Noa, jouw dag ziet er ook wel netjes uit hoor

Zojuist les 1 van shredden gevolgd. Ik vond het goed meevallen! Ik denk alleen wel dat de bovenverdieping wat verzakt is... We hebben een houten vloer boven...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Cassandra, ben je deze week begonnen met Sonja? Ik vorige week, kunnen we kijken en vergelijken wat we na die 8 weken kwijt zijn, lijkt me wel leuk!Mijn moeder is met dat boek wat jij nu doet toen 12 kilo blijvend afgevallen in 8 weken dus goeie hoop voor ons!
Ik vind persoonlijk Sonja bakker ook het dichts bij mijn normale eet en levensstijl passen daarom dat dat voor mij ook erg fijn werkt.
avaluna schreef:@hannahaapje: probeer een goed gesprek met je ouders aan te gaan, ze zijn vast en zeker heel trots op wat je bereikt hebt, maar ze zijn waanzinnig bezorgd en bang dat je doorslaat. Betrek hen bij je voeding, motiveer je gezonde keuzes, indien nodig, maar ook de goede vetten e.d. die je eet, zo kun je hen enigszins de wind uit de zeilen nemen en blijven jullie in gesprek, heel veel succes.
Ben zelf ook moeder en dochter is nog jong en prachtig figuurtje, maar ben doodsbang dat ze zichzelf te eens te dik zal gaan vinden/eeen negatief zelfbeeld ontwikkelt, zelf ben ik echt een emo-eter en probeer op beide zijden allert te zijn en bespreekbaar te houden...
KarinW86 schreef:Ik ga morgen is mijn tosti appel/kanaal proberen.
De rest van de broodbelegjes is mij prima bevallen.
Smeerkaas/kalkoenfilet en tomaat
Rookvlees met pijnboompitjes
Kipfilet met komkommer staat nog op de planning.
Weten jullie nog meer gezond broodbeleg.
Met deze combinaties zat ik gewoon echt vol ipv 3 boterhammen met kaas bijv