Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moest echt een hele rare move maken om niet op m te staan en heb daarbij iets verrekt denk ik want deed helemaal pijn aan de linkerkant van mn heup en bil
en t mens van die hond ging mij en mn vriendin vet boos aankijken en uitschelden....
hallo ze ziet toch dat wij er aan komen?! houd dan je hond even bij je, of zeg iig sorry, dat deed ik tenminste toen mijn hond een keer aant spelen was met een andere hond en daarbij bijna kim de boer (van de voice of holland
) omver liep! welshfan97 schreef:Oh dat is wel een enorm verschil, zou ik er eens mee naar een hardloopwinkel ofzo gaan om te vragen wat er fout aan is?
sinds 1 week weer begonnen. heb altijd intensief hardgelopen op de sportschool en nu begonnen met evy gruyaard . ik begin heel rustig aan. net zolang les 1 lopen totdat het een peulenschil is. mijn probleem is mijn tempo. zelfs als ik voor mijn gevoel sloom ga loop ik gemiddeld 8.4 km p uur en daar zit wandelen bij in ..
Magrathea schreef:He dames, heeft iemand tips om je enkels sterker te maken? Mijn fiets is gejat en ik heb echt al een paar dagen knetterende pijn in mijn enkels. Kisten dragen en die strak dichtsnoeren helpt veel maar is geen oplossing natuurlijk

little_birdy schreef:Ik meld me ook aansinds 1 week weer begonnen. heb altijd intensief hardgelopen op de sportschool en nu begonnen met evy gruyaard . ik begin heel rustig aan. net zolang les 1 lopen totdat het een peulenschil is. mijn probleem is mijn tempo. zelfs als ik voor mijn gevoel sloom ga loop ik gemiddeld 8.4 km p uur en daar zit wandelen bij in ..
ik werd wakker met enkelpijn, enkele dagen terug... Toen was het gewoon van hardlopen denk ik, maar het is nog nuet verbeterd omdat ik momenteel geen fiets heb en overal lopend heen moet. Overbelasting enzo
haha en omdat ik met mijn gewicht en lichaam zit . val te snel af de laatste tijd en dat wil ik voorkomen met hardlopen
ik legde het niet helemaal goed uit denk ik
Heb je al eens naar je voedingspatroon gekeken/iemand laten kijken?