Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Want iedereen die de paniek rondom corona overdreven vind gelooft natuurlijk in een platte aarde, roze aliens, de paashaas, het spaghettiemonster en niet in antibiotica.![]()
Het één gaat ten slotte hand in hand met het ander.![]()
Nee, ik heb het programma niet gezien, ik kan het hier niet ontvangen.
Maar alleen al de aanname maakt dat ik me afvraag wie het meest geschift is.
IMANDRA schreef:Palmera schreef:Want iedereen die de paniek rondom corona overdreven vind gelooft natuurlijk in een platte aarde, roze aliens, de paashaas, het spaghettiemonster en niet in antibiotica.![]()
Het één gaat ten slotte hand in hand met het ander.![]()
Nee, ik heb het programma niet gezien, ik kan het hier niet ontvangen.
Maar alleen al de aanname maakt dat ik me afvraag wie het meest geschift is.
Chill, iemand die nieuwsgierig is stelt een vraag. Je hoeft niet zo gepikeerd te reageren hoor, er zijn best wat mensen die in de combinatie van 5G/Corona geloven. Een vraag of er ook zulke mensen op Bokt zitten (die, zo lees ik 'm, interesse in de zienswijze van die mensen impliceert) is dan toch niet zo heel gek.
Suzanne_k schreef:verootjoo schreef:Daar zit ik op te wachten, begint toch pas om half tien of kan je het al eerder kijken?
Heb die van vorige week net teruggekeken
bigone schreef:Heb ook een klein stukje gezien. De aanhangers van Moederhart zijn inmiddels al zover gezonken dat ze zeggen dat hun menstruatie beïnvloed word gevaccineerde mensen om hun heen. Toen ik die berichten las vorige week dacht ik bij mezelf, laat die menstruatie dan maar voor altijd wegblijven.
Palmera schreef:En het is uitermate denigrerend om dat überhaupt te durven denken! Stel toch voor dat ik zo over iedereen die wél achter de maatregelen staat zou denken?
Citaat:of er personen in dit topic zijn die er net zo instaan en hetzelfde denken als de mensen uit deze serie. Of staat voor jullie corona en 5g los van elkaar?
NoGo schreef:IMANDRA schreef:Netjes? Jij vindt haar bericht netjes?
Ja dat vind ik.
* je bericht is aangepast en daarmee sla je dus de spijker op zijn kop.
In het verleden....
Palmera schreef:Laten we even duidelijk stellen: ik vind 90% van de coronamaatregelen zwaar overdreven. Dit gedwongen theater komt me de neus uit, gevolgen voor eenieder die niet ziek word zijn véél te groot, het recht op vrijheid word al dik een jaar niet meer gerespecteerd, etc, rtc.
Maar deze mening maakt níet dat ik in een platte aarde, de kerstman, god, vliegende schotels en weet ik veel wat nog meer geloof!
En het is uitermate denigrerend om dat überhaupt te durven denken! Stel toch voor dat ik zo over iedereen die wél achter de maatregelen staat zou denken?
Citaat:Ik heb net een aflevering van Filemon en de complotten gezien en ben benieuwd of er personen in dit topic zijn die er net zo instaan en hetzelfde denken als de mensen uit deze serie. Of staat voor jullie corona en 5g los van elkaar?
Palmera schreef:Laten we even duidelijk stellen: ik vind 90% van de coronamaatregelen zwaar overdreven. Dit gedwongen theater komt me de neus uit, gevolgen voor eenieder die niet ziek word zijn véél te groot, het recht op vrijheid word al dik een jaar niet meer gerespecteerd, etc, rtc.
Maar deze mening maakt níet dat ik in een platte aarde, de kerstman, god, vliegende schotels en weet ik veel wat nog meer geloof!
En het is uitermate denigrerend om dat überhaupt te durven denken! Stel toch voor dat ik zo over iedereen die wél achter de maatregelen staat zou denken?
Dimphyl schreef:Over tot de orde van de dag: het fieldlab experiment in Breda krijgt geen doorgangik hoop echt dat er vanavond eindelijk duidelijkheid komt voor de horeca. - het zou toch belachelijk zijn, terassen (die alles voor elkaar hebben in de 1.5 Meter gekte) moeten gesloten blijven, maar daar omheen 10.000 man aan het feestvieren..