Ben wel benieuwd wanneer je de eerste keer weer
op het zadel zit .
Any way , actief als altijd .
Zit zelf nog te dip dubben ... wel of niet een uurtje Matsch/Zwift doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuSLi schreef:Time2Tri schreef:Een Blokkie om wandelen hoop ik ?
Geniet er iig van , kids groeien als kool .
Haha. Wandelen inderdaad. Ik wil nog niet echt op een zadel zitten geloof ik![]()
We hebben toch nog een rondje om kunnen doen net. Tussen de buien door. Even de geboortekaartjes voor de buren rondgebracht
Lauraennala schreef:Nog lekker gefietst hier dames?
, ik ben er ook heel erg blij mee .
Heb zoveel binnen gefietst afgelopen weken.Lauraennala schreef:Wat een weer iedere keer in het weekend he damesHeb zoveel binnen gefietst afgelopen weken.
Lauraennala schreef:Wat een weer iedere keer in het weekend he damesHeb zoveel binnen gefietst afgelopen weken.
@T2T, chique fietsje hoor! Echt mooi ding. Heb je enig idee wat hij in deze set-up weegt?

We komen eigenlijk nooit meer in een fysieke winkel, maar voor het passen van helmen maar op pad geweest. Die van mij kan nog wel een jaartje, maar wederhelft is wel geslaagd. Die helm zat mij ook lekker, dus als hij er toch vanaf ziet, dan neem ik hem wel over. Ook nog een fijn Castelli lange mouw gescoord voor mij met dikke korting.
Lauraennala schreef:Gewoon "los" rijden op zwift heb ik minder mee, wil toch meer een trainingsdoel hebben.
Af en toe zo,n interval training vind ik dan wel leuk .