Ja het is duidelijk blonder geworden! Veel meer goud en veel minder oranje
korbakimmy8
Geplaatst: 28-12-14 19:23
Hoi dames!!
Komen weer leuke kapsels voorbij:)
Ik heb een vraagje, ik had vroeger altijd flinke pijpekrullen, grove krullen en flinke slagen. Nu sinds een tijdje heb ik bijna stijl haar. Alleen aan de onderkant zit soms nog een halve krul haha. Weten jullie waardoor dit kan komen? Ik vind het niet erg hoor want wilde altijd al stijl haar maar vind het zo apart:p
Heb eens ergens gelezen dat je haar om de 7 jaar oid van structuur verandert. Bij de meeste mensen is dit nauwelijks merkbaar, maar sommigen kunnen echt van krul- naar stijl haar gaan en andersom
Ik heb zn beetje alle maten gehad:p tot halvewege me rug tot bobline tot schouders en nu iets over me schouders. Ik vind dit stijle haar niet zo erg:)
Yasmine
Geplaatst: 28-12-14 22:07
Ben je verhuisd naar een ander klimaat ofzo? Ik heb een paar maanden in Canada gewoond en een vriendin van me had daar heel anders haar dan thuis (normaal had ze stijl haar en daar had ze plots krullen) omdat het waar wij woonden erg vochtig was. Maar dan moet het wel al een erg drastisch verschil in klimaat zijn
Anoniem
Geplaatst: 29-12-14 00:41
Ik was net mijn oude foto's aan het doorspitten en wat mij opviel, behalve hoe ontzettend lelijk die kleding toen was, dat ik een schuine pony had. Nou wou ik een tijd terug een schuine pony laten knippen ,die dan tot net iets onder mijn ogen komt zegmaar, maar volgens mijn kapster is dat alleen mooi als je laagjes heb. Laagjes kon ik echter niet laten knippen, omdat ik lang haar heb, dus zouden laagjes niet mooi staan behalve met extensions die ik niet wil. Nu vraag ik me af, is mijn haar dan in die tijd inderdaad heel raar geknipt, of kan je wel gewoon een schuine pony hebben als je lang haar zonder laagjes heb?
Yasmine
Geplaatst: 29-12-14 00:50
Ik vind het prima kunnen zonder laagjes. Denk dat dat vooral persoonlijke smaak is en afhangt van de vorm van je gezicht, maar ik vind lang haar zonder laagjes net mooi met een schuine pony.
Ik vind het ook wel kunnen denk ik, al moet ik zeggen dat ik lang haar zonder laagjes vaak wat saai/slordig vind ogen. Lang haar en lagen kan juíst heel goed vind ik, ik vind lang haar met lagen mooier dan kort haar met lagen
Het liefst zou ik thuis willen verven omdat er naar mijn idee niet veel fout kan gaan in een paar tinten donkerder. (als ik het fout heb, dan hoor ik dat graag!! ) En in de salon is het gelijk weer zo duur.
Ik zat zelf te denken aan casting creme gloss van l'oreal paris en dan de kleur light brown (600). Naar mijn idee lijkt deze het meeste op de haarkleur van dat meisje op de foto. Maar ik heb zelf op internet al gelezen dat de kleur vaak veel donkerder uitvalt.
Vlak na het verven zijn de kleuren vaak donkerder dan op het pakje staat. Dit vervaagt met een paar keer wassen weer en dan is het vaak de kleur die je wilt. De verf van Loreal is prima, ik zou er alleen met jouw haarlengte wel rekening mee houden dat je sowieso 2 pakjes verf nodig hebt.
Zelf kijk ik altijd gewoon naar wat er in de aanbieding is, en dan koop ik de verf die het dichtst in de buurt komt bij wat ik wil!
De foto's zijn echt uberklein Maar als je zelf stijl haar hebt en je wil het als de onderste drie foto's dan moet je denk ik wel iedere ochtend met de krultang in de weer.