Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Ladycomp? Het lijkt mij een handig apparaatje maar 400-500 euro ervoor uitgeven vind ik wel veelEr zijn volgens mij geen vergelijkbare methodes die ook zo betrouwbaar zijn geloof ik, of wel?
Ik wil graag van de pil af, spiraaltje is geen optie ivm kinderwens binnen 5 jaar en ik wil gewoon niet zo'n ding in mijn doos
Emmaa_ schreef:guusjew schreef:Ohh oke mooi ik kreeg al een hardverzakking!
Het is wel een bekende bijwerking hoor, ik ken maar weinig vrouwen die geen veranderingen hebben gezien in hun lichaam nadat ze aan de pil zijn gegaan. Maar in welke mate en hoe ver je dat laat komen heb je natuurlijk zelf in de hand
onley schreef:Heeft hier iemand ervaring met de implanon?
Ik heb momenteel de Diane 35 namaak.
Maar wakg van de klachten.. 1x de pill vergeten en heb direkt binnen 3 uureen doorbraakbloeding.
Stop ik met de pill heb ik 1 week mega hoofdpijn en mega buikpijn..
Dit kan gewoon niet waar zijn.
Daarbij is er bij mij een zeldzame ziekte vastgesteld waarbij ik medicatie moet gaan innemen.
Emmaa_ schreef:guusjew schreef:Zijn er ook mensen die niet tot weinig zijn aangekomen door de pil?
IkHeb wel iets meer vormen gekregen erdoor, zo begonnen mijn borsten wat te groeien en leken mijn heupen wat breder te zijn, maar tot ik ging studeren was ik nog best een plankje. Uiteindelijk komt elk pondje toch echt door je mondje, het kan alleen wel zijn dat je, gestuurd door hormonen, meer honger krijgt.
Magrathea schreef:Aranel schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de Ladycomp? Het lijkt mij een handig apparaatje maar 400-500 euro ervoor uitgeven vind ik wel veelEr zijn volgens mij geen vergelijkbare methodes die ook zo betrouwbaar zijn geloof ik, of wel?
Ik wil graag van de pil af, spiraaltje is geen optie ivm kinderwens binnen 5 jaar en ik wil gewoon niet zo'n ding in mijn doos
Je kunt ook prima een spiraaltje nemen voor 2 jaar oidmaar als je het niet wil moet je het niet doen he
Lous schreef:onley schreef:Heeft hier iemand ervaring met de implanon?
Ik heb momenteel de Diane 35 namaak.
Maar wakg van de klachten.. 1x de pill vergeten en heb direkt binnen 3 uureen doorbraakbloeding.
Stop ik met de pill heb ik 1 week mega hoofdpijn en mega buikpijn..
Dit kan gewoon niet waar zijn.
Daarbij is er bij mij een zeldzame ziekte vastgesteld waarbij ik medicatie moet gaan innemen.
Ik had dit ook bij de generieke Diane-35. Terug naar de echte en nergens meer last van.
Aranel schreef:Haha dat snap ikMaar gewoon dat idee.. Nee niks voor mij
renskep: ja ik vind het echt enorm duur. Ik snap het ook wel want het is een heel geavanceerd apparaat natuurlijk. Maar wie weet zijn er ook andere soortgelijke opties.
renskep schreef:CalipsoLover: zoals de dames hierboven al zeggen 7 dagen stoppen, dus van vrijdag tot en met donderdag geen pil. Korter kan, langer niet.
En als je dus een langere stopweek hebt is je pil niet betrouwbaar. Dat telt als een gemiste pil in de eerste week.
Dus je hebt geluk gehad, want er was zeker een kans op zwangerschap.