Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:[ [url=m/fFWXj4.png]Afbeelding[/url] ]
Meiden help mee, wat is nieuw en wat is throwback?!
Sowieso lipsticks, Ultimate Basics nieuw. Maar voor de rest herken ik niks ouds, dus zal wel echt oud zijn dan
Edit: moondust rechts onderin is nieuw. Vice lipstick is ook voor kerst:
[ [url=m/qsh5V2.png]Afbeelding[/url] ]
marlonFloris schreef:Mensies ik kom even weer binnen vallen, wil er iemand mijn neppe lime crimes vam aliexpress hebben? Ik vind ze echt ontiegelijk stinken en doe ze niet op. Zijn er 6 stuks.
Liefst ophalen in winterswijk en anders voor de verzendkosten over te nemen.(moet dan wel eeest uitzoeken wat die kosten zijn).
Ze zijn allemaal overigens maar 1x aangebracht.
[ [url=m/kaesJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en ik ben net terug van vakantie maar geloof dat ik nu geen passende foundation meer heb na de zon![]()
Ga ook geen nieuwe aanschaffen dan maar paar maand niks op tot de kleur weer afgezakt is. Kan het geld nu echt niet missen.
Cchanny schreef:heb ik gedaan maar door die geur alleen al als ik hem open doe denk ik laat maar.marlonFloris schreef:Mensies ik kom even weer binnen vallen, wil er iemand mijn neppe lime crimes vam aliexpress hebben? Ik vind ze echt ontiegelijk stinken en doe ze niet op. Zijn er 6 stuks.
Liefst ophalen in winterswijk en anders voor de verzendkosten over te nemen.(moet dan wel eeest uitzoeken wat die kosten zijn).
Ze zijn allemaal overigens maar 1x aangebracht.
[ [url=m/kaesJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en ik ben net terug van vakantie maar geloof dat ik nu geen passende foundation meer heb na de zon![]()
Ga ook geen nieuwe aanschaffen dan maar paar maand niks op tot de kleur weer afgezakt is. Kan het geld nu echt niet missen.
Probeer ze eens op te doen![]()
Mijnes stonken ook uit het potje en op mijn arm, maar eenmaal op mijn lippen rook ik eigenlijk niks meer
Suus___ schreef:Vandaag mn diorskin nude bb creme in 003 gemengt met de hourglass, wat vinden jullie?
[ [url=m/wKyW7K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tytonidae schreef:@Suus,
Heb jij daar Naked 2 op je ogen? Ik vind de look er prachtig uit zien!![]()
Ik zal morgen eens kijken of ik een goede na foto van mijn nieuwe haar kan maken om te plaatsen!Ik moet er nog heeeeeeeeeel erg aan wennen haha.
![]()
Heb wel eindelijk Naked 2 Basics nog gekocht!
Oh en Elke gespot in de Bijenkorf maar ik dacht ik kom wel een ander keertje langs want je was bezig met een klant en verder was het nogal druk.