Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spelt schreef:Jongens ik heb jullie hulp nodig en misschien is hier iemand die dit weet: welk materiaal is magnetisch, chirurgisch staal of titanium? Ik heb een aantal gouden piercings en deze zijn zeker weten niet magnetisch, maar de andere twee materialen lees ik steeds wat anders… Aangezien ik binnenkort in de buurt van een MRI zal staan zou ik het wel prettig vinden als alle piercings op de juiste plek blijven zitten
Estribo schreef:Ik vraag me af of ze het überhaupt toelaten dat je piercings in hebt. Ik denk dat ze uit voorzorg sws vragen alles uit te doen.
anoukwendy schreef:Estribo schreef:Ik vraag me af of ze het überhaupt toelaten dat je piercings in hebt. Ik denk dat ze uit voorzorg sws vragen alles uit te doen.
Ik moest alles eeuit halen idd
Valerie93 schreef:Spelt schreef:Jongens ik heb jullie hulp nodig en misschien is hier iemand die dit weet: welk materiaal is magnetisch, chirurgisch staal of titanium? Ik heb een aantal gouden piercings en deze zijn zeker weten niet magnetisch, maar de andere twee materialen lees ik steeds wat anders… Aangezien ik binnenkort in de buurt van een MRI zal staan zou ik het wel prettig vinden als alle piercings op de juiste plek blijven zitten
Ik zou het ziekenhuis gewoon even bellen en eventueel een piercer. Die zullen dit wel weten. Ik heb laatst Ct scan gehad en mocht alles gewoon inhouden
Mars schreef:En is goud echt massief goud?
Als het verguld is kan er toch een binnenkant in zitten die magnetisch is.
Farjen schreef:Bij een MRI moet je alles uitdoen. Ik heb in overleg een bioplast staafje gestoken, zonder balletje erop. Dat is eventueel nog een optie.
Goud zou ik ook niet proberen eerlijk gezegd, je weet nooit dat de schroefdraad toch metaal is. Zo'n MRI toestel kost rond een miljoen euro en meer.. Daar wil je geen schade aan gaan maken.
Door jullie verhalen over tepelpiercings ben ik geïntrigeerd, ik wil ook
Valerie93 schreef:Voor de mensen met tepelpiercings, hebben jullie in de zomer ook dat ze pijnlijker zijn? Merk omdat ik zonder bh of shirt slaap ze in ochtend toch wel beetje pijnlijk zijn, soms zelfs een (bloed)korstje geven. Denk dat ik toch maar weer met sportbh aan ga slapen