Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BeFunny schreef:Nee dat was het niet ik had per ongeluk op 1 gedrukt
Ik kon het nog aanpassen. Dat wist ik niet. Heb dat even gedaan.
Tiggs schreef:BeFunny: ja precies, en dat ik 'm dan toch gewoon uitloop (en zelfs iets harder dan de vorige keer) geeft ook een goed gevoel.
Namiro: ah, dat geeft hoop!
MuSLi schreef:@BeFunny, volgens mij is 86% de waarde van hoe goed je de training hebt gevolgd.
Misschien ben je ergens wat sneller/langzamer gegaan dan gepland. Het je iets te ver doorgelopen.
Of ben je misschien juist iets te vroeg ergens gaan wandelen. Is je hartslag misschien wat hoger geweest dan de training voorschrijft of wat dan ook. Volgens mij is 86% een hele mooie score
BeFunny schreef:MuSLi schreef:@BeFunny, volgens mij is 86% de waarde van hoe goed je de training hebt gevolgd.
Misschien ben je ergens wat sneller/langzamer gegaan dan gepland. Het je iets te ver doorgelopen.
Of ben je misschien juist iets te vroeg ergens gaan wandelen. Is je hartslag misschien wat hoger geweest dan de training voorschrijft of wat dan ook. Volgens mij is 86% een hele mooie score
Ik heb helemaal niet gewandeld en ik heb alleen na de eerste ronde iets sneller gelopen toen kreeg ik een piep dat ik te snel liep en dat meteen zachter gaan lopen. In de rondetijden zie ik dat ook niet terug. Vandaar dat ik het niet snap. Wat hartslag betreft weet ik niet of dat telt. Het was een voorgestelde workout op 7:25. En tijdens het lopen hoorde ik bij 6:45min/km dat dat ik in de juiste zone zat. Dus denk dat alles tussen 6:45 en 7:25 goed was want ik ben daartussen gebleven en geen piepjes meer gehad op dus dat ene moment na. Ik snap dus niet hoe dat persentage werkt zeg maar
BeFunny schreef:MuSLi schreef:In de connect app kun je eigenlijk altijd wel de workout bekijken
Nou blonde ik kan hem dus niet vinden
BeFunny schreef:Ja dagelijkse suggestie. Als ik nu zou hardlopen is dit de suggestie
[ [url=m/kMsqvb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is dan het enigste wat je ziet.
En die vind ik dus niet terug in Garmin connect. Terwijl dat wel handig zou zijn voor het inzicht.
In mijn ogen is het zo dat als de rondetijden kloppen met wat Garmin voorstelt. Of als dat juist om hartslag gaat als dat klopt hoe kan daar dan toch een mindere score voor gegeven worden?
Nou is 86procent een goede Uitvoeringsscore dat haal ik echt niet altijd. Maar ik vond het ineens interessant om te weten hoe dat dan berekend wordt.
BeFunny schreef:Ja bij 6:45/km zat ik in de goede zone gaf Garmin aan tijdens het lopen. Ik had shoks op en muziek via het horloge dus kan dan ook een stem horen . Ik liep heel even 6:25 en toen hoorde ik Pace High. En bij 6:45 pace in Range dus goed. En toen ben ik tussen 6:45 en 7:25 gebleven. En die 6:25 was zo kort dat je het niet terug ziet in ronde tijd. Dus daarom dat ik mij erover verwonder.
Maar daar zal het dan van komen. En bij stoplicht waar ik een rechtsomkeert maakt heb ik 2 of 3 sec in 9;05 gelopen dus te traag maar ook dat zie je niet terug in de ronde tijden.
Ik denk echt nu bij mezelf mens lekker belangrijk allemaal