Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sall schreef:luckyboy5 schreef:Annash, Sall en Lies : wat een mooie resultaten !!!!![]()
![]()
Sall , kun je me vertellen wat jij wijzer bent geworden qua "eetstijl" ? Wat deed je niet goed en wat juist wel????
Lekker productief avondje heb je gehad! Even in de renovatie
Heerlijk, moet ik binnenkort ook eens doen!
Ik heb het al een aantal x verteld in het topic, maar dat raakt zo snel onder gesneeuwd met deze drukte
Eerst moet je uitrekenen wat je bmr is.
Dan heb ik een paar dagen braaf alles gewogen wat ik at en ingevoerd op een kcal/eetmeter om in kaart te brengen wat en hoeveel ik nou echt eet.
Ik at wel al zo gezond mogelijk en het vermoeden was er dat ik te weinig kcal binnen kreeg zodat mijn stofwisseling op de spaarstand staat.
Toen bleek dat ik echt veel meer at dan ik dacht en bij mij waren de gezonde snacks funest![]()
Handen rozijnen, noten, stukjes kaas![]()
Het ging heel hard zeg maar.
Nou toen ben ik dat gaan aanpassen en toen ging het hard de goede kant op!
Ik heb dus geen kant en klare oplossing.
Verder heb ik alleen de shred gedaan, verder geen sporten.
NeverGiveUp schreef:Waar hebben jullie je fitness mat vandaan?
Ik vind ze nog best prijzig
Diane_ schreef:Sailady: Level 1 is inderdaad nog niet zo zwaar.. De levels daarna zijn echt wel een stuk pittiger! Eventueel kan je bijvoorbeeld bij level 1 meer met je gewichtjes erbij gaan werken bijvoorbeeld.
xEliesx schreef:Citaat:De action heeft nu fitnessmatjes
Die heb ik nu ook maar daar glij ik nog meer af dan mijn vloer
Citaat:en ik vroeg me eigenlijk af of het kwaad kon als je 2x op een dag hetzelfde programma deed? (bv. sochtends en savonds) en dan de dag erna rust....