Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Ik kan me alleen maar bij Karuna en Fitzroy aansluiten.
Zet je paard even op vakantie, lopen ze echt geen schade van op. Sterker nog, onze nationaal uitgebrachte paarden hebben altijd van oktober t/m februari vakantie. Worden ze niets slechter van. Wij hebben ook vakantie nodig, waarom paarden niet?
En met deze corona hebben onze paarden vanaf oktober 2019 al geen hoofdstel meer gezien. En ze zien er echt niet ongelukkig uit. En wij halen onze voldoening al uit de omgang met ze.
Echwel schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... leg-britse
Niet te handhaven aldus de politie
Bij Jinek gisteren ook verteld
Neonlight schreef:Ik kan me alleen maar bij Karuna en Fitzroy aansluiten.
Zet je paard even op vakantie, lopen ze echt geen schade van op. Sterker nog, onze nationaal uitgebrachte paarden hebben altijd van oktober t/m februari vakantie. Worden ze niets slechter van. Wij hebben ook vakantie nodig, waarom paarden niet?
En met deze corona hebben onze paarden vanaf oktober 2019 al geen hoofdstel meer gezien. En ze zien er echt niet ongelukkig uit. En wij halen onze voldoening al uit de omgang met ze.
Abiola schreef:Daar waar mijn paard staat is dat dus niet mogelijk. Als alleen de stalhouder mag werken, staan de 400 paarden op stal. En krijgen ze niet het eten dat ze gewend zijn. Dat is voor veel paarden heel slecht, dus wat mij betreft niet acceptabel.
karuna schreef:Bigoneik begrijp je. Enige waar mensen aan lijken te denken ja maar ik heb het zo zwaar. Want ik kan nergens heen of wat ook. Potdorie er gaan mensen dood, anderen werken zich zowat kapot om mensen in leven te houden. Andere landen pakken hard aan. En de gemiddelde nederlander zeurt en mekkert en zanikt dat ze sielugh zijn want vul in. Of dat een maatregel oneerlijk is want ...
Oneerlijk is verpleging die mensen onder hun vingers zien doodgaan waar ze niks aan kunnen doen. Politici die instorten tijdens een debat door vermoeidheid omdat ze hun land proberen op de been te houden. Ouderen die opgesloten zitten op hun kamer omdat hun kleinkind heeft lopen feesten en daarna oma heeft besmet. Buschauffeurs die bespuugt worden omdat iemand te ellendig is een mondkapje te dragen. Ga zo maar door.
Zou je willen ruilen zodat je echt wat te klagen hebt? Die mensen hoor je meest niet want die hebben hun hoofd er niet naar staan. Als je tijd hebt om te klagen over kleine dingen zoals een action is dicht, oh ik kan niet om 2200 gaan hardlopen misschien ... dan heb je geen echte problemen maar hooguit kleine ongemakjes.
Zo dat moest er even uit