Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Heeft iemand de zonnebrand? Ze hebben voor volwassenen en kinderen, zit daar verschil tussen qua geur? Wil eigenlijk gewoon 1 tube voor mezelf en de koters.
Goldie schreef:Ik heb mezelf van de week verwendwerd gisteren eindelijk bezorgd.. maak ik het open.. helemaal niet mijn bestelling
![]()
Ik kan nu m'n haar niet wassen want m'n shampoo is opPlus ik wil gewoon m'n spullen want ik keek er echt naar uit...
Maar de klantenservice is onbereikbaar.. net al ruim 30 minuten in de wacht gestaan..
Gistermiddag via fb bericht gestuurd, maar ook nog geen reactie op..
Blue_flower schreef:MarcoBorsato schreef:Heeft iemand de zonnebrand? Ze hebben voor volwassenen en kinderen, zit daar verschil tussen qua geur? Wil eigenlijk gewoon 1 tube voor mezelf en de koters.
Wil je de spuit vorm of echt de tube? Ik vind de tube namelijk erg moeilijk te smeren en vrij dik. De spuit is handig in gebruik, alleen als je op jezelf bent aangewezen is de spuit dop wat onhandig als je hand vet wordt.
Goldie schreef:Snap dat het druk is hoor, maar vind het wel erg lastig en kan op dit moment even niet zo heel goed met dit soort situaties omgaan..
Wil het gewoon geregeld hebben
Wel vreemd ik had het vrijdag besteld, gaat dus ook heel willekeurig blijkbaar..
MarcoBorsato schreef:Goldie schreef:Snap dat het druk is hoor, maar vind het wel erg lastig en kan op dit moment even niet zo heel goed met dit soort situaties omgaan..
Wil het gewoon geregeld hebben
Wel vreemd ik had het vrijdag besteld, gaat dus ook heel willekeurig blijkbaar..
Ik heb de Happy Buddah shampoo, zit in Alkmaar. Moet ik iets voor je in een flesje doen, samplen? Kun je in ieder geval 1 keer je haar wassen.