Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Het is maar waar je geld aan wil uitgeven toch? Als je het niet echt heel graag wilt, moet je het niet kopen. Daarvoor is het ook echt te duur.
Niniane schreef:Haha ik snap je helemaal hoor Michelle. Keuzes maken maar dan is het wel leuker wanneer je jezelf trakteert op iets wat je echt mooi vindt.
Ik heb in totaal met verzendkosten voor dit palet ook 69 euro betaald.Echt een belachelijke hoeveelheid geld maarja, soms wil je iets zó graag, dat je zonder na te denken al geld over gaat maken.
![]()
Avelienvd schreef:En douglas online dan?
Niniane schreef:Haha ik snap je helemaal hoor Michelle. Keuzes maken maar dan is het wel leuker wanneer je jezelf trakteert op iets wat je echt mooi vindt.
Ik heb in totaal met verzendkosten voor dit palet ook 69 euro betaald.Echt een belachelijke hoeveelheid geld maarja, soms wil je iets zó graag, dat je zonder na te denken al geld over gaat maken.
![]()
_Friemel schreef:Niniane schreef:Haha ik snap je helemaal hoor Michelle. Keuzes maken maar dan is het wel leuker wanneer je jezelf trakteert op iets wat je echt mooi vindt.
![]()
Dat had ik dus ook en ik ben echt intens gelukkig met mijn Kat palette. Elke cent waard! Maar dan moet ik het wel heeeeel graag willen, UD naked trekt me niet zo dus daar zou ik dan ook niet zoveel voor neerleggen.