[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 14:17

Leuk bellatrix, i love geboortebloemen <3

Afbeelding

Paard van mijn klant vorige week, leuke om te doen <3

xMyrth

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 20:59

Ik vind de bloemetjes heel leuk, maar het paardenhoofd niet zo mijn stijl...

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 08:30

Hi iedereen.

Ik lees hier regelmatig mee om inspiratie op te doen en 21 oktober heb ik dan ook weer een afspraak staan voor een nieuwe tattoo op basis van een ontwerp die ik heb verkregen via Danibydsgn.

Voorbeeldje

Maar dan 2 data in 2 symbolen verwerkt.

Ik ben erg benieuwd, zal wederom op mijn onderarm zijn. Op mijn linkerarm heb ik al een tattoo gebaseerd op deze schommel Maar dan met de namen als touwen en 2 kindjes en moeder.

En op mijn rechterarm een armband in de trant van dit voorbeeld.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:36

Ik kom weer eens binnenvallen.
In 2019 mijn eerste tattoo gezet bij Hooks Ink. Ik wil nu een nieuwe tattoo, nog niet echt een concreet idee. Zie collage.

Ik wil eigenlijk iets dichterbij een tattooshop. Omgeving Goeree-Overflakkee. Wie heeft er goede ervaringen met shops met soortgelijke stijl?

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 20:47

Rosey Rose tattooist?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 19:52

Hij zat er in 20 min op. :') Jammer weer! _O-

Foto is wat onscherp, de lijnen zelf zijn wel netjes scherp.
Afbeelding

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 06:17

Veel groter dan ik had verwacht, gaaf hoor. Mooi idee, je geboortebloem!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 11:42

Ik heb een vraagje... heb het er in dit topic al vaker een beetje over gehad, maar misschien hebben mensen er ervaring mee :)

Ik heb ondertussen al een aantal plakplaatjes, maar daarbij had ik altijd ongeveer een idee wat ik zou willen. De ene keer was mijn idee nog globaal, de andere keer al vrij duidelijk.

Al jaren wil ik twee tattoos van twee van mijn favoriete bands. Ik weet alleen gewoon echt niet op welke manier ik dit kan vormgeven! Ik houd niet zo van teksten als tattoo, maar er zijn juist twee teksten waar ik wel heel goed op ga :')
~ We are far from perfect, but perfect as we are
~ One life, one shot, give it all you got

Maar HOE ga ik dit bij een artiest aangeven? Ik weet zelf dus totaal niet wat en hoe ik iets wil, dus het is vervelend als een artiest een ontwerp gaat maken op mijn minimale info en dat ik het dan niets vind :+
Hoe hebben jullie dit gedaan?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 12:21

Ik heb gewoon wel een zinnetje op mijn arm staan, twee zelfs :+. Ook altijd gezegd dat ik geen teksten wilde. Nou dat is mislukt.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 12:32

:')

Ik moet eerlijk bekennen dat ik over die tweede zin nog wel soms begin te twijfelen.
Maar dan verdeeld over twee benen. Achterkant net onder de knie ofzo :+

Maar die bovenste zin wil ik echt niet zo letterlijk op mijn lichaam :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 12:36

Waarom niet? Wat is er mis mee?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:36

Ik vind die eerste juist leuk.
De tweede minder.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:43

haha leuk dat zo dan toch weer iedereen zijn eigen smaak heeft :D
ik vind beiden teksten mooi, maar ik hoef ze gewoon niet per se op die manier op mijn lijf :=
Er is verder niets mis mee!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 14:08

Ik vind een tekst zo geschreven op je bovenbeen bijv heel gaaf. Ik heb alleen geen tekst die ik zou willen :')

Afbeelding

Lijsken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 14:14

xMyrth schreef:
Ik heb een vraagje... heb het er in dit topic al vaker een beetje over gehad, maar misschien hebben mensen er ervaring mee :)

Ik heb ondertussen al een aantal plakplaatjes, maar daarbij had ik altijd ongeveer een idee wat ik zou willen. De ene keer was mijn idee nog globaal, de andere keer al vrij duidelijk.

Al jaren wil ik twee tattoos van twee van mijn favoriete bands. Ik weet alleen gewoon echt niet op welke manier ik dit kan vormgeven! Ik houd niet zo van teksten als tattoo, maar er zijn juist twee teksten waar ik wel heel goed op ga :')
~ We are far from perfect, but perfect as we are
~ One life, one shot, give it all you got

Maar HOE ga ik dit bij een artiest aangeven? Ik weet zelf dus totaal niet wat en hoe ik iets wil, dus het is vervelend als een artiest een ontwerp gaat maken op mijn minimale info en dat ik het dan niets vind :+
Hoe hebben jullie dit gedaan?

Die eerste tekst doet me denken aan kintsugi.

Citaat:
Kintsugi, ook wel Kintsukuroi genoemd, is de Japanse kunst van het repareren van gebroken keramiek met goud- of zilverkleurige lak. In de Japanse schoonheidsleer dragen de sporen van breuk en herstel bij aan de schoonheid van een voorwerp.

Omdat je het idee van de tekst op die manier zichtbaar maakt zonder tekst. Misschien geeft dat je ideeen om verder te denken?

Verder zou ik vooral nadenken over (en googelen op) het diepere idee dat je wilt weergeven. Hoe kan je dat verbeelden?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 19:57

Lijsken, heeeeel gaaf!!
Past ook wel bij de rest van de tekst.

Take a look
We are far from perfect
But perfect as we are
We are bruised, we are broken
But we are goddamn works of art

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 22:37

Hier net op vakantie een plaatje gezet. Er is second skin opgeplakt, ik ken het niet maar ben heel benieuwd of het bevalt

Afbeelding

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 06:14

Ik vond second skin fantastisch. Waterdicht en ademend. Had 'm bij mijn laatste eind augustus ook voor het eerst. Vrij grote tattoo, dankzij de second skin kon ik de dag erna uren op buitenrit. Na een paar dagen heb ik hem eraf gehaald, er stond 3 tot 5 dagen voor bij mij.

Tatoo is verder gewoon genezen zoals anders, jeuk en vervellen, dus daarvoor maakte het niets uit. Maar werkte super tegen het schuren van mijn broeken.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 18:37

Jester_ schreef:
Hier net op vakantie een plaatje gezet. Er is second skin opgeplakt, ik ken het niet maar ben heel benieuwd of het bevalt

[ [url=m/YYbf79.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat ziet er ontzettend licht uit om net gezet te zijn... ik vrees dat deze niet diep/sterk genoeg gezet is en helaas heel snel zal vervagen... hij lijkt nu al vervaagd te zijn ipv vers gezet...

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 19:05

Lijkt dat niet vooral zo door de second skin icm het licht?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-23 19:13

Er zijn hier vast wel mensen met portretten van hun paard toch?
Ik wil al lang haar portret. Maar ergens waar ik het zelf ook kan zien. Binnenkant onderarm bijvoorbeeld. Dan is het wel op de kop als je zelf kijkt, want snuitje richting pols lijkt mij dan het meest logisch…
Ik heb alleen hele dunne priegelarmpjes, dus of dat ook mooi is? Heb kindermaat horloge zeg maar :')

Daarnaast wordt ik waarschijnlijk onterft met een tatoeage, maar het lijkt me zo mooi haar altijd bij me te hebben. Ook als ze er ooit niet meer is.

Zou dan deze foto worden, alleen het hoofd en de hals. Cm of 10-15 hoog intotaal zou wel goed op de arm passen.

Afbeelding

Heb de foto in HD kwaliteit

Maar hebben jullie voorbeelden van jullie paardenportretten en evt tips voor artiesten die dit echt mooi kunnen zetten? Regio maakt niet uit, voorkeur voor Nederland, maar ook dat is op te rekken. Een portret is zo specifiek. Is het echt jouw paard, of gewoon een leuke Haflinger? T moet in 1 keer goed

Edit: als ik dan de foto’s van die shoot zie hebben ze allemaal wel wat, haha . Deze twee zijn ook zo mooi, maar dat scheve oortje op de eerste foto is zo mooi ook. Het is precies zoals ze is, super mooi, lief en een tikje onzeker. En dat laatste kan ik zelf ook zijn. Dus dat oortje doet het hem op die foto vind ik.
Wilde ze als link plaatsen, maar dat lukt niet…

Afbeelding

Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 10:46

Nee joh komt gewoon door het licht. Ik heb de second skin eraf gehaald, kwam allemaal water in. Ik smeer liever netjes haha.

Afbeelding

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 19:08

ik heb ook twee zinnetjes.
"it is what it is" op mijn rug, met een yinyang teken erbij
"there is a crack in everything. That's how the light gets in" op mijn onderarm.

staan er al heel wat jaren. Nog geen spijg van.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 21:53

eilleen333 schreef:
Er zijn hier vast wel mensen met portretten van hun paard toch?
Ik wil al lang haar portret. Maar ergens waar ik het zelf ook kan zien. Binnenkant onderarm bijvoorbeeld. Dan is het wel op de kop als je zelf kijkt, want snuitje richting pols lijkt mij dan het meest logisch…
Ik heb alleen hele dunne priegelarmpjes, dus of dat ook mooi is? Heb kindermaat horloge zeg maar :')

Daarnaast wordt ik waarschijnlijk onterft met een tatoeage, maar het lijkt me zo mooi haar altijd bij me te hebben. Ook als ze er ooit niet meer is.

Zou dan deze foto worden, alleen het hoofd en de hals. Cm of 10-15 hoog intotaal zou wel goed op de arm passen.

[ [url=m/yMZJAb.png]Afbeelding[/url] ]

Heb de foto in HD kwaliteit

Maar hebben jullie voorbeelden van jullie paardenportretten en evt tips voor artiesten die dit echt mooi kunnen zetten? Regio maakt niet uit, voorkeur voor Nederland, maar ook dat is op te rekken. Een portret is zo specifiek. Is het echt jouw paard, of gewoon een leuke Haflinger? T moet in 1 keer goed

Edit: als ik dan de foto’s van die shoot zie hebben ze allemaal wel wat, haha . Deze twee zijn ook zo mooi, maar dat scheve oortje op de eerste foto is zo mooi ook. Het is precies zoals ze is, super mooi, lief en een tikje onzeker. En dat laatste kan ik zelf ook zijn. Dus dat oortje doet het hem op die foto vind ik.
Wilde ze als link plaatsen, maar dat lukt niet…

[ [url=m/wYy68j.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nsFpkh.png]Afbeelding[/url] ]

Monnikenwerk in Venlo blijft een aanrader!

Mijn fjordje in 2018 gezet
Krijg de foto helaas niet scherp iets met altijd lastig je eigen arm fotograferen :+
Afbeelding

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:45

Zijn er hier ervaringsdeskundigen wat betreft koudwatervrees voor een eerste tattoo? :o Hoe ging je daar mee om in de aanloop naar en tijdens de afspraak?

Ik heb de wens/het idee al lang, de afspraak staat inmiddels al een tijdje en nu dé datum nadert merk ik toch zenuwen. Goede zenuwen, maar ook zenuwen van twijfel, heel veel "wat als...?". Freehand, dus op de dag zelf pas een ontwerp en ik denk dat die 'onzekerheid' ook bijdraagt aan mijn twijfels.