Wow, maar Maya staat daar wel geweldig! Gaucho, ben echt heel blij dat hij er weer is Liep hij ver van huis?
gaucho
Geplaatst: 29-06-25 20:55
Is dat de nieuwe plek voor Maya Noordje?
Joep liep aan het eind van het blok, heel dichtbij dus en hij kwam meteen gillend aangerend zodra ik uit de auto stapte. Hij heeft flink wat olie in zijn vacht, dus denk dat ie ergens vast heeft gezeten.
Ja Maya staat daar sinds 2 weken. Ze hebben daar 4 verschillende weilanden,dus ze worden af en toe verplaatst. Het enige wat Maya mist ,is de mogelijkheid om in het water te gaan , dat vindt ze echt heerlijk.
Ik was al even buiten voordat het echt warm wordt. Lekker een uurtje weg geweest. Was net onderweg en zag een rare plek op m'n shirt. Kijk ik nog eens goed kom ik tot de ontdekkingen dat ik m'n shirt binnenstebuiten aan heb . Snel een steegje ingedoken om 'm te draaien.
Mooie foto's, faringo. En zo'n haast om naar buiten te gaan.
Van susan ook weer mooie foto's. En de schaapskudde al gespot.
Ik heb al even wat in de tuin gedaan,en het was al warm.
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: Gisteren, 09:07
Duidelijk nog niet helemaal wakker toen ik m'n kleding aantrok. Maar om 6.15 is het nog rustig buiten. De 2 mensen op de scooter die me voorbij raasden hebben het nooit kunnen zien. Het steegje wel even gecheckt op camera's
Fijne foto's Susan. Ook al lekker vroeg op pad.
Bootsiebob
Geplaatst: Gisteren, 14:27
Mooie foto’s gezien van SusanH, Lizard, Coon, Noordje, Faringo, Goof en gaucho. Gelukkig is Joep terug! Faringo
Ik heb gisteren gewandeld van Lunteren naar Otterlo Het was warm, maar de wind maakte veel goed. Het was mooi maar ik miste de heuvels
Vlaamse gaai
Alweer een dame blanche
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op Gisteren, 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt
En ook nog een eindje verderop bij het kleigat van smulders. Hier werd op verschillende plekken klei gewonnen,voor de steenfabrieken.
Ik zag op de kaart wat gebouwen staan,dus die opgezocht. Waarschijnlijk een oude steenfabriek.
shaddy82
Geplaatst: Gisteren, 15:23
Wat goed van jullie om er met deze warmte toch op uit te gaan, mij niet gezien Mooie foto's zijn er ook gemaakt En Faringo, leuke actie ach het was nog vroeg zullen we maar denken
Bootsiebob
Geplaatst: Gisteren, 15:25
gaucho schreef:
Is bij het Wekeromse zand volgens mij, ik heb er zelf al eens met paard in gestaan.