Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Berdien schreef:Prachtig!![]()
Weet jij toevallig wanneer (en tegen welke prijs) Backtalk van UD in NL te krijgen is?

Ikwashier schreef:Ik heb hulp nodig! Morgenavond een verkleedfeest en m’n vriend en ik gaan als gabbers. Wat ik op foto’s zie is dat de vrouwen vooral strakke (opgeschoren) staarten dragen en niet echt veel make-up. Nu ben ik echte fan van los haar en m’n krullen, maargoed ik ben wel bereid om het te stijlen en in een strakke staart te gooien. Maarrrr, ik wil natuurlijk wel een beetje fleeky make-up dragen. Mag best een beetje fout zijn. Iemand ideeën?
verder zou ik idd vooral nineties denken. Ikwashier schreef:Ik heb hulp nodig! Morgenavond een verkleedfeest en m’n vriend en ik gaan als gabbers. Wat ik op foto’s zie is dat de vrouwen vooral strakke (opgeschoren) staarten dragen en niet echt veel make-up. Nu ben ik echte fan van los haar en m’n krullen, maargoed ik ben wel bereid om het te stijlen en in een strakke staart te gooien. Maarrrr, ik wil natuurlijk wel een beetje fleeky make-up dragen. Mag best een beetje fout zijn. Iemand ideeën?
Volgens mij heeft Joolien wel eens zoiets gedaan, zou je even terug kunnen zoeken!
Thanks!
bedankt voor de inspi, hopelijk wordt het ook nog een beetje mooi Sem_ schreef:Ik kom even binnen vallen.. Hebben jullie nog tips voor een fijne eyeliner om wings mee te zetten? De Kat von D eyeliner is mijn favoriet maar moeilijk verkrijgbaar.. Nu gebruik ik sinds een tijdje de NYX epic ink liner maar die begint steeds te lekken na een tijdje en dat vind ik nogal zonde. Hebben jullie nog aanraders?

Staat je goed