Hier gaat het ook niet top
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Frummels schreef:Maanlicht: gewoon lekker eten waar jij je goed bij voelt! Je lijstje klinkt heel erg lekker, maar wel erg weinig? Of zijn je ontbijt en diner enorme porties?
Maanlicht schreef:Frummels schreef:Maanlicht: gewoon lekker eten waar jij je goed bij voelt! Je lijstje klinkt heel erg lekker, maar wel erg weinig? Of zijn je ontbijt en diner enorme porties?
Ik eet hele grote porties zodat ik lekker lang vol zit, anders heb ik steeds honger, haha. Lijkt inderdaad weinig, maar de hoeveelheden zijn groot

Maanlicht schreef:Het is met een weegschaal gedaan inderdaad. Waar kan ik een plooimeting doen?
vind het wel spannend. Vorige keer kon ik niet verder door mijn rug blessure maar ben inmiddels geopereerd afgelopen voorjaar. Dus dat zou nu goed moeten gaan
ben heel benieuwd. Het begint 10 december
Wel nog even met dit bericht Kimmie veel sterkte wensen, altijd moeilijk dit soort dingen. 
Vandaag de kerstboom opgezet, zo gezellig gelijk.

zit nu op 67.1 kg. Die 65 komt in zicht!
Mijn doel is de komende twee weken nog een beetje afvallen (alles is meegenomen), en met de kerst vooral niet bijkomen. We gaan zien of het goed gaat! Bij mij is het er vooral voor waken dat ik niet stiekem in oude patronen slip met "ja, maar het zijn toch de feestdagen he!", dat is dan voor mij meer een smoes. En als ik eenmaal weer in die patronen zit is het lastig doorbreken. Dus een beetje voorzichtigheid is voor mij wel belangrijk haha.