen even vervelend, maar ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik moest bewegen of niet meer door kon gaan. Afleiding vind ik zelf echt heel goed werken. Babbelen met de artist kan een leuk afleiding zijn, ik kies meestal voor mijn telefoon
Darah3 schreef:Emmaa_ schreef:Als ik kijk naar mijn huisgenoot... Die heeft twee weken geleden iets op haar ribben laten zetten, wordt vrijdag bijgewerkt, en zij heeft echt liggen huilen. Ze kon niet eens meer ademhalen zo veel pijn deed het. Nou heeft zij echt geen lage pijngrens.. Dus ik denk dat je ribben gewoon een uitzonderlijk pijnlijke plek is om iets te laten zettenIk heb nooit zo veel pijn gehad dat ik niet meer stil kon liggen. Op mijn rug waren de ruggengraat en schouderbladen even vervelend, maar ik heb nooit zo veel pijn gehad dat ik moest bewegen of niet meer door kon gaan. Afleiding vind ik zelf echt heel goed werken. Babbelen met de artist kan een leuk afleiding zijn, ik kies meestal voor mijn telefoon
Ach germ, je huisgenoot![]()
Ik vond het ook wel focking pijn doen (weinig vetjes daar), was gelukkig maar een half uur!
Wat voor iets heb je op je rug?
Goed om te weten dat het daar mee valt, durf ik een beetje hoop te hebben
Emmaa_ schreef:Ik heb een wereldkaart + kompas op m'n rug haha. Mijn huisgenoot heeft echt 2.5 liggen creperen en moet vrijdag nog een uurHeb echt medelijden met haar
Emmaa_ schreef:Ik heb deze op mijn rug![]()
[ [url=m/4VXiem.jpg]Afbeelding[/url] ]
xZiva_ schreef:wauw die is gaaf
ik heb morgen om 9 uur een afspraak voor mijn eerste tattoo. ik heb wat betreft zulk soort dingen (naalden enz.) een hoge pijngrens, maar wil het toch een beetje comfi maken.. hij komt op mijn enkel
en ik heb veel gezocht qua nabehandeling, maar veel sites zeggen iets anders.. ik lees wel vaak bepanthen zalf?
ik vraag het sowieso morgenochtend nog even aan degene die de tattoo zet, wat zij adviseert enz.