Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:22

Indd wat Suus zegt, werkt ook goed.
En zag Miss Fame wimperlijm gebruiken op het hele ooglid maar dat zou ik zelf niet zo snel doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:36

Suus wat een prachtige kleuren heb je!

Oh ik baal zo. Toch maar die van Ellie Goulding geprobeerd in mijn pauze (had ik dus niet moeten doen) en ben echt verliefd op Only You (stond ook echt heel leuk :')) maar hij is dus in de Douglas hier uitverkocht en online op MAC ook... fiets. :/

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:37

En douglas online dan?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:00

Palet is binnen. *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Echt een plaatje. <3 Morgen maar is testen.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:04

Ooooh verliefd <3

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:06

Ohhhh mooi! <3 Ik wil eigenlijk het gewone Tartelette palette <3 Vind die ook zo mooi en alleen maar matte kleurtjes!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:13

ooooh zooo mooi!

Heb ook echt een aantal van die palettes op mijn lijst staan, net als too faced. Enige waar ik over twijfel is in hoeverre het echt een aanvulling voor mij persoonlijk gaat zijn. Niet dat ik zo enorm veel heb, maar grotendeels wel "genoeg" binnen de kleuren die ik gebruik.

Als ik dan zie zoals bijvoorbeeld Suus na verloop van tijd heul veel niet eens gebruikt, terwijl dat echt enorm gave palettes zijn... Ik maak mezelf soms dagen niet op.

Heb 2 zoeva palettes (en taupe gebruik ik heel veel)
witte nep chocolate
naked van UD
4 MUGs
2 doosjes met 5 kleuren van Estee
4 losse kleuren van UD

Wel wil ik nog graag burgundy van mac (en en en en)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:16

Heb ook nog wel wat op de wishlist. Maar idd regelmatig te lui om makeup op te doen, of er echt tijd aan te besteden.
Dus wat is het dan waard?

Heb nu 1 van sleek, en een van de action die gek genoeg erg goed bevalt (voor 90 cent)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:20

Ik heb ook wel echt een belachelijke collectie hoor michelle, heb behoorlijk wat verkocht onlangs en wat over blijft ga ik weggeven zodat ik echt een beetje een 'normale' stash hou..
Heb cinderella in mijn la gezet zodat ik elke dag kan kijken en tot nu toe denk ik ik wil m zoo graag gebruiken even kijken hoe t is na de verhuizing daarna kan verkopen altijd nog. Moet zeggen dat ik nu alleen nog palettes over heb die ik echt wel pak of die emtionele lading hebben :=

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:20

Vandaag mijn make-up plek op orde gemaakt. Ben er helemaal blij mee!
Afbeelding

Vorige week een aantal nieuwe kwasten binnen gekregen van BH Cosmetics. Heel blij mee. Super zacht, maar wel stevig genoeg.

Ook van BH Cosmetics de 88 palette (s...) aangeschaft, ben erg blij met de pigmentatie. Al een paar fijne looks mee gemaakt. Manlief is ook blij met mijn aanschaf (hij kan make-up altijd erg waarderen, en ziet het ook als ik iets nieuws doe :)

Die lipsticks die Jans besteld heeft van dat chinese merk heb ik ook besteld, daar kon ik wel wat aanvulling in gebruiken en voor dat geld kun je je geen buil vallen.

Die tattoo oogschaduw waar het gisteren over ging heb ik ook staan, maar die vind ik erg gaan ophopen in het lijntje van mijn bewegend ooglid. Iemand tips om dat op te lossen?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:22

Het is maar waar je geld aan wil uitgeven toch? Als je het niet echt heel graag wilt, moet je het niet kopen. Daarvoor is het ook echt te duur. :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:25

Ik snap je helemaal! Ben zelf ook erg van het kopen/willen hebben, maar ik denk dat ik met mijn dingen al heel ver kom qua kleuren, dat veel niet echt een enorme aanvulling zal zijn of dat het echt een gemis is. Iig voor mijn smaak wat ik mooi vind staan.

Dan zou ik eerder nog wat fake bijv kopen, indien die gewoon normale kwaliteit/prijs zijn.

Vind 50/60 voor een palette eigenlijk gewoon even te veel. Heb zooooveel wat ik nog wil kopen, kleding, paardenspullen, wil op vakantie etc. Te veel te willen te weinig geld ervoor hahaha

Niniane schreef:
Het is maar waar je geld aan wil uitgeven toch? Als je het niet echt heel graag wilt, moet je het niet kopen. Daarvoor is het ook echt te duur. :)

moet gewoon even keuzes maken... kan het maar een keer uitgeven en na net een auto gekocht te hebben moet ik maar even op mijn handen zitten.

Normaal geef ik het zonder probleem uit hoor haha

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:30

Haha ik snap je helemaal hoor Michelle. Keuzes maken maar dan is het wel leuker wanneer je jezelf trakteert op iets wat je echt mooi vindt.

Ik heb in totaal met verzendkosten voor dit palet ook 69 euro betaald. := Echt een belachelijke hoeveelheid geld maarja, soms wil je iets zó graag, dat je zonder na te denken al geld over gaat maken. O:) O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:31

Gaaf hoekje Angela! :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:36

Niniane schreef:
Haha ik snap je helemaal hoor Michelle. Keuzes maken maar dan is het wel leuker wanneer je jezelf trakteert op iets wat je echt mooi vindt.

Ik heb in totaal met verzendkosten voor dit palet ook 69 euro betaald. := Echt een belachelijke hoeveelheid geld maarja, soms wil je iets zó graag, dat je zonder na te denken al geld over gaat maken. O:) O:)

Na mn verjaardag weer wat "speelruimte" nu even braaf zijn, manlief stuitert nogal momenteel over mijn uitgavenpatroon whahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:45

Avelienvd schreef:
En douglas online dan?

Voor zover ik kan zien staan de lipsticks er niet meer op bij Douglas.. zal straks op de laptop eens kijken.

En wat een supermooi palette Niniane! Ben benieuwd naar swatches of een look!

Het is inderdaad maar net waar je je geld aan wil uitgeven, ik vind de prijzen voor een Naked palette ook niet geweldig maar ik vind de palettes wel geweldig dus ik leg het geld er graag voor neer, hetzelfde met The Balm trouwens!

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:50

Ach, als je per dag gaat uitrekenen wat het kost, valt het best mee over een heel jaar verspreid :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:53

Niniane schreef:

Dat had ik dus ook en ik ben echt intens gelukkig met mijn Kat palette. Elke cent waard! Maar dan moet ik het wel heeeeel graag willen, UD naked trekt me niet zo dus daar zou ik dan ook niet zoveel voor neerleggen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:57

Mooi spul is er weer gekocht! Ik heb echt een zwak voor die brons/bruin tinten. Die naar oranje neigen. Hebben!

Ik maakte mezelf ook altijd op terwijl ik stond, bij een grote spiegel. Dit is dus wel ff wennen. Maar ik ga er een klein spiegeltje bij kopen, zodat ik mijn ogen dichterbij kan doen. Dat zitten went wel snel. Lazy as fiets haha

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:02

Ik maak me al jaren op zittend op de bank in de woonkamer. Vind het bij een spiegel ver af lastig :D

Maar zou best een spiegel met verlichting willen.

Had een hand spiegel van JML gezien bij blokker maar dat licht schijnt ENORM fel te zijn.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:14

_Friemel schreef:
Niniane schreef:

Dat had ik dus ook en ik ben echt intens gelukkig met mijn Kat palette. Elke cent waard! Maar dan moet ik het wel heeeeel graag willen, UD naked trekt me niet zo dus daar zou ik dan ook niet zoveel voor neerleggen.

Ja, precies. Je moet gewoon verliefd worden op een product. En er is zeker niks mis met budget, maar het verschil merk en zie je vaak wel. :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:18

Idd niniane! Wil liefst gewoon de real deal.

Ach heb meer dan genoeg dus moet maar even tevreden zijn met wat ik heb :D
Al is dat heul moeilijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:44

Ik zit altijd heerlijk op mijn bed me op te maken. _O- Maar heb het geluk dat mijn nieuwe lamp enorm fel wit licht heeft, want voorheen moest ik altijd naar de koude badkamer. :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:46

Oeh gamma heeft een tafeltje in het foldertje staat die ik eigenlijk wel helemaal zie zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:51

Ooooooooh my god, ik ben ZOOOO blij. :oo Ik kijk net op mijn laptop nogmaals op Douglas, is er nog ineens één Only You beschikbaar. *\o/* Meteen besteld natuurlijk, hopen dat 't goed gaat en ik niet alsnog een mailtje krijg dat 'ie uitverkocht is.

Ik ga eens kijken, ben benieuwd Friem!