Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNavatu schreef:Oeh klinkt lekker allemaal
Lijstje van vandaag;
L: schnittbroodje met fricandeau, halve brabantse eierkoek en een kop kippensoep met heel veel kip
T: 250gr griekse yoghurt met een questbar erdoor
A: rundhamburger, bruine bol, plakje kaas, beetje yofresh en ketchup en een tomaatje
B: insanity
Heb mezelf nu voorgenomen om in het weekend gewoon insanity te gaan doen, omdat het er nu van de week niet van komt en ik ook nog niks anders gevonden heb waar ik mezelf voor bij elkaar kan trekken
Area51 schreef:Manmanman, zo'n buikpijnEen rommeldag, na een hele nette week.
O: roggebrood met kaas
T: krentenbol
T: klein stukje gebak, stukjes worst, gehaktbal en half van zo'n uitdeelzakje chips, vanille ijs bolletje.
Zo dat was een soort bedrijfsdag waar ik heen geen met teveel trek.
Op naar een verjaardag, dus;
T: punt zelfgebakken appeltaart (door de oma van de jarige... Tsja dan ga ik geen nee zeggen)
A: wat salade met geitenkaas, halve vegetable medium pizza dominos, eetlepel vanille ijs met tiramisu toe.
Tot zover mijn dag![]()
Oh en nog wat bewogen ook; 40min fietsen en over de hele dag wel veel gelopen, ook op dat evenement.
Naja, morgen weer een dag
(Oh, vanochtend wel ruim een kilo lichter dan vorige week, is zien wat daar hierna van over is)
ankem schreef:Area51 schreef:Manmanman, zo'n buikpijnEen rommeldag, na een hele nette week.
O: roggebrood met kaas
T: krentenbol
T: klein stukje gebak, stukjes worst, gehaktbal en half van zo'n uitdeelzakje chips, vanille ijs bolletje.
Zo dat was een soort bedrijfsdag waar ik heen geen met teveel trek.
Op naar een verjaardag, dus;
T: punt zelfgebakken appeltaart (door de oma van de jarige... Tsja dan ga ik geen nee zeggen)
A: wat salade met geitenkaas, halve vegetable medium pizza dominos, eetlepel vanille ijs met tiramisu toe.
Tot zover mijn dag![]()
Oh en nog wat bewogen ook; 40min fietsen en over de hele dag wel veel gelopen, ook op dat evenement.
Naja, morgen weer een dag
(Oh, vanochtend wel ruim een kilo lichter dan vorige week, is zien wat daar hierna van over is)
Ook hier een dag zonder fruit of groenten. Jammer!
ankem schreef:xNavatu schreef:Oeh klinkt lekker allemaal
Lijstje van vandaag;
L: schnittbroodje met fricandeau, halve brabantse eierkoek en een kop kippensoep met heel veel kip
T: 250gr griekse yoghurt met een questbar erdoor
A: rundhamburger, bruine bol, plakje kaas, beetje yofresh en ketchup en een tomaatje
B: insanity
Heb mezelf nu voorgenomen om in het weekend gewoon insanity te gaan doen, omdat het er nu van de week niet van komt en ik ook nog niks anders gevonden heb waar ik mezelf voor bij elkaar kan trekken
Op het tomaatje na zie ik totaal geen groenten of fruit. Jammer, want dit is zo niet gezond.
SharonIndezz schreef:Mijn lijstje
O: 3 wasa lichtgewicht crackers met filet american uitjes + komkommer + beker melk
T: druiven
L: magere yoghurt + banaan
T: sultana goodmorning honing
A: 1 kop verse tomatensoep + 1/3 volkoren stokbrood met omelet van 3 eieren, en 2 plakken kaas eronder en pakje lu crackers olijf oregano
IMANDRA schreef:Mijn lijstje vandaag:
O: /
T: /
L: Anderhalf meergranen pistoletje met avocado en kipfilet (met oregano, zeezout en peper)
T: Mergpijp (oke, niet zo gezond)
A: kipschnitzel + aardappelwokjes uit de airfryer en bloemkool
B: Niks, helaas. Ben al het hele weekend aan het leren (moet 5 wetenschappelijke [engelse] artikelen samenvatten en leren voor donderdag, en het klinkt minder dan dat het is XD).
xNavatu schreef:Nu je zegt dat ie er mooier uit ziet ben ik er ook benieuwd naarVind MFP ook gewoon mooi ontworpen hoor, gewoon clean & simple
Hou ik wel van, maar ben nu wel benieuwd naar dat Lifesum dus ga hem ook even downloaden
Verder hier een k*tdag qua eten.. gaat weer even poedersuiker thuis dus ik had weer even comfortfood nodig, laat mn lijstje van vandaag dan ook maar even zitten, gaat nergens over