Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:32

Nou ja, Vera Camilla woont in een appartement in centrum Amsterdam dat 1500 euro per maand kost, en ondertussen heeft ze genoeg centjes om regelmatig designer tassen en dergelijke te kopen. Die meiden hoeven echt niet elk dubbeltje om te draaien hoor, die verdienen echt waanzinnig veel geld. Daarbij krijgen ze al hun kleding en make-up gesponsord :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:35

Een foutje is inderdaad menselijk, maar soms zie ik me toch veel fouten in een klein stukje tekst wat er gewoon met de spellingscontrole uitgehaald had kunnen worden.
Volgens mij krijgen ze soms ook best veel van fabrikanten of niet?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:36

hooooly....wat doen wij hier nog?! :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:39

Ik zie spellingsfouten niet dus ik kan me er ook niet aan ergeren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:11

Deijs schreef:
hooooly....wat doen wij hier nog?! :')

Haha ik blog wel, maar een blog beginnen omdat je er potentieel veel geld mee kan verdienen is denk ik niet helemaal de way to go :') Ik vind het gewoon leuk om stukjes te schrijven, en ik kan er wat inkomsten uit halen via adsense. Is 1 cent per klik ofzo, en je krijgt pas uitbetaald vanaf 50 euro, maar het is leuk als je er een extraatje uit kan halen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:12

xNavatu schreef:
Ik zie spellingsfouten niet dus ik kan me er ook niet aan ergeren :')

Op fora ben ik me niet echt bewust van mijn schrijven, maar als ik een blogpost schrijf doe ik wel mijn best om mijn Nederlands netjes te formuleren :j Het is voor mij een kleine moeite, en mensen komen toch sneller terug als ze zich niet irriteren aan de manier waarop je schrijft

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:47

Teske maakt inderdaad veel spelfouten.
1500 euro huur??? En dat voor één persoon.. Hallo :wow: Maar heb inderdaad nooit het idee dat die meiden op hun centjes moeten letten.. Er komen toch vaak genoeg blogposts voorbij van zojuist gekochte designertassen en -schoenen. En als je ziet welke (en dan heb ik het natuurlijk over de ongesponsorde!) reizen die meiden maken... Dan weet je het wel :) Nou, het is hen gegund hoor, ik schrok gewoon van die 1500 euro aangezien wij nog niet eens aan de helft zitten. Voor twee personen dan _O-

Die vlogs vind ik ook echt vreselijk, maar had ik hier al eens gezegd.
Veracamilla volg ik het liefst :)

Overigens heb ik goede ervaringen met Beautybay! Het duurde alleen wel een drietal weken vooraleer mijn pakketje er was. Dus als je haast hebt is het geen goed plan :D Had na 2 weken gemaild en kreeg toen een hele vriendelijke en uitgebreide mail terug dat ik nog een weekje moest afwachten want dat er mogelijk vertraging was (weet de reden nu niet meer). Als het er dan nog niet was, moest ik nogmaals terug mailen en gingen ze het uitzoeken. Uiteindelijk kwam het gewoon even later toe, maar had dus ook wel de indruk dat het wel zou opgelost worden indien dat niet het geval geweest was.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:51

Santigo_ schreef:
Volgens mij krijgen ze soms ook best veel van fabrikanten of niet?
Ontzettend veel. Make-up en verzorgingsproducten natuurlijk, maar ook kleding en zelfs totaal random dingen als ik sommige blogposts zie.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:19

Ik ga komende week naar London.. Zijn er daar winkels/merken die hier niet te verkrijgen waar ik zeker eens naar moet kijken? Of is het aanbod er ongeveer hetzelfde als hier? :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:28

Ik vind Teske zo..mweh. 19 jarig (toch?) meisje dat alleen d'r havo afmaakt en geen verdere opleiding gaat doen omdat ze zo graag wil bloggen. Vind het een beetje stom dat ze verder geen opleiding doet oid :+ Dan kun je nog zo succesvol zijn met bloggen, dat is ook niet voor eeuwig. En dan zit je daar zonder opleiding :')
Buiten dat, d'r artikelen zijn idd niet goed.

En ik erger me altijd aan Vera's lispel. Ik let er dan onbewust de hele video op en vind d'r video's toch niet zo goed :P

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:29

Ik lees al even mee, maar had nog niet gereageerd.

Voor zover ik weet hebben ze in Londen wel wat andere merken, aan veel kun je hier wel komen maar hebben ze hier niet in de winkels zoals Sleek. Ik zou sowieso eens bij Boots kijken voor veelal budget en natuurlijk Sephora als je meer van de duurdere producten bent :) Topshop schijnt ook wel goede make-up te hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:31

Dominique_96 schreef:
Ik vind Teske zo..mweh. 19 jarig (toch?) meisje dat alleen d'r havo afmaakt en geen verdere opleiding gaat doen omdat ze zo graag wil bloggen. Vind het een beetje stom dat ze verder geen opleiding doet oid :+ Dan kun je nog zo succesvol zijn met bloggen, dat is ook niet voor eeuwig. En dan zit je daar zonder opleiding :')
Buiten dat, d'r artikelen zijn idd niet goed.

En ik erger me altijd aan Vera's lispel. Ik let er dan onbewust de hele video op en vind d'r video's toch niet zo goed :P

Ik denk dat je je leven lang wel kan profiteren van het bloggen. Als de populariteit van het bijhouden en volgen van blogs aan blijft houden kan je nog behoorlijk oud bloggen hoor, kijk naar Anna del Russo (zo heet ze toch?). Ik denk alleen wel dat er steeds meer competitie komt en dat je dan niet meer weg kan komen met het schrijven van kwalitatief slechte artikelen. Denk dat Teske nog wel spijt gaat krijgen dat ze niet is gaan studeren, maar aan de andere kant heeft Vera Camilla ook niet gestudeerd en zijn er zo wel meer

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:38

Oh? Vera ook niet? Heb Anna Dello Russo even opgezocht maar die is dan ook wereld''beroemd''. Zo ver is Teske nog lang niet en denk dat je als Nederlandse (beauty)blogger ook niet zo ver komt. Behalve die echte uitzonderingen natuurlijk maar met het niveau van bloggen van Teske zal ze niet zo ver komen lijkt me :=

Hadden jullie dat trouwens gezien, die challenges over dubbel fris geloof ik? Mascha moest een pak zo hoog mogelijk in de lucht krijgen en had dus tegen d'r vriend gezegd van 'hey zullen we een romantisch weekendje londen doen?''. Vriend superblij natuurlijk en laat ze op camera zien hoe ze hem vertelt dat het allemaal nep is en dat ze die dag ook weer terug gaan :oo Vond 't echt gemeen :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:07

Ze noemt die vriend toch altijd foef? Een vriendin vertelde dat dat in -weetiknietmeerwelketaal- k.ut betekend :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:09

Foef is inderdaad een synoniem voor k.u.t ja :') Vind het sowieso een beetje... Denigrerend klinken ofzo. Leuk dat je bijnamen voor elkaar hebt, maar om dat zo in een vlog te laten zien..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:11

Ja beetje naar die 2 :')

Oh ik hou van Karissa Pukas, zij is altijd zo lekker vrolijk en eerlijk!(voor zover we zien)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:12

Het past wel bij de immer aanstellerige en aandachtsgeile Mascha :7

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:18

In België gebruiken sommige mensen dat woord daar wel eens voor ja. :P Maar zij weet dat dus ook, dat het die betekenis heeft..

Ik kan me niet storen aan Vera's spraak eerlijk gezegd. Hoewel ik logopedist ben, haha. Ik vind dat echt een gezellige meid :D
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 30-07-14 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:19

Ja eerder had ik helemaal niets met Vera maar nu vind ik haar wel leuk :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:26

Als je haar oude filmpjes kijkt, zie je ook echt hoe ze vooruit is gegaan. En ze doet zelden vlogs! *\o/*

Wie ik trouwens ook echt heel fijn vind is Sophie van http://www.mademoisellesophistique.be/ (Belgische beautyblogster).

En vroeger was ik echt een ongelooflijke Michelle Phan fan. Maar vind haar niet meer zo sinds ze zo ontzettend groot geworden is. Pakweg vier? vijf? jaar geleden of zo vond ik haar super :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:38

Hmpf ik weet het niet, iets aan vera vind ik niet leuk :P De enigen die ik echt professioneel vind die ik volg zijn Beautylab en Misslipgloss :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:39

Die volg ik ook! maar de NL'se meiden volg ik nou niet voor hun makeup tutorials :') daar bekijk ik de anderen wel voor!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:41

Nee := die zijn niet zo bijzonder :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:46

Ik volg geen nederlandse want ik vind 't niet fijn om naar te luisteren dus ik vind ze niet boeiend genoeg om op youtube te volgen en ik ben ook te lui en vergeetachtig om elke dag naar een site te gaan dus ik kom er vrijwel nooit :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:52

Beautylab volg ik ook. :)

Heb de laatste tijd een aantal nieuwe mascara's gekocht omdat ik zo'n lastige wimpers heb. Ze zijn van zichzelf al aardig lang en gekruld. Maar door m'n blonde haar heb ik vrij lichte wimpers en is mascara dus wel een must. Alleen welke mascara ik ook probeer, ik krijg aan elkaar plakkende wimpers met klontjes. Rubberen borsteltjes zijn het iig écht niet voor mij. De Clump Defy waar iedereen zo lyrisch over is doet m'n wimpers heel erg aan elkaar kleven. De eerste keer was hij nog vrij oké (hoewel hij ook niet meer volume of lengte gaf), de keren daarna was een ramp. Kon ik dus weggooien, zonde. Want zo goedkoop is ie nu ook weer niet. De High Impact van Clinique is tot nu toe redelijk maar ik moet toch ook altijd even met een kammetje doorheen naderhand om m'n wimpers weer te scheiden. Iemand nog suggesties voor mijn type wimpers? Ik weet dat de manier van aanbrengen veel doet, maar ik ben echt niet handig genoeg om mascara zigzaggend aan te brengen. _O- Ik breng overigens ook maar één laagje aan..