Laurora schreef:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy schreef:Sorro schreef:Ik twijfel heel erg, zou dolgraag een sterilisatie willen want kinderen krijgen wil ik absoluut niet. Maar met de pil kun je nog enigszins regelen en is de menstruatie ook een stuk lichter.
Mijn ha gaf aan dat je de pil makkelijk tot late leeftijd kan gebruiken.
In tegenstelling tot de standaard sterilisatie heb ik ook wel eens gedacht om het hele zwikkie er maar uit te laten halen, maar dan kom je direct in de overgang en daar zit ik als 39 jarige ook niet op te wachten.
Niet dus, als ze je eierstokken maar laten zitten.
Ben ik het levende bewijs van
Mijn baarmoeder moest er uit vanwege medische redenen. De operatie was zwaar (vooral het herstel erna) maar als je dat achter de rug hebt, ideaal.
Niet meer ongesteld, geen restklachten (verzakkingen enzo waar iedereen voor waarschuwt), en geen menstruatie meer.
Maar niet in de overgang, want de eierstokken zitten er nog
Waar dat misverstand toch vandaan komt...
PrizTwir schreef:Een poosje niet aanwezig geweest in het topic en ook niet alles gelezen. In ieder geval wel smakelijk gelachen om de stukken die ik wel even gelezen heb.
Mijn schoonzus is in december bevallen en we gingen even bij haar kijken in het ziekenhuis. Ze vertelde hoe de bevalling was gegaan. Ik ging serieus bijna flauwvallen. En dan had zij nog niet eens een hele zware bevalling.
En vrijdag had visite op een feestje over het geluid van in knippen. Nu ben ik nog meer overtuigd dan dat ik al was.