Paard van mijn klant vorige week, leuke om te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Ik heb een vraagje... heb het er in dit topic al vaker een beetje over gehad, maar misschien hebben mensen er ervaring mee![]()
Ik heb ondertussen al een aantal plakplaatjes, maar daarbij had ik altijd ongeveer een idee wat ik zou willen. De ene keer was mijn idee nog globaal, de andere keer al vrij duidelijk.
Al jaren wil ik twee tattoos van twee van mijn favoriete bands. Ik weet alleen gewoon echt niet op welke manier ik dit kan vormgeven! Ik houd niet zo van teksten als tattoo, maar er zijn juist twee teksten waar ik wel heel goed op ga![]()
~ We are far from perfect, but perfect as we are
~ One life, one shot, give it all you got
Maar HOE ga ik dit bij een artiest aangeven? Ik weet zelf dus totaal niet wat en hoe ik iets wil, dus het is vervelend als een artiest een ontwerp gaat maken op mijn minimale info en dat ik het dan niets vind
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Citaat:Kintsugi, ook wel Kintsukuroi genoemd, is de Japanse kunst van het repareren van gebroken keramiek met goud- of zilverkleurige lak. In de Japanse schoonheidsleer dragen de sporen van breuk en herstel bij aan de schoonheid van een voorwerp.
Jester_ schreef:Hier net op vakantie een plaatje gezet. Er is second skin opgeplakt, ik ken het niet maar ben heel benieuwd of het bevalt
[ [url=m/YYbf79.jpg]Afbeelding[/url] ]
eilleen333 schreef:Er zijn hier vast wel mensen met portretten van hun paard toch?
Ik wil al lang haar portret. Maar ergens waar ik het zelf ook kan zien. Binnenkant onderarm bijvoorbeeld. Dan is het wel op de kop als je zelf kijkt, want snuitje richting pols lijkt mij dan het meest logisch…
Ik heb alleen hele dunne priegelarmpjes, dus of dat ook mooi is? Heb kindermaat horloge zeg maar![]()
Daarnaast wordt ik waarschijnlijk onterft met een tatoeage, maar het lijkt me zo mooi haar altijd bij me te hebben. Ook als ze er ooit niet meer is.
Zou dan deze foto worden, alleen het hoofd en de hals. Cm of 10-15 hoog intotaal zou wel goed op de arm passen.
[ [url=m/yMZJAb.png]Afbeelding[/url] ]
Heb de foto in HD kwaliteit
Maar hebben jullie voorbeelden van jullie paardenportretten en evt tips voor artiesten die dit echt mooi kunnen zetten? Regio maakt niet uit, voorkeur voor Nederland, maar ook dat is op te rekken. Een portret is zo specifiek. Is het echt jouw paard, of gewoon een leuke Haflinger? T moet in 1 keer goed
Edit: als ik dan de foto’s van die shoot zie hebben ze allemaal wel wat, haha . Deze twee zijn ook zo mooi, maar dat scheve oortje op de eerste foto is zo mooi ook. Het is precies zoals ze is, super mooi, lief en een tikje onzeker. En dat laatste kan ik zelf ook zijn. Dus dat oortje doet het hem op die foto vind ik.
Wilde ze als link plaatsen, maar dat lukt niet…
[ [url=m/wYy68j.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nsFpkh.png]Afbeelding[/url] ]