Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deijs schreef:hooooly....wat doen wij hier nog?!
Ik vind het gewoon leuk om stukjes te schrijven, en ik kan er wat inkomsten uit halen via adsense. Is 1 cent per klik ofzo, en je krijgt pas uitbetaald vanaf 50 euro, maar het is leuk als je er een extraatje uit kan halen xNavatu schreef:Ik zie spellingsfouten niet dus ik kan me er ook niet aan ergeren
Het is voor mij een kleine moeite, en mensen komen toch sneller terug als ze zich niet irriteren aan de manier waarop je schrijft
Maar heb inderdaad nooit het idee dat die meiden op hun centjes moeten letten.. Er komen toch vaak genoeg blogposts voorbij van zojuist gekochte designertassen en -schoenen. En als je ziet welke (en dan heb ik het natuurlijk over de ongesponsorde!) reizen die meiden maken... Dan weet je het wel
Nou, het is hen gegund hoor, ik schrok gewoon van die 1500 euro aangezien wij nog niet eens aan de helft zitten. Voor twee personen dan
Had na 2 weken gemaild en kreeg toen een hele vriendelijke en uitgebreide mail terug dat ik nog een weekje moest afwachten want dat er mogelijk vertraging was (weet de reden nu niet meer). Als het er dan nog niet was, moest ik nogmaals terug mailen en gingen ze het uitzoeken. Uiteindelijk kwam het gewoon even later toe, maar had dus ook wel de indruk dat het wel zou opgelost worden indien dat niet het geval geweest was.
Dan kun je nog zo succesvol zijn met bloggen, dat is ook niet voor eeuwig. En dan zit je daar zonder opleiding 
Topshop schijnt ook wel goede make-up te hebben Dominique_96 schreef:Ik vind Teske zo..mweh. 19 jarig (toch?) meisje dat alleen d'r havo afmaakt en geen verdere opleiding gaat doen omdat ze zo graag wil bloggen. Vind het een beetje stom dat ze verder geen opleiding doet oidDan kun je nog zo succesvol zijn met bloggen, dat is ook niet voor eeuwig. En dan zit je daar zonder opleiding
Buiten dat, d'r artikelen zijn idd niet goed.
En ik erger me altijd aan Vera's lispel. Ik let er dan onbewust de hele video op en vind d'r video's toch niet zo goed
Vond 't echt gemeen
Vind het sowieso een beetje... Denigrerend klinken ofzo. Leuk dat je bijnamen voor elkaar hebt, maar om dat zo in een vlog te laten zien.. 
Maar zij weet dat dus ook, dat het die betekenis heeft..
De enigen die ik echt professioneel vind die ik volg zijn Beautylab en Misslipgloss
daar bekijk ik de anderen wel voor!
die zijn niet zo bijzonder

Ik breng overigens ook maar één laagje aan..